Oscarquote:
Gelukkig was daarvoor nog Santana.quote:Op maandag 30 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Lekker wakker worden met Kensington allen.
nouja het is boven zwolle dus alles daar rond hilversum zegt al snel dat het een wereldreis isquote:
nuchtere mensen hier in t noordenquote:
Ja, nou.quote:Op maandag 30 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Lekker wakker worden met Kensington allen.
Fok werkt prima hierquote:Op maandag 30 december 2019 09:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Werkdag voor veel mensen sowieso hè
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallenquote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele jaar zie je d'r niet en opeens, BAM
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallen
Wat is er in mei dan?quote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.
ESFquote:
oh ik verwacht ook geen top 3 positie en heb er vrede mee hoorquote:Op maandag 30 december 2019 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja doe ik nou nooit
Ik denk wel dat ik mijn nummer 1 positie moet afgeven dit jaar. Ben er ook lang niet altijd geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |