Ja, paar jaar terug zaten dingen als Friendly Card, Eloise en de meeste Hendrixen daar. Ook allemaal flink gezaktquote:Op maandag 30 december 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.
Nu lijkt het heel veel van dezelfde bands te zijn (Queen komt bijvoorbeeld ongelooflijk vaak voorbij, Hazes, Blof), veel nieuwe troep die vrij goed scoort, veel metal waar ik weiniig mee heb en veel van die afgevallen troep uit de hoogste regionen (Hozier, Chef Special, Adele) komt dan op de 30e en blijft daar hangen.
Like a Hurricane ookquote:Op maandag 30 december 2019 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen het horen. Tot nu toe valt het inderdaad reuze mee. Maar het doet wel pijn om Halo en Good Vibrations, twee écht mooie ouwe plaatjes, zo laag te zien. Light My Fire ook.
Ah ja op die manier. Dat snap ik wel. Soberso Joy Divisionquote:Op maandag 30 december 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.
Nu lijkt het heel veel van dezelfde bands te zijn (Queen komt bijvoorbeeld ongelooflijk vaak voorbij, Hazes, Blof), veel nieuwe troep die vrij goed scoort, veel metal waar ik weiniig mee heb en veel van die afgevallen troep uit de hoogste regionen (Hozier, Chef Special, Adele) komt dan op de 30e en blijft daar hangen.
Jup, ook van genoten gisterenquote:
Deze grap heb ik ook al eerder gehoord.quote:Op maandag 30 december 2019 08:34 schreef peaceman het volgende:
ja met de muziek was weinig mis ja.. de zang daarentegen
sowieso de smaak van NL, dat een gast als Boef die feitelijk uitgekotst zou moeten worden zo populair isquote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.
You look like a glazed donutquote:
het is geen grapquote:Op maandag 30 december 2019 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap heb ik ook al eerder gehoord.
Dat is zo'n nummer dat ik heb ontdekt dankzij de top 2000quote:
little boy, come to mequote:Op maandag 30 december 2019 08:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's de versie van Michael Jackson geloof ik
Ja, maar die oubollige sound van een Eloise zal wel echt over een x jaar verdwenen zijn. Like a Hurricane snap ik niet zo goed waarom die zo hard gaat terwijl Old Man en Heart of Gold zich beter houden.quote:Op maandag 30 december 2019 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is zo'n nummer dat ik heb ontdekt dankzij de top 2000. Was 15 toen hij voor het eerst uitkwam (de lijst) nu 35 en moet zeggen dat ik er toch veel nummertjes en ontdekkingen aan over heb gehouden. Dat zal zo wel blijven bij de jeugd van nu I presume?
wel oke ja...quote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wauw, de lucht is hier echt prachtig vanmorgen , hoe ist bij jullie?
Juist hun beste nummer.quote:
ja hier ook!quote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Antwerpen. Smogquote:Op maandag 30 december 2019 08:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |