SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik pis met je mee.quote:
Niet elke band kan Fleetwood Mac zijnquote:Op maandag 30 december 2019 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen lijken alle liedjes nogal op elkaar.
Vuurwerk of mensen?quote:Op maandag 30 december 2019 14:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar; vreselijk buitenblij dat ik nu dagen niks meer hoef.
Vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2019 14:32 schreef houdjemond het volgende:
Mensen met een migratie-achtergrond?quote:Op maandag 30 december 2019 14:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Hier is het nog relatief rustig, maar woon dan ook in een wijk met weinig uhm ... hoe zeg ik dit netjes?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet elke band kan Fleetwood Mac zijn
Mumford en Sons is de Xenosversie van de Pogues.quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef jrwl het volgende:
The Pogues is een 8
Mumford & Songs is een 2
Schande dat BZN niet meer in de lijst staatquote:
de combi van smileys en de tekst ontgaat me even....quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef essnhills het volgende:
I really fucked it up this time
Didn;t I my dear![]()
![]()
Kutjochies?quote:Op maandag 30 december 2019 14:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Hier is het nog relatief rustig, maar woon dan ook in een wijk met weinig uhm ... hoe zeg ik dit netjes?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef essnhills het volgende:
I really fucked it up this time
Didn;t I my dear![]()
![]()
MIJN pyjama's, bedoel je!quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef essnhills het volgende:
Heb ook gelijk even een was in de machine gestopt
Strakblauwe lucht joh, heerlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 14:32 schreef houdjemond het volgende:
Heb je de machine ook aangezet?quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef essnhills het volgende:
Belhamels?quote:Op maandag 30 december 2019 14:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Dat! Op beiden een ja .... al kan je mij wel klein beetje semi rekenen tot eerste groep, maar zo voel ik me nietquote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen met een migratie-achtergrond?
Mensen met een lagere sociaal-economische status?
Mon Amour is KitschGenotquote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schande dat BZN niet meer in de lijst staat![]()
(Al is de Banjo Man wel intens kut)
Nee joh, lekker in het zonnetjequote:Op maandag 30 december 2019 14:32 schreef houdjemond het volgende:
Gelukkig luistert er niemand meer naar 3FM danquote:Op maandag 30 december 2019 14:35 schreef Isorden het volgende:
Paar maanden geleden hadden ze bij 3FM die Mega-exclusive met Mumford & Sons....
Toen werd je de hele dag doodgegooid met dat banjo gejengel
quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mumford en Sons is de Xenosversie van de Pogues.
waarom gestopt? je wilt toch juist dat het gewassen wordt?quote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef essnhills het volgende:
Witte jasquote:
Op een of andere manier staat ie daar bij ons in het magazijn de hele dag opquote:Op maandag 30 december 2019 14:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig luistert er niemand meer naar 3FM dan
Ben zo blij dat ik de auto lekker een paar usb-tjes met muziek hebquote:Op maandag 30 december 2019 14:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig luistert er niemand meer naar 3FM dan
quote:
Radiohead - Paranoid android. Matig bandje hoorquote:
Kutjochies vind ik kinderen van 8-10 jaar die gewoon loltrappen en hun grenzen nog niet weten. Meeste overlast komt van tieners die denken dat ze alles kunnen maken en dat ze king of the hill zijn in hun kudde van 10+aso's.quote:
Dat ook iddquote:
Best gevaarlijk wassen, met al dat vuurwerk enzo.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom gestopt? je wilt toch juist dat het gewassen wordt?
Zet in de auto tegenwoordig gewoon mn spotify over de blauwetandquote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik de auto lekker een paar usb-tjes met muziek heb
Oh, ik vind wel dat je m'n pyjama's ook af en toe moet wassen hoor. Als je ze al gebruikt, moet je er wel goed voor zorgen.quote:
Estranged was ongelofelijk saai.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er hoor!
Hele ochtend weggeweest maar wel naar genottelijk nummers geluisterd in de auto met Estranged als hoogtepunt
Eens kijken wat er allemaal komen gaat
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef jrwl het volgende:
[..]
Radiohead - Paranoid android. Matig bandje hoor
Daar had ook een wereldplaat van Marco Borsato kunnen staan. Zonde.
Gestopt kan meerdere betekenissen hebben hequote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom gestopt? je wilt toch juist dat het gewassen wordt?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zet in de auto tegenwoordig gewoon mn spotify over de blauwetand
dat zou wel heel fijn zijnquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Kyran het volgende:
Kijkende na hoe weinig nummers er in volged uur staan gaat Rob God Stenders ook Bat Out of Hell helemaal draaien
Vuurwerk en al z'n nare uitwassen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Best gevaarlijk wassen, met al dat vuurwerk enzo.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er hoor!
Hele ochtend weggeweest maar wel naar genottelijk nummers geluisterd in de auto met Estranged als hoogtepunt
Eens kijken wat er allemaal komen gaat
Bat Out Of Hell komt eraan?quote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Kyran het volgende:
Kijkende na hoe weinig nummers er in volged uur staan gaat Rob God Stenders ook Bat Out of Hell helemaal draaien
Ik heb geen telefoon-abo.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zet in de auto tegenwoordig gewoon mn spotify over de blauwetand
Eigenlijk vind ik dat wel gelden voor alles van BZNquote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schande dat BZN niet meer in de lijst staat![]()
(Al is de Banjo Man wel intens kut)
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gestopt kan meerdere betekenissen hebben he
Hmmm truequote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kutjochies vind ik kinderen van 8-10 jaar die gewoon loltrappen en hun grenzen nog niet weten. Meeste overlast komt van tieners die denken dat ze alles kunnen maken en dat ze king of the hill zijn in hun kudde van 10+aso's.
Doe eens niet zo gekquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Estranged was ongelofelijk saai.
Lees het topic maar terug.quote:
Ja, dus opmerkelijk weinig nummers komend uur.quote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell komt eraan?
WAT EEN GENOT
Dat ik ze toevallig niet bij de eerste de beste wasbeurt meewas betekent niet dat ik ze nooit wasquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik vind wel dat je m'n pyjama's ook af en toe moet wassen hoor. Als je ze al gebruikt, moet je er wel goed voor zorgen.
Ja die is gekquote:
Heb toch internet nodig voor Spotify? En daarnaast ook nog een Spotify abo inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, of bedoel je een Spotify abo?
Ohquote:
Zwarte Renault Clio uit 2014.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef jrwl het volgende:
1994 Green day = top, heerlijk
2004 Green day = bagger
radio aan, cruise control en gaanquote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
Lekker huiswaarts
Take it eaaaaaaaasyyy![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
Ik zat me m.a.v. de hele discussie over kinderen in het café af te vragen in welke zin men nou in het café dingen niet kan doen die een jaar of 10 geleden wel gebeurden.
Het is niet zo dat er in 2009 halfnaakte vrouwen door het café renden of dat mannen aan het wildplassen waren tegen de muur. Het is altijd nogal braaf geweest.
yup. maak er dan ook weer een kort dagje van, moet oliebollen bakken immersquote:
Dat ja, echt zo'n heerlijk vakantienummertje ditquote:
Heerlijkquote:
Rond de millenniumwisseling werd de bediening nog door zwarten gedaan en mochten vrouwen enkel achterin de zaal plaatsnemen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
Ik zat me m.a.v. de hele discussie over kinderen in het café af te vragen in welke zin men nou in het café dingen niet kan doen die een jaar of 10 geleden wel gebeurden.
Het is niet zo dat er in 2009 halfnaakte vrouwen door het café renden of dat mannen aan het wildplassen waren tegen de muur. Het is altijd nogal braaf geweest.
Oh dan is het goedquote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik ze toevallig niet bij de eerste de beste wasbeurt meewas betekent niet dat ik ze nooit was
Meer banjo!quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
Lekker huiswaarts
Take it eaaaaaaaasyyy![]()
![]()
Dat stuk is later ook nog gecoverd en een klassieker geworden inderdaad.quote:
Heel goed!quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen gewoon een principekwestie. Ik zou mijn kind gewoon meenemen.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rond de millenniumwisseling werd de bediening nog door zwarten gedaan en mochten vrouwen enkel achterin de zaal plaatsnemen.
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen gewoon een principekwestie. Ik zou mijn kind gewoon meenemen.
Ging Mika ook naar Hollywood?quote:
Maar ik heb wel op cruise control gereden en meegezongen met chille muziekquote:
Ja daarvoor moet je wel op tijd thuis zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. maak er dan ook weer een kort dagje van, moet oliebollen bakken immers
En ik zou gewoon half naakt door dat café rennen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon met WiFi liedjes afspeellijsten downloaden. Dan kun je offline luisteren. Heb je nog wel een Spotify abo nodig inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb toch internet nodig voor Spotify? En daarnaast ook nog een Spotify abo inderdaad.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb wel op cruise control gereden en meegezongen met chille muziek![]()
Met instructeur er zingend naast
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigenquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.
quote:
Ah, een Danny Veraatje.quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Kyran het volgende:
Dit stukje volgend uurtje is ook een rollercoaster zeg
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor![]()
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
362 When We Were Young Adele
Ik denk dat je een eeuw in de war bentquote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rond de millenniumwisseling werd de bediening nog door zwarten gedaan en mochten vrouwen enkel achterin de zaal plaatsnemen.
Proost HJM!quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit weer, heb maar biertje gepakt. Praat me even bij
USB werkt ook gewoon goedquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon met WiFi liedjes afspeellijsten downloaden. Dan kun je offline luisteren. Heb je nog wel een Spotify abo nodig inderdaad
We krijgen weer dit nummer, maar nu de originele coverquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigen
Danny Vera er ook bij?quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Kyran het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Olga het volgende:
AndreDie versie is veel beter dan die van Guus
Om acuut bipolair van te worden.quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Kyran het volgende:
originele cover.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
We krijgen weer dit nummer, maar nu de originele cover
quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Olga het volgende:
Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaanquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.
Jan Reet heeft daar wel verstand van.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
En een hele rare vraag; is er hier iemand die basiskennis heeft van recht/erf/zaken? Please stuur even D of Pm.
Geen flauwe grap deze keer..
Andre heeft toch geen zachte G man.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hebben we net toch gehoord?
Dat was de nog mindere versiequote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hebben we net toch gehoord?
Daarom, dat kan nog steeds gewoon!quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik zou gewoon half naakt door dat café rennen.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
We krijgen weer dit nummer, maar nu de originele cover
Hele versie van Free Bird gedraaid. Paar van ons hadden de broekjes op de enkels tijdes de solo. Rob is een held. Ed Kroket zuigt.quote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Dat welquote:
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaan
zo danquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Donder eens een pokkeneind op met dat kutcafé
Jeetje wat heb je vandaagquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Cringequote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
361 Romeo and Juliet Dire Straitsquote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Kyran het volgende:
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.quote:Op maandag 30 december 2019 14:42 schreef Olga het volgende:
En vanaf een jaar of 3 kun je er ook gewoon een pilsje ingieten natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, 3 maanden zou ik ook te jong vinden. Niet fijn voor onszelf en niet fijn voor de baby. Mijn dochter van 3 zou ik nu gewoon meenemen. Ze vermaakt zich echt wel en vind muziek echt leuk. Als muziek te hard staat heb je gehoorbescherming nodig en gaan met die banaan
Klinkt als een goede timing voor mij dusquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hele versie van Free Bird gedraaid. Paar van ons hadden de broekjes op de enkels tijdes de solo. Rob is een held. Ed Kroket zuigt.
Denk dat het was.
Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn heldquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigen
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneuquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jan Reet heeft daar wel verstand van.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier het plaatje van Hazes in feyenoordshirt
quote:
quote:
Jullie vinden hetzelfdequote:
Van de Rijdende Rechter.quote:
Groot gelijk hoor Essquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Hear hear! Wij hebben voor kerst nu de rolls royce onder die dingen gehad (vraag me niet hoe hij heet), echt geweldig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn held
Sommigen van Hazes welquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.
Alles voor het geld, ik zie het al.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ietsjes meer respect voor die man.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneu![]()
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.quote:
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Fixed.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[Jan Reet]
Verleden tijd van de Rijdende Rechter.
Sorry.quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.Maar niet elk kind vindt het leuk. Onze kinderen zouden het niet leuk vinden. Die houden van andere muziek.
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.
Deze wel even luisteren aub, koning!quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Hazes had wel een goede stem, jammer dat die er alleen maar enorme kutmuziek mee uitkraamde.
Ik hou van jouw gedachtengang.quote:
Nou Ik Meen Het kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan André Hazes nog altijd niet aanhoren. Maakt ook niks uit welk nummer.
En kinderen moeten zich ook leren aan te passenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
Nee Basket Case is bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Gevaarlijke vragen ditquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
Ik heb er niet veel mee.quote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het een partij slappe rock vinden.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
364 pas weer jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
Het laatste goede liedje voor een tijdje
quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Is het ook, maar wel leuke slappe rockquote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het een partij slappe rock vinden.
Goed punt ja. Men probeert kinderen tegenwoordig van alles weg te houden, uit luiheid, waardoor de kinderen nooit leren hoe volwassen zich nou eigenlijk gedragen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
En kinderen moeten zich ook leren aan te passen
Volle maan, noemen we dat thuis altijd. Maar inderdaad, groot taboe ligt daar nog op.quote:
Precies.quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt ja. Men probeert kinderen tegenwoordig van alles weg te houden, uit luiheid, waardoor de kinderen nooit leren hoe volwassen zich nou eigenlijk gedragen.
Ja, ok.quote:Op maandag 30 december 2019 14:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel leuke slappe rock
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON MEquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GROENE DAG GODEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GROENE DAG GODEN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet te depressief worden hè.quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef TLC het volgende:
De teller gaat nu ineens wel erg hard naar beneden he
![]()
Ja, op 1398quote:
En dat soort acties zullen nu ook nooit meer gebeuren. Vind ik toch jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON ME![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOU TELL EM ESSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 14:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat soort acties zullen nu ook nooit meer gebeuren. Vind ik toch jammer.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON ME![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kan iemand me vertellen waarom in godsnaam Waiting in vain er niet in staatgvd voor niets op gestemd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Beste en tevens enige echt goede van Bob[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken deze niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Wil ik volgend jaar wel op stemmen!quote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef EDMAN- het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom in godsnaam Waiting in vain er niet in staatgvd voor niets op gestemd
Make love, not war ☮![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste en tevens enige echt goede van Bob
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Redemption songs
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |