Het is een theorie!quote:
Test testquote:Op maandag 30 december 2019 03:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is dat het imo een leuke jongen is, anders was ik nog boos op Fok! geworden voor het niet goed delen van het filmpje.
KEN JE BEK NIET VERDER OPEHHHquote:Op maandag 30 december 2019 10:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geprobeerd, nu kramp in m'n kaak.
"'D'r uit!"quote:Op maandag 30 december 2019 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus wel echt een geweldige Rotterdamse uitspraak.Volgens mij heb ik het zelfs Jaap Kooiman weleens in Toen Was Geluk Heel Gewoon horen roepen.
Leuk!quote:Op maandag 30 december 2019 11:08 schreef Meke het volgende:
Mijn avondje weg was vet leuk trouwens, het was een kerstdinnermusicalshow van Scrooge![]()
Klinkt leukquote:Op maandag 30 december 2019 11:08 schreef Meke het volgende:
Mijn avondje weg was vet leuk trouwens, het was een kerstdinnermusicalshow van Scrooge![]()
In Nijkerk! Een vriendin van mij speelde meequote:
Elke uitzending wel een keer toch?quote:Op maandag 30 december 2019 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus wel echt een geweldige Rotterdamse uitspraak.Volgens mij heb ik het zelfs Jaap Kooiman weleens in Toen Was Geluk Heel Gewoon horen roepen.
Ziet er zeker heel erg leuk uit!quote:Op maandag 30 december 2019 11:18 schreef Meke het volgende:
https://hartvanholland.nl/musical-scrooge/
Dit was het
Ja, meestal gaat het gewoon goed en soms wil het ineens ff niet.quote:
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
Biecht: Ik heb altijd gedacht dat I Still Cry van Ilse zelf was.
Oh dat zeker! Blijft een mooi liedje en heel mooi gebracht door haar.quote:Op maandag 30 december 2019 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ook
Naja, prima uitvoering
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 30 december 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
Biecht: Ik heb altijd gedacht dat I Still Cry van Ilse zelf was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |