Doe mij ook een stukkiequote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kan dit niet handelen
Ik heb chocola nodig
quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kan dit niet handelen
Ik heb chocola nodig
Ja, de lijst zit eigenlijk muurvast in de bovenste helft. Je zou meer beweging verwachten.quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de onderkant stroomt het wel goed door de laatste tijd, maar aan de bovenkant stroomt het steeds minder hard weg. Nouja, er zijn er wel een aantal; Ed maakt dit jaar bijvoorbeeld wel een flinke val, maar een hoop wil maar niet verdwijnen.
En van haar hele familie.quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meteen noteren en haar stemlijst in de prullenbak gooien volgend jaar.
Val van de muur genotquote:Op maandag 30 december 2019 15:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echt he. Iedereen weet dat dit de nummer 1 is:
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit tinder geïnstalleerd.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef houdjemond het volgende:
Nou, Tinder maar weer installeren dan.
mmm, lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills deelt Kerstchocolaatjes uit
Nou liever Everything in it’s right place van Radioheadquote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer 1 is natuurlijk A Forest van The Cure.
Staat nog wel in de keuzelijst, want heb er vorig jaar op gestemd. Maar toch nog ontbrekenquote:
Lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills deelt Kerstchocolaatjes uit
Weet je het zeker? Valt me nog mee dan.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hierna zijn we in ieder geval van Ed af.
Wel erg zoetsappig... maar ja inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef essnhills het volgende:
Hmm deze is stiekem ook nog wel te pruimen
Oh nee, die draak Perfect komt nog. Z'n slechtste nummer het hoogst, typisch weer.quote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Valt me nog mee dan.
Er komt nog een perfecte plaat van hem.quote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Valt me nog mee dan.
Zitten daar niet alleen maar kanslozen op.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tinder geïnstalleerd.
Misschien ook maar eens een keer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Met een beetje mazzel zit die weer in het nachtje, gezien de Ed-trend.quote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er komt nog een perfecte plaat van hem.
quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hierna zijn we in ieder geval van Ed af.
Hierbij vast een voorzetje:quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef houdjemond het volgende:
Nou, Tinder maar weer installeren dan.
quote:Leuke frisse gekke volle vrouw zoekt jou! Waar ben je toch? Géén FWB / ONS of andere enge afkortingen. Ik wil die VLINDERS weer eens voelen!!!11
Proefgekookt? Het fornuis moest getest worden?quote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gekregen van vriendinnen omdat ik heb proefgekookt voor ze voor het kerstdiner
Die stond altijd op 1 in de Top 100 aller tijden toen ik begon met luisterenquote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Kyran het volgende:
Child in Time is voor altijd mijn nummer één
Freebird mag wel op twee
quote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar kanslozen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik heb het nog nooit geopend![]()
M'n broer had wel een tijdje een vriendinnetje via tinder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Helaasquote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit die weer in het nachtje, gezien de Ed-trend.
BOoohquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar kanslozen op.Ik doe een maandelijks uurtje "koppen kijken" als leedvermaak met een vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuff said.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nee hoor, morgen gewoon de grote bah even opsparen.quote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit die weer in het nachtje, gezien de Ed-trend.
Toch nog een keer Ed op oudjaarsdag dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |