SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op maandag 30 december 2019 08:19 schreef Koen66 het volgende:
dag is al matig begonnen, laptop thuis laten liggen
Wat zegt cafca dan?quote:Op maandag 30 december 2019 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hazes staat vooral te hoog. Wat cafca zegt klopt dus écht.
Vragen om complimentjes....quote:Op maandag 30 december 2019 08:20 schreef peaceman het volgende:
Had wel een paar complimentjes verwacht over de TT eigenlijk...![]()
@:houdjemond
ow die heb ik niet.quote:Op maandag 30 december 2019 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig een reserve laptop in m'n la liggen
quote:Op maandag 30 december 2019 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig een reserve laptop in m'n la liggen
Dat de 2000 platen in willekeurige volgorde worden gedraaid...quote:
nee dat klopt niet. teveel toevallige platen na elkaar.quote:Op maandag 30 december 2019 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de 2000 platen in willekeurige volgorde worden gedraaid...
allemaal de schuld van de boerenquote:Op maandag 30 december 2019 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die plek voor Disturbed moet ergens vandaan komen
Hij is wel een grote verliezer dit jaar ja.. ik heb er nog wel op gestemd.quote:
en als die er niks mee te maken hebben ligt het aan Donald Trump of Sylvana Simonsquote:Op maandag 30 december 2019 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
allemaal de schuld van de boeren
Of Thieryquote:Op maandag 30 december 2019 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als die er niks mee te maken hebben ligt het aan Donald Trump of Sylvana Simons
Moet je voorstellen over 30 jaar... de klassiekers van Miley Cyrus en The Pussycat Dollsquote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er nog zoveel bagger moet komen... 30 december was altijd de leukste dag, maar inmiddels zit daar volgens mij een hoop bagger..
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.quote:Op maandag 30 december 2019 08:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Moet je voorstellen over 30 jaar... de klassiekers van Miley Cyrus en The Pussycat Dolls
Lil' kleinequote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.
30 leuker dan 31? Ik vond de 31e toch echt beter hoorquote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er nog zoveel bagger moet komen... 30 december was altijd de leukste dag, maar inmiddels zit daar volgens mij een hoop bagger..
quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dit nummer heeft toch wel een Live Aids bonus gehad door die film
Daar zeg ik een klein gebedje voorquote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.
Dat kunnen guilty pleasures worden, net zoals nu happy hardcore of de Spice Girls.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat kunnen guilty pleasures worden, net zoals nu happy hardcore of de Spice Girls.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, hij nam Brian May, maar John Deacon niet komen.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
30 leuker dan 31? Ik vond de 31e toch echt beter hoor
We zullen het horen. Tot nu toe valt het inderdaad reuze mee. Maar het doet wel pijn om Halo en Good Vibrations, twee écht mooie ouwe plaatjes, zo laag te zien. Light My Fire ook.quote:
yupquote:
eveneens op gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 08:31 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf op Dreams van Fleetwood Mac gestemd
al vind ik little lies ergerquote:
Ja, paar jaar terug zaten dingen als Friendly Card, Eloise en de meeste Hendrixen daar. Ook allemaal flink gezaktquote:Op maandag 30 december 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.
Nu lijkt het heel veel van dezelfde bands te zijn (Queen komt bijvoorbeeld ongelooflijk vaak voorbij, Hazes, Blof), veel nieuwe troep die vrij goed scoort, veel metal waar ik weiniig mee heb en veel van die afgevallen troep uit de hoogste regionen (Hozier, Chef Special, Adele) komt dan op de 30e en blijft daar hangen.
Like a Hurricane ookquote:Op maandag 30 december 2019 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen het horen. Tot nu toe valt het inderdaad reuze mee. Maar het doet wel pijn om Halo en Good Vibrations, twee écht mooie ouwe plaatjes, zo laag te zien. Light My Fire ook.
Ah ja op die manier. Dat snap ik wel. Soberso Joy Divisionquote:Op maandag 30 december 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.
Nu lijkt het heel veel van dezelfde bands te zijn (Queen komt bijvoorbeeld ongelooflijk vaak voorbij, Hazes, Blof), veel nieuwe troep die vrij goed scoort, veel metal waar ik weiniig mee heb en veel van die afgevallen troep uit de hoogste regionen (Hozier, Chef Special, Adele) komt dan op de 30e en blijft daar hangen.
Jup, ook van genoten gisterenquote:
Deze grap heb ik ook al eerder gehoord.quote:Op maandag 30 december 2019 08:34 schreef peaceman het volgende:
ja met de muziek was weinig mis ja.. de zang daarentegen
sowieso de smaak van NL, dat een gast als Boef die feitelijk uitgekotst zou moeten worden zo populair isquote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You look like a glazed donutquote:
het is geen grapquote:Op maandag 30 december 2019 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap heb ik ook al eerder gehoord.
Dat is zo'n nummer dat ik heb ontdekt dankzij de top 2000quote:
little boy, come to mequote:Op maandag 30 december 2019 08:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's de versie van Michael Jackson geloof ik
Ja, maar die oubollige sound van een Eloise zal wel echt over een x jaar verdwenen zijn. Like a Hurricane snap ik niet zo goed waarom die zo hard gaat terwijl Old Man en Heart of Gold zich beter houden.quote:Op maandag 30 december 2019 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is zo'n nummer dat ik heb ontdekt dankzij de top 2000. Was 15 toen hij voor het eerst uitkwam (de lijst) nu 35 en moet zeggen dat ik er toch veel nummertjes en ontdekkingen aan over heb gehouden. Dat zal zo wel blijven bij de jeugd van nu I presume?
wel oke ja...quote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wauw, de lucht is hier echt prachtig vanmorgen , hoe ist bij jullie?
Juist hun beste nummer.quote:
ja hier ook!quote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Antwerpen. Smogquote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeugdige van nu hier, can confirmquote:Op maandag 30 december 2019 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is zo'n nummer dat ik heb ontdekt dankzij de top 2000. Was 15 toen hij voor het eerst uitkwam (de lijst) nu 35 en moet zeggen dat ik er toch veel nummertjes en ontdekkingen aan over heb gehouden. Dat zal zo wel blijven bij de jeugd van nu I presume?
Zijn ze dat niet allemaal? Ben een rock-liefhebber, maar FF heeft me nooit gepakt.quote:
Dat heb ik ook met Muse. Maar dan kijk je een live registratie en denk je: dat doen ze dan wel netjesquote:Op maandag 30 december 2019 08:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn ze dat niet allemaal? Ben een rock-liefhebber, maar FF heeft me nooit gepakt.
ja dat zeker. qua nummers is het zozoquote:
Registratie nog wel.quote:Op maandag 30 december 2019 08:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Muse. Maar dan kijk je een live registratie en denk je: dat doen ze dan wel netjes
Muse heeft in bepaalde nummers geweldige instrumentals maar 2 uur + die stem aanhoren gaat ook een keer tegenstaan.quote:Op maandag 30 december 2019 08:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Muse. Maar dan kijk je een live registratie en denk je: dat doen ze dan wel netjes
quote:Op maandag 30 december 2019 08:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat zeker. qua nummers is het foofoo
Ja, ligt allemaal wel lekker in het gehoor, maar ze hoeven niet allemaal in de top 2000.quote:Op maandag 30 december 2019 08:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat zeker. qua nummers is het zozo
something from nothing vind ik ook lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 08:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ligt allemaal wel lekker in het gehoor, maar ze hoeven niet allemaal in de top 2000.
Everlong is wel echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 30 december 2019 08:42 schreef Koen66 het volgende:
de lucht hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op maandag 30 december 2019 08:42 schreef Koen66 het volgende:
de lucht hierMooie foto KoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat is toch gewoon een normaal woord? Of ben ik niet helemaal wakkerquote:
ja fijn he? Cum togetherquote:Op maandag 30 december 2019 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een normaal woord? Of ben ik niet helemaal wakker
Wel lekker wakker geworden met The Beatles
beetje saai vind ikquote:
Wel mooi saaiquote:
Is dat een hype? ABBA is gewoon tofquote:Op maandag 30 december 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ABBA hype is ook echt immens he?
beetje Guns n Roses praktijken dus..quote:Op maandag 30 december 2019 08:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar oktober zouden er 2 nieuwe ABBA-nummers verschijnen..
Duncan komt nog?quote:Op maandag 30 december 2019 08:47 schreef Cee het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat Waterloo niet de hoogst genoteerde esf winnaar is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja, and I'm not complainingquote:Op maandag 30 december 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ABBA hype is ook echt immens he?
quote:Op maandag 30 december 2019 08:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, and I'm not complaining
Touché.quote:Op maandag 30 december 2019 08:49 schreef Isorden het volgende:
Dit is wel gewoon een draak van een nummer
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.quote:
Hoeveel kende ess er gisteren in dat uurtje?quote:
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méhquote:Op maandag 30 december 2019 08:49 schreef EDMAN- het volgende:
Dit zijn toch ook gewoon guilty pleasures?
even de vrouw helpen met de kids, dan schop ik ze naar buiten en gaat de Sonos aan
Die hebben ze alleen nog niet opgenomen zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méh
Zal wel door die nieuwe film zijnquote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.
Ene oor in andere oor uit jaquote:Op maandag 30 december 2019 08:51 schreef Koen66 het volgende:
Imagine Dragons zegt me pas iets als ik het deuntje hoor, dat zegt genoeg
Radioactivequote:Op maandag 30 december 2019 08:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen nog niet opgenomen zeker?
Is me niet opgevallen, ik ben altijd wel fan geweest en de mensen om me heen hebben ze ook altijd goed gevonden. En in de top 2000 worden ze ook altijd wel gewaardeerdquote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.
'quote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méh
Van Satan naar Santanaquote:
Met die gare dubstep beat. Dat was denk ik hun slechtste van de eerste plaat. Maar dat trucje werkte, dus toen gingen ze overal gare beats doen en schreeuwen.quote:
Geen idee of het dubstep is. Dat intro is wel lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die gare dubstep beat. Dat was denk ik hun slechtste van de eerste plaat. Maar dat trucje werkte, dus toen gingen ze overal gare beats doen en schreeuwen.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit, ja, toch wel behoorlijk saai.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit, ja, toch wel behoorlijk saai.
tot vanavondquote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel plezier hier vandaag mensen, tot vanavond
quote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Succes met d'n arbeit.quote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.quote:
Gaat dit over Mama Cash?quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.
Zelfde met Queen, die stonden eerst met 25 nummers in de bovenste helft, nu met 35..
ja je hebt gelijk, meer nummers er in zodat de onderkant ook bevolkt wordtquote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.
Zelfde met Queen, die stonden eerst met 25 nummers in de bovenste helft, nu met 35..
Mwah, er zijn maar weinig leuke ABBA nummers die niet in de lijst staan. Ik zit persoonlijk niet te wachten op Andante, Andante of The Way Old Friends Do (en gelukkig het stempubliek ook niet)quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, meer nummers er in zodat de onderkant ook bevolkt wordt
De nummertjes worden steeds kleiner... en ja, dat betekent tegenwoordig eigenlijk geen flikker meer.quote:Op maandag 30 december 2019 09:03 schreef Isorden het volgende:
Valt me net pas op dat we al in het laatste kwart van de lijst zitten...
ja ja nog even en we hebben weer een leven... eng!quote:Op maandag 30 december 2019 09:03 schreef Isorden het volgende:
Valt me net pas op dat we al in het laatste kwart van de lijst zitten...
En er staat nog steeds een hoop ooraids tussenquote:Op maandag 30 december 2019 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De nummertjes worden steeds kleiner...
was jij niet douchen?quote:Op maandag 30 december 2019 09:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
En er staat nog steeds een hoop ooraids tussen
maar na nummer 12 is het 2020quote:Op maandag 30 december 2019 09:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
En er staat nog steeds een hoop ooraids tussen
Dat kan ik vrij snel, helaas nu iets te snel geweestquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tekst van dit nummer
"We won't go to war"
"Oh, dat klinkt niet."
"Iemand een idee hoe dit te verbeteren?"
"Oh, je rekt het woord 'war' gewoon uit"
"We won't go to wohohohoooohohohooohohoooooor"
"Geweldig. Geniaal!"
je wist dat je extra tijd hadquote:Op maandag 30 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kan ik vrij snel, helaas nu iets te snel geweest
Dan heb ik liever Streets of Do I Ever.quote:Op maandag 30 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
Muzikaal vind ik deze opzich nog wel leuk
omdat Kensingtonquote:Op maandag 30 december 2019 09:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom klinkt ieder Kensington-nummer hetzelfde?
Ess is er niet, zodoende.quote:Op maandag 30 december 2019 09:08 schreef Koen66 het volgende:
traga hier vergeleken met gisterenavond
Werkdag voor veel mensen sowieso hèquote:Op maandag 30 december 2019 09:08 schreef Koen66 het volgende:
traga hier vergeleken met gisterenavond
zow wat een spammert is dat he?quote:
Ja doe ik nou nooitquote:
Oscarquote:
Gelukkig was daarvoor nog Santana.quote:Op maandag 30 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Lekker wakker worden met Kensington allen.
nouja het is boven zwolle dus alles daar rond hilversum zegt al snel dat het een wereldreis isquote:
nuchtere mensen hier in t noordenquote:
Ja, nou.quote:Op maandag 30 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Lekker wakker worden met Kensington allen.
Fok werkt prima hierquote:Op maandag 30 december 2019 09:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Werkdag voor veel mensen sowieso hè
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallenquote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele jaar zie je d'r niet en opeens, BAM
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallen
Wat is er in mei dan?quote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.
ESFquote:
oh ik verwacht ook geen top 3 positie en heb er vrede mee hoorquote:Op maandag 30 december 2019 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja doe ik nou nooit
Ik denk wel dat ik mijn nummer 1 positie moet afgeven dit jaar. Ben er ook lang niet altijd geweest.
Door die cookiewall heb ik het mailtje maar uitgezet. Cookiewallsquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.
ik kabbel het hele jaar door met dagelijks meestal tientallen posts her en derquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij is dit topic, ESF en zondag als F1 GP isquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoveel post ik door het jaar toch niet meer, dus tis prima.quote:Op maandag 30 december 2019 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door die cookiewall heb ik het mailtje maar uitgezet. Cookiewalls
piek in december zeker, maar hele jaar zit ik verder wel in muz en soms vblquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens in VBL. Ook wel eens in het PSV topic, trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
piek in december zeker, maar hele jaar zit ik verder wel in muz en soms vbl
prima nummer, maar wel erg hoog.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens in VBL. Ook wel eens in het PSV topic, trouwens.
Die opbouw is juist heerlijk.quote:
Is vorig jaar enorm geplugd door R2, dus daarom zal hij nog zo hoog staan. Verwacht dat hij komende jaren steeds wat zal zakkenquote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
prima nummer, maar wel erg hoog.
prima. deal!quote:Op maandag 30 december 2019 09:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Is vorig jaar enorm geplugd door R2, dus daarom zal hij nog zo hoog staan. Verwacht dat hij komende jaren steeds wat zakken
Oh dit is niet het gedeelte met Robbie Williams?quote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opbouw is juist heerlijk.
Hij is nu afgelopen trouwens.
Ik heb er niet zoveel, al die metal zo hoog. Maar is nu eenmaal een trouw stempubliek met dit soort lijstjes, net als die prog mensen die Porcupine Tree in alternatieve lijsten zo hoog stemmen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Oeh Engel van Rammstein in het volgende uur. Heerlijkheid
Stemde ik vorig jaar en dit jaar op. Zo tof dat ie ineens nieuw binnen is gekomen zo hoog
wel genot dat die er niet instaat!quote:Op maandag 30 december 2019 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel, al die metal zo hoog. Maar is nu eenmaal een trouw stempubliek met dit soort lijstjes, net als die prog mensen die Porcupine Tree in alternatieve lijsten zo hoog stemmen.
Dat dacht ik ook bij Disturbed.quote:Op maandag 30 december 2019 09:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Is vorig jaar enorm geplugd door R2, dus daarom zal hij nog zo hoog staan. Verwacht dat hij komende jaren steeds wat zal zakken
Komt nog wel een keer denk ik, dat Porcupine Tree stemvee kan Arriving ook zo naar 300 stemmen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel genot dat die er niet instaat!
quote:Op maandag 30 december 2019 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Disturbed.
los van of ik het mooi vind, vind ik gewoon dat het er niet in hoort.quote:Op maandag 30 december 2019 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer denk ik, dat Porcupine Tree stemvee kan die ook zo naar 300 stemmen.
Er wordt idd opvallend veel gestemd op metal platen. De zaligheidquote:Op maandag 30 december 2019 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel, al die metal zo hoog. Maar is nu eenmaal een trouw stempubliek met dit soort lijstjes, net als die prog mensen die Porcupine Tree in alternatieve lijsten zo hoog stemmen.
Mijn probleem is vooral dat het dan alsnog van die popiejopie metal is en niet de echt goeie platen, en dan heb ik liever gewoon popliedjes. Rammstein heb ik weinig mee, van Metallica staat er ook een hoop bagger in die me niet kan bekoren, Iron Maiden is ook niet echt mijn band.quote:Op maandag 30 december 2019 09:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er wordt idd opvallend veel gestemd op metal platen. De zaligheid
Tja gaat natuurlijk niet specifiek om die band, maar om de cover.quote:Op maandag 30 december 2019 09:22 schreef Poppejans het volgende:
Jullie met jullie stomme Disturbed gebash pfff
Down With The Sickness is wel een kicke nummertje op zich.quote:Op maandag 30 december 2019 09:22 schreef Poppejans het volgende:
Het is gewoon een kut bandquote:Op maandag 30 december 2019 09:22 schreef Poppejans het volgende:
OOOOH AH AH AH AHquote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down With The Sickness is wel een kicke nummertje op zich.
After Foreverquote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat het dan alsnog van die popiejopie metal is en niet de echt goeie platen, en dan heb ik liever gewoon popliedjes. Rammstein heb ik weinig mee, van Metallica staat er ook een hoop bagger in die me niet kan bekoren, Iron Maiden is ook niet echt mijn band.
Maar ja, ik heb ook niet de illusie dat Sonata Arctica, After Forever , Dream Theater, Opeth of Mastodon in de lijst zou kunnen komen.
Ooh wah ah ahquote:Op maandag 30 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down With The Sickness is wel een kicke nummertje op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |