quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
toch maar ff het licht aan doen
[ afbeelding ]
Dat plafond had ik ook. Ideale schuilplaats voor muggen. Die krengen waren moeilijk te vinden op zo'n plafond als je 's nachts wakker van ze werd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
plafonnetje...
Na elke verf-beurt minder vezels zichtbaar.
Staartdelingenquote:
Smelt of smolt?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Ole het volgende:
heel gevaarlijk ook. spul smelte bij brand..
was zeker net buiten de regio gebied ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder plaatste zo'n slotje op de telefoon omdat ik te lang belde met mijn vriendin in Maassluis.
Ander netnummer dus extra kosten ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
was zeker net buiten de regio gebied ...
quote:
en daar had vriendin van mij iets op gevonden. Je kon vooral met lage nummers alsnig bellen door snel die plastic dingen in te drukken Weet even niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder plaatste zo'n slotje op de telefoon omdat ik te lang belde met mijn vriendin in Maassluis.
Ja dat was vroeger ... Internationaal was helemaal erg... gelukkig had ik een Spaanse schoonzus die nog ouwerwets met Telefonica kabels kon prikken en ik gratis kon bellen en andersom ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ander netnummer dus extra kosten ja.
Deze lamp heb ik bij mijn laatste verhuizing weggegooidquote:
Dit schilderij geven wij in de familie al tig jaar aan elkaar met verjaardagen. Pa en ma pakte het cadeau op een gegeven moment niet eens meer uit en werd ingepakt en wel aan de muur gehangen tot de volgende weer jarig was.quote:
Wat ligt er in je vrieskist vraag ik me dan afquote:Op zondag 2 februari 2020 00:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Lol ik gebruik precies dezelfde nog wekelijks..
Voor stokbrood. Ding is ouder dan mij en onverwoestbaar.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ligt er in je vrieskist vraag ik me dan af
Daar was/is ie idd vooorquote:Op zondag 2 februari 2020 00:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Voor stokbrood. Ding is ouder dan mij en onverwoestbaar.
Mwah er zitten ook messen bij die voor vrieswaren bedoeld zijn. Maar er past geen hele koe in de vrieskist.quote:
dat suggereerde ik ook niet ..quote:Op zondag 2 februari 2020 00:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mwah er zitten ook messen bij die voor vrieswaren bedoeld zijn. Maar er past geen hele koe in de vrieskist..
Heeft jaren bij mijn oom gehangen en ik vond het als kind al mooi. Mijn oom is inmiddels al 11 jaar dood en het schilderij heeft toen op mijn kamer gehangen.quote:
Het is van houtvezels en cement gemaakt. Volgens mij is het zelfs enigszins brandwerend gemaakt. Het spul is nog steeds te koop maar niet meer zo erg in de mode.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Ole het volgende:
heel gevaarlijk ook. spul smelte bij brand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |