Geen idee of het dubstep is. Dat intro is wel lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die gare dubstep beat. Dat was denk ik hun slechtste van de eerste plaat. Maar dat trucje werkte, dus toen gingen ze overal gare beats doen en schreeuwen.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit, ja, toch wel behoorlijk saai.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit, ja, toch wel behoorlijk saai.
tot vanavondquote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel plezier hier vandaag mensen, tot vanavond
quote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Succes met d'n arbeit.quote:Op maandag 30 december 2019 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.quote:
Gaat dit over Mama Cash?quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.
Zelfde met Queen, die stonden eerst met 25 nummers in de bovenste helft, nu met 35..
ja je hebt gelijk, meer nummers er in zodat de onderkant ook bevolkt wordtquote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat ABBA wel weer meer verdeeld over de lijst staat. Het is nu wel allemaal erg topzwaar.
Zelfde met Queen, die stonden eerst met 25 nummers in de bovenste helft, nu met 35..
Mwah, er zijn maar weinig leuke ABBA nummers die niet in de lijst staan. Ik zit persoonlijk niet te wachten op Andante, Andante of The Way Old Friends Do (en gelukkig het stempubliek ook niet)quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, meer nummers er in zodat de onderkant ook bevolkt wordt
De nummertjes worden steeds kleiner... en ja, dat betekent tegenwoordig eigenlijk geen flikker meer.quote:Op maandag 30 december 2019 09:03 schreef Isorden het volgende:
Valt me net pas op dat we al in het laatste kwart van de lijst zitten...
ja ja nog even en we hebben weer een leven... eng!quote:Op maandag 30 december 2019 09:03 schreef Isorden het volgende:
Valt me net pas op dat we al in het laatste kwart van de lijst zitten...
En er staat nog steeds een hoop ooraids tussenquote:Op maandag 30 december 2019 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De nummertjes worden steeds kleiner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |