Toch opmerkelijk dat hij blijkbaar dat soort muziek kende en alsnog besloot hersenloze bagger te produceren.quote:Op maandag 30 december 2019 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intro van dit nummer is gejat van:
Dat krijg je hier. FOK! en Big Brother, 2 handen op 1 buik.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil helemaal geen Brother, hou op FOK!
Kensington, Brother, één pot groen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hee, dat was Kensington al...
Dood zijn doet wonderenquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
Wtf doet deze dj-prutser zo hoog in de lijst?! Dit plaatje is een van de ergste nummers ooit![]()
![]()
Avicii was een topper.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
Wtf doet deze dj-prutser zo hoog in de lijst?! Dit plaatje is een van de ergste nummers ooit![]()
![]()
Ik hoor liever Blof dan Kensington.quote:Op maandag 30 december 2019 16:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hee, dat was Kensington al...
Ik gniffelde hardop hier.quote:Op maandag 30 december 2019 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kensington, Brother, één pot groen.
ibood bol bosch ziggoquote:Op maandag 30 december 2019 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kensington, Brother, één pot groen.
#teamRuudquote:Op maandag 30 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat krijg je hier. FOK! en Big Brother, 2 handen op 1 buik.
Waarvoor? Wat mis ik?quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil niet te vroeg juichen, maar het lijkt er sterk op dat Ruud op z'n vingers is getikt.
Echt he, jammer wel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat hij blijkbaar dat soort muziek kende en alsnog besloot hersenloze bagger te produceren.
bertje visquote:Op maandag 30 december 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarvoor? Wat mis ik?
Vertel vertel! Desnoods betalen we bij!
Dat geluidsfragmentje van die vechtende proleet kwam de afgelopen dagen een keer of 50 voorbij tijdens de shifts van Ruud. Tot nu toe nog niet gehoord.quote:Op maandag 30 december 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarvoor? Wat mis ik?
Vertel vertel! Desnoods betalen we bij!
O dat ja. Valt me nu pas opquote:Op maandag 30 december 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat geluidsfragmentje van die vechtende proleet kwam de afgelopen dagen een keer of 50 voorbij tijdens de shifts van Ruud. Tot nu toe nog niet gehoord.
Mijn favoriet van Prince.quote:
slechte cover dit... t originele birds van anouk is beterquote:
Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
![]()
net als de dove tolk met de toespraak van WAquote:
jeesquote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.
Eén van zijn beste, ja.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriet van Prince.
Ik zei altijd gewoon Djeesquote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot nu toe sprak ik jouw nick uit als Die-djees, maar nu besef ik dat het Djiez moet zijn.
idemquote:
Geesh.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oh, helemaal gemist al die dagen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat geluidsfragmentje van die vechtende proleet kwam de afgelopen dagen een keer of 50 voorbij tijdens de shifts van Ruud. Tot nu toe nog niet gehoord.
KOM DAN VRIENDquote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, helemaal gemist al die dagen.
nee die heb je allemaal al opgebruiktquote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mag ik er nog een 'ohja deze' ingooien?![]()
![]()
We verwachten niet anders van jequote:Op maandag 30 december 2019 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mag ik er nog een 'ohja deze' ingooien?![]()
![]()
Dit ja, gewoon lekker fonetisch.quote:
Ik dacht gewoon djees.quote:Op maandag 30 december 2019 16:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |