Touché.quote:Op maandag 30 december 2019 08:49 schreef Isorden het volgende:
Dit is wel gewoon een draak van een nummer
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.quote:
Hoeveel kende ess er gisteren in dat uurtje?quote:
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méhquote:Op maandag 30 december 2019 08:49 schreef EDMAN- het volgende:
Dit zijn toch ook gewoon guilty pleasures?
even de vrouw helpen met de kids, dan schop ik ze naar buiten en gaat de Sonos aan
Die hebben ze alleen nog niet opgenomen zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méh
Zal wel door die nieuwe film zijnquote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.
Ene oor in andere oor uit jaquote:Op maandag 30 december 2019 08:51 schreef Koen66 het volgende:
Imagine Dragons zegt me pas iets als ik het deuntje hoor, dat zegt genoeg
Radioactivequote:Op maandag 30 december 2019 08:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen nog niet opgenomen zeker?
Is me niet opgevallen, ik ben altijd wel fan geweest en de mensen om me heen hebben ze ook altijd goed gevonden. En in de top 2000 worden ze ook altijd wel gewaardeerdquote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zitten wel zwaar in de lift de laatste 2, 3 jaar hoor. Ik vind ABBA ook leuk, maar er is wel een soort hype ontstaan waarin ze leuk vinden zwaar terecht is. En dat is echt alleen terecht als je naar singlekwaliteit kijkt.
'quote:Op maandag 30 december 2019 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine Dragons heeft leuke liedjes, deze is echter méh
Van Satan naar Santanaquote:
Met die gare dubstep beat. Dat was denk ik hun slechtste van de eerste plaat. Maar dat trucje werkte, dus toen gingen ze overal gare beats doen en schreeuwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |