daarna wel van drie hoog naar beneden flikkeren.quote:Op zondag 29 december 2019 02:07 schreef Solotovski het volgende:
ik ga straks nasi in de pan gooien met een berg sambal
Lekker poepbacteriequote:Op zondag 29 december 2019 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Toastjes met brie klinkt wel goed maar jaaa heb geen brie. Oh en geen toastjes.
Limburgquote:Op zondag 29 december 2019 13:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
wat is het toch heerlijk als je limburgs kan praten in de winkel/horeca
Ja hoor. Paps en mams geweest, oma gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JawelJij ook?
[..]
Heey Ettoslettocornetto
Gezelligquote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Paps en mams geweest, oma gezien.
Zusje was er ook, met de kinderen.
Ook nog Amsterdam geweest met de boerenschoonfamilie.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
Ik ben gewoon bijna lvl 100 op cod boys
Ik wil jullie allemaal bedanken. Zonder jullie was dit allemaal niet gelukt. Jullie zijn mijn lifesupport
Nee dank jequote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook jij mag het compliment aannemen vriend
Jouw ama?quote:
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.quote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Jouw ama?denk dat ze daar zelf heel anders over denkt
Als hij het zelf maar gelooft en er gelukkig mee isquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.
Waarom denk je dat? Ama en ik gaan way backquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Jouw ama?denk dat ze daar zelf heel anders over denkt
Ik vind jou aardigquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |