Gewoon op een papiertje speelden we dat, kon prima tijdens een saaie les.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
Dit spel Zeeslag. We hadden het elektrisch zodat je de bommen kon horen. Maar deze deksel is wel erg speciaal [ link | afbeelding ]
Ja klopt dat deden wij ook maar ik bedoel meer dat de heren spelletjes speelden en de dames aan de afwas zatenquote:Op zondag 2 februari 2020 17:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Gewoon op een papiertje speelden we dat, kon prima tijdens een saaie les.
Oh ja zeker ik vind het nog steeds één van de leukste spelletje.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de speler was het nakenden maar de ander zat er een beetje stom bij te kijken. Voor zover ik weet is het ook nooit heel erg populair geweest, in ieder geval niet zo lang.
Heette dat niet Mastermind? Heel veel gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zeker ik vind het nog steeds één van de leukste spelletje.Ik weet niet meer hoe het heet
Ja dat was het leuk spelquote:Op zondag 2 februari 2020 17:36 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Heette dat niet Mastermind? Heel veel gespeeld
En alles rook naar waspoeder...quote:Op zondag 2 februari 2020 15:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar hadden wij de houten blokken in.
Kan je je voorstellen dat je die tonnen moest kopen en meeslepen.quote:
Oh ja, die hadden wij ook!quote:Op zondag 2 februari 2020 17:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ik ook al helemaal vergeten.
Voor cassettebandjes toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze:quote:Op zondag 2 februari 2020 17:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond er weinig aan. Ik raadde het nooit.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de speler was het nakenden maar de ander zat er een beetje stom bij te kijken. Voor zover ik weet is het ook nooit heel erg populair geweest, in ieder geval niet zo lang.
Is dit een serieuze vraag? Heb je nooit wiskunde of zo gehad?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
Weet iemand nog wat een geodriehoek was? En wtf was het nut [ link | afbeelding ]
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Heb je nooit wiskunde of zo gehad?
Hiermee kun je hoeken met een specifiek aantal graden tekenen. Tevens dubbelt het als een korte lineaal. En omdat hij doorzichtig is, kun je ook perfect rechte hoeken tekenen.
Eigenlijk een soort van lingo, maar dan met kleurtjes en maar 4 "letters".quote:Op zondag 2 februari 2020 17:26 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik ik nog regelmatig als ik vaartochtjes op het wad uitreken. Vlot de richting weten en evt de afstand hoewel dat met een balpen of touwtje makkelijker gaat (dus zonder eigen schaalverdeling). Makkelijk vasthouden en doorzichtig maakt het heel handig.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
Weet iemand nog wat een geodriehoek was? En wtf was het nut [ link | afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Gebruik ik nog regelmatig als ik vaartochtjes op het wad uitreken. Vlot de richting weten en evt de afstand hoewel dat met een balpen of touwtje makkelijker gaat (dus zonder eigen schaalverdeling). Makkelijk vasthouden en doorzichtig maakt het heel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |