Bij ons hing er de roze!quote:
quote:
Zo wordt het tegenwoordig ook niet meer aangeleerd.quote:
Ik heb er 3 gehad en ze hadden allemaal hetzelfde probleem: na een week en een regenbuitje ging de lamp niet meer uit als je drukte op de knop.quote:
Er zijn nog 18 delenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een geweldig topic is dit!
Herkenning na herkenning!![]()
Eerst die 18 delen doornemen zou dan juist een verplichting moeten zijn; dat voorkomt herhalingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
doe maar niet want er wordt wel vell herhaald .. nog een kenmerk van oud
Zoek jij ff wat nieuws danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst die 18 delen doornemen zou dan juist een verplichting moeten zijn; dat voorkomt herhaling
Of je laat je leesbril af, dan zie je de dubbele niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een leesbril doen dan? Dat kent ook vrijwel iedere 40-plusser wel
Tof!! Heb ze helemaal kapot gelezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:15 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig vond ik deze boekjes!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof!! Heb ze helemaal kapot gelezen.
Ik ook. Stond een tijdlang in t midden van de donald duck als vervolg verhaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:15 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
De boeken heb ik nooit gelezen maar de tv-serie was wel mijn favoriet toen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:15 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
toch maar ff het licht aan doen
[ afbeelding ]
Dat plafond had ik ook. Ideale schuilplaats voor muggen. Die krengen waren moeilijk te vinden op zo'n plafond als je 's nachts wakker van ze werd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
plafonnetje...
Na elke verf-beurt minder vezels zichtbaar.
Staartdelingenquote:
Smelt of smolt?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Ole het volgende:
heel gevaarlijk ook. spul smelte bij brand..
was zeker net buiten de regio gebied ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder plaatste zo'n slotje op de telefoon omdat ik te lang belde met mijn vriendin in Maassluis.
Ander netnummer dus extra kosten ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
was zeker net buiten de regio gebied ...
quote:
en daar had vriendin van mij iets op gevonden. Je kon vooral met lage nummers alsnig bellen door snel die plastic dingen in te drukken Weet even niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder plaatste zo'n slotje op de telefoon omdat ik te lang belde met mijn vriendin in Maassluis.
Ja dat was vroeger ... Internationaal was helemaal erg... gelukkig had ik een Spaanse schoonzus die nog ouwerwets met Telefonica kabels kon prikken en ik gratis kon bellen en andersom ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ander netnummer dus extra kosten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |