Ja, heb niets met Take Me To Church. Nieuwe album vind ik toffer.quote:
Eens! Echte shoutouts gaan natuurlijk wel naar Sinnermanquote:
Niets mis mee.quote:Op maandag 30 december 2019 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo'n plaat waarvan je verwacht had dat het allang een vrije val gemaakt had... Het staat gewoon bij de beste 400 platen
Dat geldt voor een hoop wat in de laatste 10 jaar bij de beste 200 stond. Daarom is vandaag zo'n povere dag.quote:Op maandag 30 december 2019 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo'n plaat waarvan je verwacht had dat het allang een vrije val gemaakt had... Het staat gewoon bij de beste 400 platen
Hangt voor menigeen iets (ongrijpbaars) van eeuwigheidswaarde aan denk ik?quote:Op maandag 30 december 2019 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Dat verwacht ik van wel meer eigenlijk maar ja iets met een land en smakeloos zijnquote:Op maandag 30 december 2019 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
15 minuten reclamequote:Op maandag 30 december 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
Rob is wel lekker op tijd klaar met zijn shift, zo. Hierna nog maar een plaatje.
Met jou kan ik pratenquote:
Deze kan ik nog wel hebben, staat wel érg hoog natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van wel meer eigenlijk maar ja iets met een land en smakeloos zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |