Anticlimax wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las HJM genot. Jammer weer dit.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nummertje wat mensen lekker makkelijk mee kunnen schreeuwen als ze dronken zijn maar dit is totáál niet bijzonder
Zeg het ze maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit hoort ook niet op 31 december, maar Nederlanders zijn smakeloze en opportunistische menzen.
Je zou verwachten dat dit ondertussen een moderne klassieker is, maar dat valt tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Tevens band of horses - the funeral
Straks zet Leo die IJslandse vikingklap inquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polonaise
Alleen nog de wave en de kermisbingo is compleet.
He is die rechts aan de bar Nathan Fillion, Firefly baasquote:
Waar is dat feestje is nog niet geweest. En van Links naar Rechts ook nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Polonaise
Alleen nog de wave en de kermisbingo is compleet.
Bloc Party - This Modern Lovequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Tevens band of horses - the funeral
Sweet Caroline en Take Me Home Country Roads komen ook nog, in dezelfde klasse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nummertje wat mensen lekker makkelijk mee kunnen schreeuwen als ze dronken zijn maar dit is totáál niet bijzonder
Bier dat uit je glas klotst idd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef Isorden het volgende:
Dit is toch geen nummer om de polonaise op te lopen... gewoon springen als een achterlijke
Jezus, ben je er ook weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Stijn later premier is wordt opportunisme strafbaar.
Ik geloof dat ik dat AIDS vind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:bugno3 wat vind je van ze gelooft in mij
Sterf niet als een opportunist, maar als een genuanceerd mens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Stijn later premier is wordt opportunisme strafbaar.
In de Snob waarschijnlijk top 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dit ondertussen een moderne klassieker is, maar dat valt tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |