Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.Maar niet elk kind vindt het leuk. Onze kinderen zouden het niet leuk vinden. Die houden van andere muziek.
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.
Deze wel even luisteren aub, koning!quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Hazes had wel een goede stem, jammer dat die er alleen maar enorme kutmuziek mee uitkraamde.
Ik hou van jouw gedachtengang.quote:
Nou Ik Meen Het kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan André Hazes nog altijd niet aanhoren. Maakt ook niks uit welk nummer.
En kinderen moeten zich ook leren aan te passenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
Nee Basket Case is bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Gevaarlijke vragen ditquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |