Nou zeg, tussen die uitmelktoernooien zaten gewoon een halve finale op de CL en een PL-wedstrijd in Ahoy, die kunnen jou niet zo veel schelen maar vGerwen wel. Hartstikke veel zelfs.quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op televisie heeft hij tot nu toe alleen in uitmelktoernooien gewonnen en niet op rankingtoernooien. Dat vind ik interessante cijfers. Jij niet?
Einde tijdperk van het vlaggetje.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt hier wel rustiger dan de vorige pot
on-ge-kend
Moet de rest zijn best maar doen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens gun ik het beide, wel jammer dat we een kutfinale krijgen als MVG hier wint.
FOK WENST TOETERJAN VEEL SUCCES.quote:Op maandag 30 december 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met down belachelijk maken is een beetje flauw.
Bij welk onderling duel is het vanaf de vloer naar podium waar het eerst 3-1 werd toch nog omgekeerd?quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op TV hebben die elkaar pas vier keer ontmoet. Inmiddels weet ik wel heel goed dat vloer en tv compleet verschillende dimensies zijn. Het verschil is dan 1-3 voor Van Gerwen. Poe poe poe poe.
toeterjangodquote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
FOK WENST TOETERJAN VEEL SUCCES.
Uitmelktoernooien zijn gewoon niet interessant. Weg ermee.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg, tussen die uitmelktoernooien zaten gewoon een halve finale op de CL en een PL-wedstrijd in Ahoy, die kunnen jou niet zo veel schelen maar vGerwen wel. Hartstikke veel zelfs.
Beiden vegen de vloer aan met cockbite zijn hanenkam dus boeit niet zoveelquote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens gun ik het beide, wel jammer dat we een kutfinale krijgen als MVG hier wint.
Die gaat met prijzengeld lekker Ibiza slopen met zijn Engelse voetbalhooligan vrienden. Dronken terrasstoelen in de lucht gooien, genot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Bij dat hoofd van Aspinall krijg je een seizoenskaart van Bureau Halt cadeau.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik wist niet dat Aspinall opkwam met the killers.
Daarom juich ik nu voor aspinall
Ultieme dagjesmens gespotquote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik wist niet dat Aspinall opkwam met the killers.
Daarom juich ik nu voor aspinall
quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Over vingers aflikken gesproken, ik ga wat kipballetjes in de airfryer douwen
ja in de jeugd. In welk team?quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Aspinall keepte bijna bij Man United wisten jullie dit?1?2?2?22!!2!1!1
Zou beter zijn dan De Geaquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Aspinall keepte bijna bij Man United wisten jullie dit?1?2?2?22!!2!1!1
Vier keer? Drie keer PL, de GSoD, de PCfinals, het WK en de WSoD weet ik al direct uit mijn hoofd te noemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op TV hebben die elkaar pas vier keer ontmoet. Inmiddels weet ik wel heel goed dat vloer en tv compleet verschillende dimensies zijn. Het verschil is dan 1-3 voor Van Gerwen. Poe poe poe poe.
Effen een eckte hertog jan pilsner opengetrokken voor de afwisseling. Ben benieuwd hoe deze smaaktquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Ff een Westmalle tripel open getrokken
En jij een heel fijne userquote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall is een hele fijne darter
*heelquote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall is een hele fijne darter
Proostquote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Effen een eckte hertog jan pilsner opengetrokken voor de afwisseling. Ben benieuwd hoe deze smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |