Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
Wtf doet deze dj-prutser zo hoog in de lijst?! Dit plaatje is een van de ergste nummers ooit![]()
![]()
net als de dove tolk met de toespraak van WAquote:
jeesquote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.
Eén van zijn beste, ja.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriet van Prince.
Ik zei altijd gewoon Djeesquote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.
idemquote:
Geesh.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oh, helemaal gemist al die dagen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat geluidsfragmentje van die vechtende proleet kwam de afgelopen dagen een keer of 50 voorbij tijdens de shifts van Ruud. Tot nu toe nog niet gehoord.
KOM DAN VRIENDquote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, helemaal gemist al die dagen.
nee die heb je allemaal al opgebruiktquote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mag ik er nog een 'ohja deze' ingooien?![]()
![]()
We verwachten niet anders van jequote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mag ik er nog een 'ohja deze' ingooien?![]()
![]()
Dit ja, gewoon lekker fonetisch.quote:
Ik dacht gewoon djees.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |