Waardeloze muziek voor Henk en Kees.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iron Maiden vond ik live bijna net zo saai als Metallica.
Waarvan akte.
Van de baasquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...
Die is ook wel heel braaf mainstreamquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze is wel beter te duwen dan dat oersaaie Can I Play With Madness
En als die straks weg is kun je gewoon weer je tenen stoten tegen de deurpostquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...
Snap ook niet dat die erin staatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze is wel beter te duwen dan dat oersaaie Can I Play With Madness
Met je afgeragde spijkerjasje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waardeloze muziek voor Henk en Kees.
Hoi ik ben hhh38. grgr van hans en ria en een poot van de hont en kadquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet een introductiestukje typen voor op de interne website van mijn nieuwe werk, wat een kutklusje
De kans is nu 67% dat ik op de bank in slaap ga vallenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Dat wordt GENOT als je straks echt naar bed gaat. Eindigend in het logeerbed (been there)
Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ook wel heel braaf mainstream
Het signaal van het kruisquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iron Maiden vond ik live bijna net zo saai als Metallica.
Waarvan akte.
En je kaartje elk jaar voor die kansloze Zwarte Cross en TTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met je afgeragde spijkerjasje.
Dat is nog veel ergerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die straks weg is kun je gewoon weer je tenen stoten tegen de deurpost
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over achterwerken gesproken
[ afbeelding ]
kiki heeft er ook van genoten deze winter, koekoek
dat is een kut nummer!quote:
Daar ging m'n bier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Incestueuze achternaam eigenlijk, Dickinson.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Fear of the Dark meebrullen is wel genot natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit ziet er er wel heeeel vet uit
Ik zie niets, alleen een zwart gatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiki Bertens heeft geen kont.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk heet ie Piemelinzoon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Ja weet ik, en nu ik er grapjes over maak zal ik het straks wel zelf doenquote:
Amai.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Wooohooohooooquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fear of the Dark meebrullen is wel genot natuurlijk.
Ik heb al voorgesorteerd en heb de dames op zolder bij moeders gelegd. Maar of ik het red naar boven, dat is de grote vraagquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kans is nu 67% dat ik op de bank in slaap ga vallen
Iets join the Dance of Death ( bazenplaat dat trouwens booooh)quote:
Mainstream is best stream!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ook wel heel braaf mainstream
En ik doe graag aan hobbies*quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi ik ben hhh38. grgr van hans en ria en een poot van de hont en kad
Bah.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Noem je resultaten in het FOK! Premier Cycling League spel. Dat maakt vast indruk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet een introductiestukje typen voor op de interne website van mijn nieuwe werk, wat een kutklusje
100 punten voor jou Koertquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |