Dat eerste natuurlijk. Supertriest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zingt ie nou I Walk Alone of I Walk Along? #dtv
*tilt zijn armen omhoog*quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik val heel erg op mannen met lang haar
Wat lolquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trauma aan. Ooit Sabaton live gezien, haalde hij zijn metal machine tevoorschijn.
Samenvatting van deze lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
1 van de minste nummers van green day op de hoogste plek
Ik vind nog steeds dat ie Along zegt en niet Alone.quote:
Je vergeet Mark Knopfler, Santana, Van Halen, Berry, Gilmour etcquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, je kan ook te ver gaan he.
Wat is "Een van de beste"?
Jimi
Clapton
Bonamassa
Young
Slash
Page
Greenwood
etc
etc
Op dit soort nieuwtjes zit ik te wachten. Meer graag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
Weten jullie dat ook weer.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samenvatting van deze lijst.
Je kan ook op Suzan en Freek stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Green Day, tja je kunt erop stemmen, je kunt er ook niet op stemmen
Hmmm...quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zingt ie nou I Walk Alone of I Walk Along? #dtv
Haha ja dat sowieso. Prima gitarist hoor overigens (zeker live waarin hij mag losgaan), maar Scorpions is een simpele ballad-rockband. Niets meer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op basis van geen van beide criteria komt de gitarist van de fucking Scorpions in de top-20 dacht ik zo.
Is het niet Blauwe Dag van Suzan en Freek?quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
leuke groene dag wel, al hebben ze betere natuurlijk
My point exactly.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet Mark Knopfler, Santana, Van Halen, Berry, Gilmour etc
Omgekocht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
Ja heb jij lang haar?quote:
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.quote:
Helemaal mee eens. Wake Me Up When September Ends is nog leuker, maar dit is nog mooier!quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gewoon de beste van Green Day, staat terecht hier.
Wie zijn dat toch? Serieus? Sinds ik in België woon mis ik zulksquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan ook op Suzan en Freek stemmen
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Feitelijk zelfs iets kleiner, aangezien de kans dat het tweede liedje dan ook in zijn shifts valt iets kleiner is dan 1/12quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Onder de 1.75mquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is klein? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef zorro28 het volgende:
De Boulevard of Broken Dreams heeft even de Wind of Change nodig.
Had ik maar genoeg haarquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja heb jij lang haar?
Mijn man uiteraard ook
Bij mij deed ie alleen een broek uit en op zijn hoofd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |