Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn heldquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigen
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneuquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Donder eens een pokkeneind op met dat kutcafé
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jan Reet heeft daar wel verstand van.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier het plaatje van Hazes in feyenoordshirt
quote:
quote:
Jullie vinden hetzelfdequote:
Van de Rijdende Rechter.quote:
Groot gelijk hoor Essquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Hear hear! Wij hebben voor kerst nu de rolls royce onder die dingen gehad (vraag me niet hoe hij heet), echt geweldig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn held
Sommigen van Hazes welquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.
Alles voor het geld, ik zie het al.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ietsjes meer respect voor die man.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneu![]()
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.quote:
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Fixed.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[Jan Reet]
Verleden tijd van de Rijdende Rechter.
Sorry.quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.Maar niet elk kind vindt het leuk. Onze kinderen zouden het niet leuk vinden. Die houden van andere muziek.
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.
Deze wel even luisteren aub, koning!quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Hazes had wel een goede stem, jammer dat die er alleen maar enorme kutmuziek mee uitkraamde.
Ik hou van jouw gedachtengang.quote:
Nou Ik Meen Het kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan André Hazes nog altijd niet aanhoren. Maakt ook niks uit welk nummer.
En kinderen moeten zich ook leren aan te passenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
Nee Basket Case is bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Gevaarlijke vragen ditquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
Ik heb er niet veel mee.quote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het een partij slappe rock vinden.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
364 pas weer jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
Het laatste goede liedje voor een tijdje
quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Is het ook, maar wel leuke slappe rockquote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het een partij slappe rock vinden.
Goed punt ja. Men probeert kinderen tegenwoordig van alles weg te houden, uit luiheid, waardoor de kinderen nooit leren hoe volwassen zich nou eigenlijk gedragen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
En kinderen moeten zich ook leren aan te passen
Volle maan, noemen we dat thuis altijd. Maar inderdaad, groot taboe ligt daar nog op.quote:
Precies.quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt ja. Men probeert kinderen tegenwoordig van alles weg te houden, uit luiheid, waardoor de kinderen nooit leren hoe volwassen zich nou eigenlijk gedragen.
Ja, ok.quote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel leuke slappe rock
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON MEquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GROENE DAG GODEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GROENE DAG GODEN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet te depressief worden hè.quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef TLC het volgende:
De teller gaat nu ineens wel erg hard naar beneden he
![]()
Ja, op 1398quote:
En dat soort acties zullen nu ook nooit meer gebeuren. Vind ik toch jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
Ik zat me m.a.v. de hele discussie over kinderen in het café af te vragen in welke zin men nou in het café dingen niet kan doen die een jaar of 10 geleden wel gebeurden.
Het is niet zo dat er in 2009 halfnaakte vrouwen door het café renden of dat mannen aan het wildplassen waren tegen de muur. Het is altijd nogal braaf geweest.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON ME![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOU TELL EM ESSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 14:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat soort acties zullen nu ook nooit meer gebeuren. Vind ik toch jammer.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON ME![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kan iemand me vertellen waarom in godsnaam Waiting in vain er niet in staatgvd voor niets op gestemd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Beste en tevens enige echt goede van Bob[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken deze niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Wil ik volgend jaar wel op stemmen!quote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef EDMAN- het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom in godsnaam Waiting in vain er niet in staatgvd voor niets op gestemd
Make love, not war ☮![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste en tevens enige echt goede van Bob
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |