SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
past die in je jaszak?quote:Op maandag 30 december 2019 13:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga even een trein halen.
Zó deprimerend is Paul Elstak nou ook weer niet.quote:Op maandag 30 december 2019 13:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik ga even een trein halen.
Al die bacteriën onder dat glas? Ja, echt wel leven op Mars.quote:Op maandag 30 december 2019 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Life weet ik niet, maar er is wel water op Mars.
Eerder op Is er leven op Pluto.quote:Op maandag 30 december 2019 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Life on Mars, Bowie's antwoord op Land van Maas en Waal
quote:Op maandag 30 december 2019 13:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zó deprimerend is Paul Elstak nou ook weer niet.
quote:Op maandag 30 december 2019 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Life weet ik niet, maar er is wel water op Mars.
quote:
Ik nogsteeds niet.quote:Op maandag 30 december 2019 13:18 schreef peaceman het volgende:
in 2016 kon ik de meeste Bowie nummers niet met droge ogen horen
ik heb in de bowie trein gezeten naar groningen destijds.quote:Op maandag 30 december 2019 13:18 schreef peaceman het volgende:
in 2016 kon ik de meeste Bowie nummers niet met droge ogen horen
quote:
Gijs staat te kinderlokkenquote:Op maandag 30 december 2019 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs verpest het outro. Kan niet missen.
dan maar met mij op deze vulkaanquote:
Woehoeeee!!!quote:
Dansen dansen dansen *Oquote:
veel plezierquote:Op maandag 30 december 2019 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga al dansend naar de keuken om de mix voor de oliebollen te bereiden.
Dealquote:Op maandag 30 december 2019 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan maar met mij op deze vulkaan![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga al dansend naar de keuken om de mix voor de oliebollen te bereiden.
Hoi hoi!quote:Op maandag 30 december 2019 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat de topics nu niet meer gekaapt worden!
[..]
GOedemiddag Strani
vulkanen zijn vaak ook hoogquote:
doe jij maar, als ik dat doe is de dansvloer leegquote:
1387quote:Op maandag 30 december 2019 13:20 schreef Kyran het volgende:
Wel leuk nummer dit, maar mag rustig een 1 voor
Dit is niet echt toch?quote:
Ikquote:Op maandag 30 december 2019 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar ging essnhils of houjemond
quote:Op maandag 30 december 2019 13:20 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Dansen dansen dansen
dansen dansen dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dansen dansen dansen
Op de VULKAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben roodblondquote:Op maandag 30 december 2019 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alle Dijk-nummers zijn gestegen behalve Bloedend Hert.quote:
quote:
Maar wel gedanstquote:Op maandag 30 december 2019 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach ja, zolang er bagger is vind je het echt mooie nog mooier denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Het bewijs dat Nederlandse muziek op zichzelf niet kut hoeft te zijn
Stiekem?quote:
Risico van het vak met dit liedjequote:Op maandag 30 december 2019 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]dan ben ik mijn danspartner kwijt
quote:Op maandag 30 december 2019 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Risico van het vak met dit liedje
U2?quote:
ZOu er ergens een club zijn die dit steevast op 7 januari om 3 uur draait?quote:Op maandag 30 december 2019 13:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk vond
ik ook, knoflook en uitjes superdunquote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond kan prima hakken trouwens
ik ook... houthakken!quote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef houdjemond het volgende:
Stiekem Gedanst-dag moet gewoon een nationale feestdag worden. Als de 21st of September dat ook kan, kan Stiekem gedanst het ookquote:Op maandag 30 december 2019 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZOu er ergens een club zijn die dit steevast op 7 januari om 3 uur draait?
Daar is gelukkig niet zo veel voor nodig.quote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef EDMAN- het volgende:
Mooi dat dit beter wordt gewaardeerd dan Kensington, over het algemeen
Kan wel, die gaat overal op losquote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Is dat Iron Maiden man die meehakt?
Omgquote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef houdjemond het volgende:
en iedere keer weer meedoenquote:Op maandag 30 december 2019 13:25 schreef Eightyone het volgende:
Een standaard-onderdeel van het happy hardcore-blokje, het hedendaagse bruiloften & partijen-cliché.
Springen meerquote:Op maandag 30 december 2019 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Is dat Iron Maiden man die meehakt?
Kan toch prima icm karaoke.quote:Op maandag 30 december 2019 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omg
90s party meet
Kyran kan ook hakkuh
dikke vuurbal jonguhquote:
Verstandige mensen die door hebben dat dit troep is.quote:
Luv U Morequote:Op maandag 30 december 2019 13:26 schreef Poppejans het volgende:
Life is like a dance vind ik de beste van DJ Paul
Boh, ja. Die moet in de top 2000.quote:Op maandag 30 december 2019 13:26 schreef Poppejans het volgende:
Life is like a dance vind ik de beste van DJ Paul
AND I HOPE TO SEE YOUR SMILE EVERY NIGHT AND DAYquote:Op maandag 30 december 2019 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige mensen die door hebben dat dit troep is.
Life is too short om dan maar stokstijf saai aan een lauw biertje te nippen.quote:Op maandag 30 december 2019 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige mensen die door hebben dat dit troep is.
Succes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
* uit een plastic bekertjequote:Op maandag 30 december 2019 13:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Life is too short om dan maar stokstijf saai aan een lauw biertje te nippen.
Dit is toch gewoon slecht? Dat het sentiment is verandert daar weinig aan.quote:Op maandag 30 december 2019 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
AND I HOPE TO SEE YOUR SMILE EVERY NIGHT AND DAY
zo eindelijk richting pap en mam, was vergeten dat mam nachtdienst gehad had dus moest ff kalmer aan doen.quote:
Slecht is subjectief.quote:Op maandag 30 december 2019 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon slecht? Dat het sentiment is verandert daar weinig aan.
ah.nlquote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, nee ga ik het niet mee redden
quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo eindelijk richting pap en mam, was vergeten dat mam nachtdienst gehad had dus moest ff kalmer aan doen.
Oudjaarsdiner voor 30 personen?quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
neuj. mijnequote:
ga je je dagrecord aanvallen?quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef essnhills het volgende:
I gotta be cool, relax, get hip
And get on my track's
Take a back seat, hitch-hike
And take a long ride on my motorbike
Until I'm ready
Crazy little thing called love![]()
![]()
![]()
![]()
kan al bij 50quote:
Sterker nog, hier is geen reet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Net als alle nummers van Queen staat deze ongeveer 2x te hoog.
en anders bestel je bij jumbo en haal je t opquote:
Zeker waar. Ik vind het een goedkope deun waar een kleuter overheen heeft gezongen op een stampbeat. Maar goed, voor andere mensen is dat misschien het einde.quote:
6,5 kratten bier.quote:
Nah, vanavond naar m'n oudersquote:
Ach, ik vind het niet vervelend om te horen. Een keertje per jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik vind het een goedkope deun waar een kleuter overheen heeft gezongen op een stampbeat. Maar goed, voor andere mensen is dat misschien het einde.
Matig.quote:
neujquote:
Welnee, anders moet dat morgenochtend, maar dan wil ik de oliebollen gaan bakkenquote:
Ja. Was echt genot live.quote:Op maandag 30 december 2019 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Foreigner, stuur deze man op reis.
Cold as Ice is zeker al geweest?
oh, jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
show mequote:
Btwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik niet, als ik al die liedjes erover zo hoor.quote:
En dan hebben we Junior nog niet eens gehad.quote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook nog heel weinig Hazes gehoord. Dat doet mij vermoeden dat er nog minstens een nummer op 6 komt van m (Bloed, Zweet en Tranen, Geef mij je Angst, De Vlieger, Zij gelooft in Mij, Kleine Jongen en een beetje verliefd)?
Hazes op 6?quote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook nog heel weinig Hazes gehoord. Dat doet mij vermoeden dat er nog minstens een nummer op 6 komt van m (Bloed, Zweet en Tranen, Geef mij je Angst, De Vlieger, Zij gelooft in Mij, Kleine Jongen en een beetje verliefd)?
ja heb ik al gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Kyran het volgende:
Als je na zoveel jaar nog niet weet wat liefde is kan je het beter opgeven.
owja dat doe ik morgen als ik thuis kom van werk, zal rond 16:00 zijnquote:Op maandag 30 december 2019 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, anders moet dat morgenochtend, maar dan wil ik de oliebollen gaan bakken
Een beetje verliefd is wel al geweest, de rest komt nog en Leef.quote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat is helemaal een gotspe!quote:Op maandag 30 december 2019 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En dan hebben we Junior nog niet eens gehad.
quote:In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life
I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
Ah, waar stond n beetje vliefd?quote:Op maandag 30 december 2019 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje verliefd is wel al geweest, de rest komt nog en Leef.
Godverquote:
hey hey meisje.. kuis je taal eens!quote:
I WANNA FEEL WHAT LOVE ISquote:
En spreek eens in hele woorden. (god)verdomme.quote:Op maandag 30 december 2019 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey hey meisje.. kuis je taal eens!
ach ja, als ik straks de hoofdprijs win dan heb ik mn keuze al... beter geluk in t spel dan in de liefdequote:
Die hele woorden mag je laten zittenquote:Op maandag 30 december 2019 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En spreek eens in hele woorden. (god)verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |