Blijf maar binnen, het is goed zoquote:
Ja ik had in mn hoofd ook zo iets van.. dit nummer hebben we toch al gehadquote:
Carmen heeft wel echt een sexy stem.quote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond haar leuker toen ik er nog geen beeld bij had. Ze is kort pittig, maar klinkt als een femme fatale, dus dan is mijn beeld die ik er bij had wel even wat mooier
Hmmm, gaat nog geen lampje branden. Maar dat komt ook omdat ik 'tot het vuur gedoofd is' in mn hoofd hebquote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijf maar binnen, het is goed zo
Ik wou je zien als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis
Houdt 'ie je vast soms, als je bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet
Ik ga lopen tot de zon komt,
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot 'ie straalt...
Nummer van mij en beste vriendinnetje jaquote:
Maar Carmen heeft dan weer niet zulke leuke opschriftenquote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die vlogs van m beginnen saai te worden. Met zn piemelparty met A Balladeer
Deze is een stukje tragerquote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, gaat nog geen lampje branden. Maar dat komt ook omdat ik 'tot het vuur gedoofd is' in mn hoofd heb
Hoef je er nog niet op te stemmen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nummer van mij en beste vriendinnetje ja
Je lult je er wel weer snel uit he! Ok, vergevenquote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nummer van mij en beste vriendinnetje ja
quote:Op maandag 30 december 2019 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik had in mn hoofd ook zo iets van.. dit nummer hebben we toch al gehad
En iets met een kattenbel.quote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is 'Maar zij stuurt me kaarten uit Madrid, en uit Moskou komt een brief'
quote:
Ja nu ik in mn hoofd de feiten weer op een rijtje heb ken ik em ook meteen weer uit mn hoofdquote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is 'Maar zij stuurt me kaarten uit Madrid, en uit Moskou komt een brief'
Ik zal het horen straksquote:
Die inderdaadquote:
Lang niet alle vrouwen met kort haar vallen - mijns inziens - onder de noemer Kort Pittig.quote:Op maandag 30 december 2019 12:03 schreef Kyran het volgende:
Ik vond haar leuker toen ik er nog geen beeld bij had. Ze is kort pittig,
Oh jawelquote:Op maandag 30 december 2019 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet op te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |