Schande dat ze hem geen korting gaven, willen ze hem depressief hebben ofzo?quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
twitter:Sander58678019 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:43:0015 jaar geleden werkte ik bij Mediamarkt in Den Haag. Toen stond mijn darts held ineens voor me. Ik heb hem toen een camera verkocht 😁@:Raybar180. Hij moest wel korting vond ie 🤣. Maar super aardige kerel, hij nodigde me nog uit om te komen darten in een kroeg #rtl7darts reageer retweet
Dan kan je wel vijf keer wereldkampioen zijn maar je moet gewoon afrekenen bij de mediamarkt hoorquote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schande dat ze hem geen korting gaven, willen ze hem depressief hebben ofzo?
Oh dat was het. WC-papier was op, dus ze vonden het niet zo fijn om elkaar handjes te schudden.quote:
Probleempje met zijn oog.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie de symptomen van Darteritus
Die gaat zo gewoon de gaskraan opendraaien hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk groene downie in zicht.
Zoquote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die gaat zo gewoon de gaskraan opendraaien hoor.
Ik geloof het bijna.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh dat was het. WC-papier was op, dus ze vonden het niet zo fijn om elkaar handjes te schudden.
Sow koekoekquote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die gaat zo gewoon de gaskraan opendraaien hoor.
twitter:depinkypepper twitterde op maandag 30-12-2019 om 21:16:01Het is bijna 2020! Bij 500 likes voor Oud&Nieuw doen we de Boobdrop zonder Bh!? 😈🤫😉#boobdrop #voormijgeenvuurwerk #borsten #alwayspromoting #gentstudent #swingers #snapchat #depinkypepper #zonderbh #rtl7darts #challenge #maandagavond #geilewensen #naakt #groteborsten https://t.co/9zV6LHRJRY reageer retweet
Dit is leukquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:depinkypepper twitterde op maandag 30-12-2019 om 21:16:01Het is bijna 2020! Bij 500 likes voor Oud&Nieuw doen we de Boobdrop zonder Bh!? 😈🤫😉#boobdrop #voormijgeenvuurwerk #borsten #alwayspromoting #gentstudent #swingers #snapchat #depinkypepper #zonderbh #rtl7darts #challenge #maandagavond #geilewensen #naakt #groteborsten https://t.co/9zV6LHRJRY reageer retweet
Ben je dronken ofzo?quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:depinkypepper twitterde op maandag 30-12-2019 om 21:16:01Het is bijna 2020! Bij 500 likes voor Oud&Nieuw doen we de Boobdrop zonder Bh!? 😈🤫😉#boobdrop #voormijgeenvuurwerk #borsten #alwayspromoting #gentstudent #swingers #snapchat #depinkypepper #zonderbh #rtl7darts #challenge #maandagavond #geilewensen #naakt #groteborsten https://t.co/9zV6LHRJRY reageer retweet
quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
Zet je nog hoog inquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef danos het volgende:
Ik zou die chantal wel willen ketsen na het winnen van 59,9 miljoen, moet voor 1250,- wel lukken dan toch?
Wim post eindelijk eens echt goede kwaliquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
Wat is ditquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall neemt nog klein puntje op zijn sleutel jaaaaa.
The Asp The Pep
Zo dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
ja een flesje fatsoenlijke bubbels zit er wel bij dan hequote:
Geen paard 4/10quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is na elven, dan mag het ook van Taggie.
Dat is te groot.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
TR gezet!quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Teleurstellendtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:59:32Nog even met de collega’s gesproken en er is tijdens de wedstrijd niets anders gebeurd dan wat op het podium te zien was. Gerwyn was duidelijk ziek van zijn zwakke spel, Peter lachte daarom. #rtl7darts reageer retweet
Tetjes mogen gewoon ouwe reusquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
bowagodquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Mentaal zwakke Pricequote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Caland het volgende:
Teleurstellendtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:59:32Nog even met de collega’s gesproken en er is tijdens de wedstrijd niets anders gebeurd dan wat op het podium te zien was. Gerwyn was duidelijk ziek van zijn zwakke spel, Peter lachte daarom. #rtl7darts reageer retweet
Dat gebeurt er als je je verveelt op het podiumquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef danos het volgende:
Die groene gek die ging gister toch de finish van zijn tegenstander (mislukt) uitgooien? Sindsdien ben ik de weg kwijt.
Nee ze kondigen eerst netjes aan dat je moet stoppen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en ik straks met de finale banned zeker
De laatste 180 was 3 sets terug en ging om prut.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef fetX het volgende:
Als vGerwen zo doorgaat kan die inpakken.
Kingfloplandquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie support jij
• Fijne darter Aspinall
• De kale sloopkogel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
U kunt weer stemmen
Hoe is Aspinall nou weer een fijne darterquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie support jij
• Fijne darter Aspinall
• De kale sloopkogel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
U kunt weer stemmen
quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel bbw tetjes graag
Ik vraag dit voor @:jr-style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tagliano op 30-12-2019 23:08:50 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Hij probeert het spannend te maken voor zichzelf.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef fetX het volgende:
Als vGerwen zo doorgaat kan die inpakken.
Dan zal Drizzt zo zijn pik posten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu is dit het KPDRT topic.
God damn.quote:
Jong, relatief nieuw in de game, fijne fanatieke beleving zonder door te slaan met nare trekjes en een heerlijke Engelse tokkiekop.quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe is Aspinall nou weer een fijne darter
quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]BAN!!!!! BAN BAN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jong, relatief nieuw in de game, fijne fanatieke beleving zonder door te slaan met nare trekjes en een heerlijke Engelse tokkiekop.
[..]ModsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En sympathieke interviewsquote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jong, relatief nieuw in de game, fijne fanatieke beleving zonder door te slaan met nare trekjes en een heerlijke Engelse tokkiekop.
Die ligt bij tubgirl toch?quote:
[..]Mooi man. Bij zo'n lichaam kun je 'm in meerdere plekken kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
overal natquote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi man. Bij zo'n lichaam kun je 'm in meerdere plekken kwijt
Aspinall neemt van het prijzengeld zijn familie op vakantiequote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij mij kruipt die naar binnen bij het zien van zo’n lichaam, kan ik hem nergens in kwijt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi man. Bij zo'n lichaam kun je 'm in meerdere plekken kwijt
[..]Paarden mochten niet hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Dit heb je van helpmefok want dit heb ik letterlijk tegen hem gezegdquote:Op maandag 30 december 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Aspinall neemt van het prijzengeld zijn familie op vakantie
Naar Magaluf
Doeiquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
dit duurt me echt veel te lang. Welterusten![]()
DAGJESMENSED!quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent echt een opa hequote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een irritant hupje in z'n worp.quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax publiekquote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
You can't always get what you want.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een irritant hupje in z'n worp.
De Zwaan en Smithquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
De Jorginho van het darts.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een irritant hupje in z'n worp.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom telt die niet gewoon. Pak je toch het aantal punten van de pijl waar die tegenop zit.
Sterktequote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zet die Renault eens bij mij voor de deur.
Onee, heb al een Renault.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
dat kanquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Kansas dust in the wind nu @:el-stinho
quote:
Niets mis mee. Cliootje uit '14. Zwart.quote:
De ene keer hier posten, de andere keer daar.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan dat jij zowel daar meepraat als hier
Oei, gelukkig niet mijn probleemquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan er in ieder geval niet door teleurgesteld wordenquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Is er nog iemand die ook maar enige interesse heeft in een saaie finale met Van Gerwen?
Ik bedoel tijdens de wedstrijd wijsneus. Maar jij hebt waarschijnlijk commentaar weer uitquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De ene keer hier posten, de andere keer daar.
7-1 met Wright 3/68 op zn dubbelsquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Is er nog iemand die ook maar enige interesse heeft in een saaie finale met Van Gerwen?
Dat is Ronnie van Hoeren Neuken Nooit Meer Werkenquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie hem dit wel verliezen, maar voorlopig blijft ie er mee wegkomen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Hier word ik ook niet vrolijk van andersquote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is het darts wat we willen zien.quote:
Ik heb het commentaar inderdaad uit. Geen spijt van. Ik word zo extreem moe van het commentaar.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens de wedstrijd wijsneus. Maar jij hebt waarschijnlijk commentaar weer uit
Wright Aspinall is wel spannend potjequote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier word ik ook niet vrolijk van anders
Daar ben je.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef F.M.D. het volgende:
Dit is toch de kans van Wright om wereldkampioen te worden als je ziet hoe Van Gerwen de vorm niet heeft het hele wk al.
Met Aspinall zou ik het nog saaier vinden. Dan mag Wright winnen wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Op ranking majors niet. Wel op non-ranked TV-toernooien.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Heeft Wright überhaupt al eens van hem gewonnen op een groot toernooi?
Lol.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met Aspinall zou ik het nog saaier vinden. Dan mag Wright winnen wat mij betreft.
Ik heb er überhaupt weinig zin in. Maar laat Wright sowieso maar winnen, enige die het verdient.quote:Op maandag 30 december 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
Wright gaat toch niet winnen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb er überhaupt weinig zin in. Maar laat Wright sowieso maar winnen, enige die het verdient.
Hoogste toernooigemiddeldequote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef F.M.D. het volgende:
Dit is toch de kans van Wright om wereldkampioen te worden als je ziet hoe Van Gerwen de vorm niet heeft het hele wk al.
Gaf toch wel een boost in blijheid vandaag.quote:
Zodra ze geen 100+ gooien word ik erg boosquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wright Aspinall is wel spannend potje
we riepen ook dat vandaag leuk werdquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wright Aspinall is wel spannend potje
Zet je dan een nummer van Erik de Jong op?quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ontvang met heel veel liefde de backfire als Wright woensdag de WK-titel pakt.
Ik heb dat niet geroepen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
we riepen ook dat vandaag leuk werd
Ja echt balenquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
we riepen ook dat vandaag leuk werd
Triest hèquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra ze geen 100+ gooien word ik erg boos
Ik denk dat ik 2020 open met Talk Talk - Life's What You Make It.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zet je dan een nummer van Erik de Jong op?
Op de verjaardag van je moederquote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar is dit?
Ik vraag dit voor mijn opa.
Tjah van Gerwen doet er echt alles aan om niet te winnen, maar als de rest het niet wil houdt het op.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 2020 open met Talk Talk - Life's What You Make It.
Ze doet mij aan iemand denkenquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb een trainingsmaatje gevonden denk ik.
[ afbeelding ]
Poh poh pohquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het een slecht teken is als ik de Euro Tours onderhand leuker vind dan een gemiddeld TV-toernooi.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tjah van Gerwen doet er echt alles aan om niet te winnen, maar als de rest het niet wil houdt het op.
Sherrock was leukquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Al bij al zeer teleurstellend WK met een paar leuke positieve uitschieters.
Alleen een 9 darter kan dit wk nog redden
Oh halloquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
So zeg , dat is een mooi dartbordquote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |