The Lau was ook niet zo goed meer bij stemquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
The Scene heb ik niet gezien op Pinkpop omdat het stervensdruk was in die tent.
Vers ingekocht vandaag. Misschien nog een Grand Prestige als afje.quote:
Black staat er ook in, maar geen White. Ies Rasisties.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
We hebben Blauw, Rood en Yellow in de lijst, maar geen Green of Groen toch?
Green Green Grass of Home?quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor Frits Spits is 10 uur ongeveer even lang als een plaat aankondigen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Frits Spits is dat volledig terecht
Ik geloof meteen dat Thé een enorme wijnliefhebber wasquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
In het (inmiddels kapotgeHYPEte boek van Hay zit een briljante passage over Thé. Zaten Barry en Hay gewoon lekker samen vanaf een uurtje of 5 's middags tot het licht werd de volgende morgen te wijnen en te praten
81 plekken gestegen op de een of andere manier.quote:
soms kan ik haar best waarderen.... in het begin moeite met wisselen tussen haar en rob... maar af en toe kan ik dr ook nog wel schieten met dr eigenaardigheids geintjes en dolletjes met nathan (standaard dat toegevoegde producer van de show)quote:
Kournkournkournikovaquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef alopio het volgende:
Als hij BLAAAAAUUUW zing moet ik altijd aan Jochem Meyer denken
Kunnen we geen Lingo doen dusquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Tijd om de Green Tambourine terug te brengen danquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Green Eyes van Koudspl.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat stond bij voorbaat al vast denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Lau was ook niet zo goed meer bij stem
Koekoek. Je weet inmiddels dat je op de 30e moet pieken, morgen is gekaapt door Henk & Ingrid qua lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vers ingekocht vandaag. Misschien nog een Grand Prestige als afje.
maar die anderen nietquote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Frits Spits is dat volledig terecht
It's not easy being green van Kermit de Kikkerquote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Green Green Grass of Home?
Green Eyes wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi Theo.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze maakten hem in ieder geval de Thé niet Lau.
gold hebben we wel toch?quote:
Wel Black or Whitequote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black staat er ook in, maar geen White. Ies Rasisties.
Die stemmers waren zeker allemaal blauw..quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
81 plekken gestegen op de een of andere manier.
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koekoek. Je weet inmiddels dat je op de 30e moet pieken, morgen is gekaapt door Henk & Ingrid qua lijst.
Ik vind die Price echt een engnek.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd om de Green Tambourine terug te brengen dan
Green River van CCRquote:
doe dat eens elders ksstquote:
Spandau Ballet?quote:
vast wel iets goudachtigs?quote:
Oeps.quote:
Liever Price als Van Gerwen ook de finale haalt. Wright lukt het nooit tegen Van Gerwen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Die zijn de rest van de lijst in elk uur wel vertegenwoordigd me dunkt. Ik benieuwd naar komend uurquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.
Ook nog eentje van Prince trouwens, en natuurlijk de Golden Earring.quote:
Ik gun t hem wel na deze tweede helft van het jaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Jasje van Gary??quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
meisje in glitterjasje is lekker enthousiast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |