quote:Op maandag 30 december 2019 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat met zijn dochter was wel erg. Wij allemaal denken dat hij een stagiaire van 16 aan het aanranden was. Is het zijn 13 jarige dochter.
Ik sliep toen net, was wel echt teruglees genot met koffie.quote:Op maandag 30 december 2019 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat met zijn dochter was wel erg. Wij allemaal denken dat hij een stagiaire van 16 aan het aanranden was. Is het zijn 13 jarige dochter.
Ja, dat nemen we terug.quote:Op maandag 30 december 2019 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij voelt zich aangesproken.quote:Op maandag 30 december 2019 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 05:40:49Tenminste nog iets bereikt.... overigens ik heb geen track afgekapt en alles netjes afgespeeld zoals dit voor mij was klaargezet door de redactie en het was een broodje bal trouwensLekker is dat hè ff van je af kunnen mopperen, dat doe je goed hoor!Een hele fijne zondag verder. https://t.co/1g6ppLkKJ2 reageer retweet
Vroeger waren de nachtDJ's ook veel leuker.quote:Op maandag 30 december 2019 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger bleven we tot 5 of 6 uur wakker.
Wist je dat hij zeven broers en zussen heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leo lijkt mij een gezellige oom op verjaardagen.
Ja hoorquote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond dit vroeger echt schitterend en ik weet niet zo goed of ik dat nu nog mag vinden.
Hoezo laat je je kennen als je ingaat op een zeikende debiel.quote:Op maandag 30 december 2019 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]_____! Die laat zich wel kennen. Wauw.
Tuurlijk dit zijn de studententijdknallers.quote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond dit vroeger echt schitterend en ik weet niet zo goed of ik dat nu nog mag vinden.
Cielkequote:Op maandag 30 december 2019 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Slaap ze N00bie!
[..]
Vroeger waren de nachtDJ's ook veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |