De Ruinerwoldse tak (...) van de familie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ie Piemelinzoon.Nederlandse roots.
Winnaar van vandaag. Hier gaat niemand meer overheen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Incestueuze achternaam eigenlijk, Dickinson.
quote:
Terechte meningquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef peaceman het volgende:
jammer dat Number of the beast niet op 666 staat.
Die plaat vind ik wel echt goed ja. Alleen al minstens vijf jaar niet meer gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iets join the Dance of Death ( bazenplaat dat trouwens booooh)
Geen familie van mijn oma helaas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De Ruinerwoldse tak (...) van de familie.
ik ben ook nooit geweest, maar lijkt me best wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Overtuig me even waarom ik naar een Iron Maiden concert moet gaan?
Hoe laat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef skysherrif het volgende:
Duurt nog even maar radiohead komt er ook weer aan zie ik
26 plekken winst. #marginalgainsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm had deze eigenlijk hoger verwacht nog, maar daar zijn ze dan, de Proclaimers.
HIMYMquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi ik ben hhh38. grgr van hans en ria en een poot van de hont en kad
quote:
Dankjulliewel, ik laat het hierbij denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je resultaten in het FOK! Premier Cycling League spel. Dat maakt vast indruk.
Anders was je oma ongetwijfeld ook je tante en tevens je zus geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen familie van mijn oma helaas.
Underrated album dat sowiesoquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die plaat vind ik wel echt goed ja. Alleen al minstens vijf jaar niet meer gehoord denk ik.
Twee astmabroertjes ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
26 plekken winst. #marginalgains
Dit hoort ook niet op 31 december, maar Nederlanders zijn smakeloze en opportunistische menzen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nummertje wat mensen lekker makkelijk mee kunnen schreeuwen als ze dronken zijn maar dit is totáál niet bijzonder
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las HJM genot. Jammer weer dit.
Anticlimax wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nummertje wat mensen lekker makkelijk mee kunnen schreeuwen als ze dronken zijn maar dit is totáál niet bijzonder
Zeg het ze maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit hoort ook niet op 31 december, maar Nederlanders zijn smakeloze en opportunistische menzen.
Je zou verwachten dat dit ondertussen een moderne klassieker is, maar dat valt tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Tevens band of horses - the funeral
Straks zet Leo die IJslandse vikingklap inquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polonaise
Alleen nog de wave en de kermisbingo is compleet.
He is die rechts aan de bar Nathan Fillion, Firefly baasquote:
Waar is dat feestje is nog niet geweest. En van Links naar Rechts ook nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polonaise
Bloc Party - This Modern Lovequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Tevens band of horses - the funeral
Sweet Caroline en Take Me Home Country Roads komen ook nog, in dezelfde klasse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Bier dat uit je glas klotst idd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef Isorden het volgende:
Dit is toch geen nummer om de polonaise op te lopen... gewoon springen als een achterlijke
Jezus, ben je er ook weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Stijn later premier is wordt opportunisme strafbaar.
Ik geloof dat ik dat AIDS vind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:bugno3 wat vind je van ze gelooft in mij
Sterf niet als een opportunist, maar als een genuanceerd mens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de Snob waarschijnlijk top 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dit ondertussen een moderne klassieker is, maar dat valt tegen.
Niet nu, als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ga voor de aardigheid is Trainspotting of Skagboys lezen!
Bier in je nek-genotquote:
Waar is dat feestje doet die debiel van een Bart Arends iedere dag al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar is dat feestje is nog niet geweest. En van Links naar Rechts ook nog niet.
Nederlanders moeten de polonaise maar eens accepteren als cultureel erfgoed en er trots op zijn!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polonaise
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarvan ik die tweede nog wel wat vind hebben qua nostalgiequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet Caroline en Take Me Home Country Roads komen ook nog, in dezelfde klasse.
Zap op een willekeurige doordeweekse avond naar Comedy Central en je kan zo de hele serie bingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb heel dat How I Did Your Mother nooit gezien dus ik snap deze plaat niet zo hoog.
HJMGODINquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen de oudste 5 was zei ze al dat ze dat stom vondquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar is dat feestje doet die debiel van een Bart Arends iedere dag al.
Als de gemiddelde Nederlander ergens trots op is ben ik het waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlanders moeten de polonaise maar eens accepteren als cultureel erfgoed en er trots op zijn!
Staat wel 9e in de snob 2000 dus voor dat publiek wel heel hooggewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dit ondertussen een moderne klassieker is, maar dat valt tegen.
Samen met Omzigt het land veranderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die stem verpest alles.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro is wel GENOT. En dat gitaartje.
Dan is het er echt een van jou, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen de oudste 5 was zei ze al dat ze dat stom vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |