SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik heb t/m 2016 in Nijmegen gewoond op 10 minuten lopen van Goffertpark, dus wist precies waar ik kon parkeren in mijn oude wijk om niet vast te staan met auto en kon zo ook OV skippenquote:Op maandag 30 december 2019 11:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was wel de 1e en laatste keer dat ik de trein neem naar nijmegen voor een concert als het kan
Veel plezier met Gijs bashenquote:Op maandag 30 december 2019 11:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Veel plezier met Gijs, dat is een contradictio in terminis
Had BROES ook een keer op mn lijstje staan, met Junglelandquote:
Dit vind ik dus een typisch Bruce kwakkelplaatje.Sorry!quote:
Gok dat het rond spitstijd sowieso druk isquote:Op maandag 30 december 2019 11:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, ook niet veel nodig eigenlijk.. gaan we vanmiddag maar even op het fietsje ipv morgen door de chaos..
Das ook zijn bestequote:Op maandag 30 december 2019 11:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had BROES ook een keer op mn lijstje staan, met Jungleland
datzelfde kan in arnhem ook, even bij de groningensingle naar de overkant rijden, hoef je alleen de drukke weg over te steken en ben je er.quote:Op maandag 30 december 2019 11:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb t/m 2016 in Nijmegen gewoond op 10 minuten lopen van Goffertpark, dus wist precies waar ik kon parkeren in mijn oude wijk om niet vast te staan met auto en kon zo ook OV skippen![]()
Als je ooit met de auto gaat parkeren in Neerbosch-Oost en lekker 10 minuten lopen naar Goffertpark. Eenmaal in de auto draai je zo de snelweg op
Ja maar daar wil dan weer niemand komenquote:Op maandag 30 december 2019 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datzelfde kan in arnhem ook, even bij de groningensingle naar de overkant rijden, hoef je alleen de drukke weg over te steken en ben je er.
Gratis parkeren en niet druk
Was in juni met wat vrienden naar FortaRock, toen hebben we de auto 2 straten verderop in een woonwijk kunnen knallenquote:Op maandag 30 december 2019 11:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb t/m 2016 in Nijmegen gewoond op 10 minuten lopen van Goffertpark, dus wist precies waar ik kon parkeren in mijn oude wijk om niet vast te staan met auto en kon zo ook OV skippen![]()
Als je ooit met de auto gaat parkeren in Neerbosch-Oost en lekker 10 minuten lopen naar Goffertpark. Eenmaal in de auto draai je zo de snelweg op
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 11:55 schreef Spaulding het volgende:
Bruce heeft echt ontzettend veel mooie liedjes, maar wat staat er een matigheid van hem in de lijst zeg. Dit is ook een beetje een overbodig liedje van hem.
Kijk die wist ik weer niet. Bij AC/DC toen ook ruim 1.5 uur ofzo vastgestaan.quote:Op maandag 30 december 2019 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datzelfde kan in arnhem ook, even bij de groningensingle naar de overkant rijden, hoef je alleen de drukke weg over te steken en ben je er.
Gratis parkeren en niet druk
Wanneer is Thunder Road voorbij gekomen dan. Die heb ik gemistquote:Op maandag 30 december 2019 11:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben fan van Bruce maar niet elke scheet hoeft erin. En dat dit hoger staat dan Jungleland of Thunder Road is natuurlijk een gotspe
Die was vannacht.quote:
quote:401 Liefs Uit Londen Bløf 4
400 Une Belle Histoire Michel Fugain 7
399 Blue Monday New Order 6
398 I Am...I Said Neil Diamond 7
397 Born In The Usa Bruce Springsteen 5
396 Suzanne Leonard Cohen 7
395 Solsbury Hill Peter Gabriel 8
394 Aan De Kust Bløf 4,5
393 Rockin' In The Free World Neil Young 8
392 Levels Avicii ?
391 A Horse With No Name America 6,5
390 Lopen Tot De Zon Komt Acda & De Munnik ?
Jungeland kwam gisteren tussen 10 en 11 in de ochtend.quote:
Vanochtend tussen 5 en 6quote:Op maandag 30 december 2019 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wanneer is Thunder Road voorbij gekomen dan. Die heb ik gemist
Dat is dan ook niet de beste van Bruce.quote:Op maandag 30 december 2019 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jungeland kwam gisteren tussen 10 en 11 in de ochtend.
Ja, ga na lunchtijd denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gok dat het rond spitstijd sowieso druk is
Aah onchristelijke tijd voor die plaat zegquote:
Sowieso.quote:Op maandag 30 december 2019 11:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Aah onchristelijke tijd voor die plaat zeg
Ik woonde ook in Nijmegen en kon de dag ervoor daardoor al een nummertje halen om in het voorste vak te staan.quote:Op maandag 30 december 2019 11:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik gok op 5/5 essquote:Op maandag 30 december 2019 11:59 schreef essnhills het volgende:
401 Liefs Uit Londen Bløf![]()
![]()
400 Une Belle Histoire Michel Fugain![]()
399 Blue Monday New Order![]()
398 I Am...I Said Neil Diamond![]()
397 Born In The Usa Bruce Springsteen
396 Suzanne Leonard Cohen
395 Solsbury Hill Peter Gabriel![]()
394 Aan De Kust Bløf![]()
393 Rockin' In The Free World Neil Young
392 Levels Avicii
391 A Horse With No Name America![]()
390 Lopen Tot De Zon Komt Acda & De Munnik
Ik wacht het afquote:
Jezusquote:Op maandag 30 december 2019 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik woonde ook in Nijmegen en kon de dag ervoor daardoor al een nummertje halen om in het voorste vak te staan.
Dan moest je zaterdagochtend om 8 uur weer op appel zijn. Om 10 uur ngo een keer en dan om 11 uur omd efitnitief binnengelaten te worden. Anders verloor je je nr.
Nou zo gezegd zo gedaan. vriend van mij uit arnhem waarmee ik ging vrijdag naar Nijmegen gereden. En in de vroegte om 7 uur weer. Hij print de kaartjes en geeft ze vrijdagavond aan mij.
Wij om 8 uur op appel. Om 10 uur weer. Iets voor elven, zegt hij: "Heb je de kaartjes bij je?"
Ik: "euhhhhhhhh"
*kut
Wij snel naar de universiteit gereden waar ik kon printen. Maar ja bij terugkomst was t hek alweer dicht en iedereen naar een tussenvak waar je nog even moest wachten voor je als eerste terrein op mocht. Gelukkig had ik iemand de naam van het hoogf beveiliging horen noemen, Graham. Dus ik roepen naar hem, en hij kwam maar niet. Een kwartier later nog een keer, toen kwam ie eindelijk. Smoes opgehouden dat we bericht krijgen dat onze auto was gejat en we even weg moestne. Hij keek niet vrolijk maar slikte t en we mochten alsnog eerst vak in.
Toen nog 7 uur ofzo gewacht en toen doodmoe aan t concert begonnen
Ik zet inmiddels gewoon altijd maximaal in tenzij ik beter weetquote:
Ik denk dat Liefs uit Londen mijn favo Blof nummer isquote:Op maandag 30 december 2019 12:00 schreef Fred_B het volgende:
Er komen twee zowaar best goede platen van Bløf in één uur
iets met KLOOTZAKquote:Op maandag 30 december 2019 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat Liefs uit Londen mijn favo Blof nummer is
Jammer alleen dat ze niet voor een betere van Gabriel had gekozen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond excellentie Sigrid Kaag best sexy toen ze het over Sollsbury Hill in a gogo had![]()
Ja dat vraag ik mij nu af. Volgens mij moest je fysieke kaartjes hebben toenquote:Op maandag 30 december 2019 12:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
JezusWel fijn dat je na alle gedoe alsnog naar binnen kon. Je kon niet op je telefoon laten zien ofzo?
Dat nummer is gewoon lachen. Maar Liefs uit Londen vind ik oprecht mooiquote:
Vandaar die tweemaal VIER van mij. Dit zijn inderdaad de beste Bløfs!quote:Op maandag 30 december 2019 12:00 schreef Fred_B het volgende:
Er komen twee zowaar best goede platen van Bløf in één uur
Ik vond haar leuker toen ik er nog geen beeld bij had. Ze is kort pittig, maar klinkt als een femme fatale, dus dan is mijn beeld die ik er bij had wel even wat mooierquote:
zing eens een stukje?quote:Op maandag 30 december 2019 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Lopen tot de zon komt is stemplaat hier
Nee, ze maakte exact de juiste keuze met zijn magnum opusquote:Op maandag 30 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet voor een betere van Gabriel had gekozen.
Oh wacht ik haal gewoon 2 nummers door elkaar van Blofquote:Op maandag 30 december 2019 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat nummer is gewoon lachen. Maar Liefs uit Londen vind ik oprecht mooi
quote:Op maandag 30 december 2019 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Lopen tot de zon komt is stemplaat hier
quote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh wacht ik haal gewoon 2 nummers door elkaar van Blof
Ja die vlogs van m beginnen saai te worden. Met zn piemelparty met A Balladeerquote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Vakvrouw vs ijdeltuit.
Blijf maar binnen, het is goed zoquote:
Ja ik had in mn hoofd ook zo iets van.. dit nummer hebben we toch al gehadquote:
Carmen heeft wel echt een sexy stem.quote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond haar leuker toen ik er nog geen beeld bij had. Ze is kort pittig, maar klinkt als een femme fatale, dus dan is mijn beeld die ik er bij had wel even wat mooier
Hmmm, gaat nog geen lampje branden. Maar dat komt ook omdat ik 'tot het vuur gedoofd is' in mn hoofd hebquote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijf maar binnen, het is goed zo
Ik wou je zien als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis
Houdt 'ie je vast soms, als je bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet
Ik ga lopen tot de zon komt,
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot 'ie straalt...
Nummer van mij en beste vriendinnetje jaquote:
Maar Carmen heeft dan weer niet zulke leuke opschriftenquote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die vlogs van m beginnen saai te worden. Met zn piemelparty met A Balladeer
Deze is een stukje tragerquote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, gaat nog geen lampje branden. Maar dat komt ook omdat ik 'tot het vuur gedoofd is' in mn hoofd heb
Hoef je er nog niet op te stemmen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nummer van mij en beste vriendinnetje ja
Je lult je er wel weer snel uit he! Ok, vergevenquote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nummer van mij en beste vriendinnetje ja
quote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik had in mn hoofd ook zo iets van.. dit nummer hebben we toch al gehad
En iets met een kattenbel.quote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is 'Maar zij stuurt me kaarten uit Madrid, en uit Moskou komt een brief'
quote:
Ja nu ik in mn hoofd de feiten weer op een rijtje heb ken ik em ook meteen weer uit mn hoofdquote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het horen straksquote:
Die inderdaadquote:
Lang niet alle vrouwen met kort haar vallen - mijns inziens - onder de noemer Kort Pittig.quote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Kyran het volgende:
Ik vond haar leuker toen ik er nog geen beeld bij had. Ze is kort pittig,
Oh jawelquote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet op te stemmen.
God wat is ze lief...quote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
De helft van alle vuurwerkslachtoffers zijn omstanders.quote:Op maandag 30 december 2019 12:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, was ook niet van plan iets af te steken
Jaja, er zit denkwerk in mijn lijstje hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je lult je er wel weer snel uit he! Ok, vergeven
Maar iemand om je heen misschien wel.quote:Op maandag 30 december 2019 12:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, was ook niet van plan iets af te steken
Bij ons in de straat word uberhaupt niets afgestokenquote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De helft van alle vuurwerkslachtoffers zijn omstanders.
Vandaag uit Praag, een kattenbelquote:
Hmmm maybe, maar zoals ik al zei ik had er een heel ander beeld bij dus viel een beetje tegenquote:Op maandag 30 december 2019 12:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lang niet alle vrouwen met kort haar vallen - mijns inziens - onder de noemer Kort Pittig.
420 blaas het.quote:
Jij woont in een verstandige straat.quote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij ons in de straat word uberhaupt niets afgestoken
Want er is zo veel te doenquote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaag uit Praag, een kattenbel
Ja ik zou je dan ook uitlachenquote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmmm maybe, maar zoals ik al zei ik had er een heel ander beeld bij dus viel een beetje tegen
Toen ik dit aan mijn vrouw vertelde lachde zij mij keihard uit
Ja als je elke keer de songtekst post heb je op een dag sowieso een stuk of 300 postsquote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef Isorden het volgende:
1 463 Dagoduck
2 420 Isorden
3 205 essnhills
4 200 peaceman
5 191 Kopiko
6 185 houdjemond
7 178 Gale_Boetticher
8 135 Mexicanobakker
9 134 RensAjacied
10 122 DireStraits7
11 109 Aurelius.
12 108 Kyran
13 98 El-Stinho
14 91 Scorpion_17
15 84 LTVDK
16 83 Rellende_Rotscholier
17 69 PzKpfw
17 69 Pindakaasfanaticus
19 66 Koen66
19 66 R-woud93
21 63 InverHouse
22 61 Gretzl
23 59 Nizno
24 58 Diaan73
25 57 ArnieAlberts
26 54 EDMAN-
27 50 hhh38
27 50 AlchemistOfSorrows
29 46 DeHovenier
30 45 Luctor.et.Emergo
30 45 alopio
30 45 laxus13
33 38 Hamlapjes
33 38 Cee
35 37 Strani
36 36 DecoAoreste
36 36 OscarMopperkont
38 35 skysherrif
39 34 Fred_B
40 32 ChevyCaprice
40 32 ok01
40 32 FlyingEagle
40 32 Poppejans
44 31 n00biedoobiedoo
44 31 jrwl
46 27 Doedezemaar
47 26 datismijnmening
48 25 Stray_cat
49 23 MrBanaan1
50 22 dokter.knakworst
Ess gaat ook alweer lekker hoor
Beveiligde inrichting.quote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij woont in een verstandige straat.
Je gaat toch niet erdoorheen zingen hè?quote:
Met de prachtigste verhalenquote:
Muzikaal het jaar uit.quote:
Keihard en valsquote:Op maandag 30 december 2019 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gaat toch niet erdoorheen zingen hè?
En morgen als de postbode m'n huis weer heeft gevondenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ooit op 55. Laat dat even op u inwerken. De tijd dat blof met 4 nrs in de top 100 stond
Dat was beter, die laatste paar uur luister ik toch niet altijd.quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ooit op 55. Laat dat even op u inwerken. De tijd dat blof met 4 nrs in de top 100 stond
quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Kopiko het volgende:
De zanger van Bløf wist nog niet dat-ie verliefd was geworden op een scammer.
Dat vind ik minder erg dan wat er nu zoal instaat eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als een mooi en groot geloofquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Behalve uit mijn atlas, die droom ik elke nacht
* houdjemond steekt vlaggen in de aardequote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als een mooi en groot geloof
Aan de muur van mijn gedachten
Hangt een wereldkaart te wachten
Tot ze terugkomt
Dat maakt jou de Zeeuw van de Eeuwquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef EDMAN- het volgende:
als geboren Zeeuw distantieer ik mij van Blof.
Gisteren uit Lissabon, ik mis je en een zoenquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als een mooi en groot geloof
Aan de muur van mijn gedachten
Hangt een wereldkaart te wachten
Tot ze terugkomt
Mijn ochtend leek meer op die van Boudewijn de Groot. Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijdquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik leef van dag tot dag, zonder vrees en zonder doel klinkt als afgelopen week
De stoelen in de kamer stonden te wachten op het ontbijt?quote:Op maandag 30 december 2019 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn ochtend leek meer op die van Boudewijn de Groot. Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Dat waren ook de jaren dat ze drie keer zo weinig noteringen hadden.quote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig leek het niet op Poison van Alicequote:Op maandag 30 december 2019 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn ochtend leek meer op die van Boudewijn de Groot. Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Ik kan deze ook goed hebben. En Zoutelande is een guilty pleasurequote:Op maandag 30 december 2019 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De liedjes van de oude Bløf vind ik nog wel goed, maar die liedjes die ze daarna zijn gaan maken.
quote:Op maandag 30 december 2019 12:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig leek het niet op Poison van Alice
Fan als ik ben, ze staan er tevaak in.quote:
Heeft hij die ook al gecoverd? Die man is echt een serieverkrachter van muziek.quote:Op maandag 30 december 2019 12:12 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Paul de Le...
nee NEE nee
Ja samen met Alderliefstequote:Op maandag 30 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft hij die ook al gecoverd? Die man is echt een serieverkrachter van muziek.
Die versie ken je toch wel?quote:Op maandag 30 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft hij die ook al gecoverd? Die man is echt een serieverkrachter van muziek.
Jij die tegen iemand zegt: Dat ken je toch wel?!quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:14 schreef Ferdo het volgende:
Ah, de juiste enige versie van Une Belle Histoire.
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja maar mijn radio liep iets achter dus dacht dat het over het vorige nummer ging
Poes ... godver Ceequote:Op maandag 30 december 2019 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh sorry poes![]()
Had alleen dit uur bekeken.
La Chanson Des Vieux Amants en Le Vent Nous Porteraquote:Op maandag 30 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de mooiste Franstalige platen trouwens
Had het moeten zijn. Was al fijn als er één versie minder van bestond.quote:
Camping nostalgiequote:Op maandag 30 december 2019 12:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoe staat dit boven Ne Me Quitte Pas?
Eetsequote:Op maandag 30 december 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
Ben even lunchen. daarna kom ik wel weer meespammen
Kan tegelijk toch?quote:Op maandag 30 december 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
Ben even lunchen. daarna kom ik wel weer meespammen
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 december 2019 12:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is van Acda en de Munnik toch?
Er werken ook mensen vandaag.quote:Op maandag 30 december 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
Lopen wel alweer gigantisch achter tov vorige jaren btw (jaja maakt geen kut uit bla bla gewoon benieuwd)
Goede voorbeeld geven, netjes aan tafel, zonder telefoon, nou ja soms telefoon ....quote:
Lopen gelijk met 2017.quote:Op maandag 30 december 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
Lopen wel alweer gigantisch achter tov vorige jaren btw (jaja maakt geen kut uit bla bla gewoon benieuwd)
Ik snap wat je bedoelt, maar dit is juist het origineel toch?quote:
Maar ik ga van deze echt nooit onthouden hoe deze heet hoorquote:
Duh.quote:
7:29 (original version)quote:Op maandag 30 december 2019 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar dit is juist het origineel toch?
Deze versie hoor ik bijna nooit eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, de 12 zit alweer 58 minuten in de klok, tijd voor een biertje zoquote:
Dit is de '88-remix.quote:Op maandag 30 december 2019 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja, anders ik wel. Maar tis nog beetje vroegquote:
Jij hebt een rare manier van rekenen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, de 12 zit alweer 58 minuten in de klok, tijd voor een biertje zo
Moet het nog maar even doen met een glaasje water danquote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, anders ik wel. Maar tis nog beetje vroeg
Verschil moet er zijn, mijn maat wordt net wakkerquote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, de 12 zit alweer 58 minuten in de klok, tijd voor een biertje zo
19*quote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
10 voor half twaalf?quote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij hebt een rare manier van rekenen.
Welke is nou deze dan? Uit lektroluv setjequote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
7:29 (original version)
4:09 (edited version)
Te veel gedronken waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Twaalf over elf?quote:
Tien voor half 12quote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo'n grote kenner ben ik niet. Ik weet wel dat als ik hem luister ik de lange versie luister.quote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Welke is nou deze dan? Uit lektroluv setje
Of te weinig hersencellen overquote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Te veel gedronken waarschijnlijk.
Daar heb ik ook last van.quote:
En een strakblauwe lucht hier.quote:Op maandag 30 december 2019 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel toepasselijk dat deze op maandag komt trouwens!
Overkomt iedereen weleensquote:
Bingo?quote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef Pino112 het volgende:
Outrootje en het introotje aan elkaar door volgeluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |