Jawelquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond dit vroeger echt schitterend en ik weet niet zo goed of ik dat nu nog mag vinden.
Laat je niet ontmoedigen door de critici!quote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond dit vroeger echt schitterend en ik weet niet zo goed of ik dat nu nog mag vinden.
Zekerquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou bedankt hèquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo laat je je kennen als je ingaat op een zeikende debiel.
Jij maakt het verschilquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef essnhills het volgende:
Nee meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil
Lekker zelf weten.quote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk dit zijn de studententijdknallers.
SOOOOOOOquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klinkt als een protestlied van Bløf.quote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat je niet ontmoedigen door de critici!
Omdat zeikende debiel gelijk heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ik altijd lekker meeschreeuwde in de Albert Heijn.quote:Op maandag 30 december 2019 00:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is iig een stuk mooier dan dat Houten Hart van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |