Fellenoord? Uit die docu? Waar die nooit bleek te zijn geweest....quote:Op maandag 30 december 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHHAHA. Nee man die zagen elkaar bij Cafe Fellenoord. Waar ik en MvG o.a. jeugdtoernooitjes speelde in het weekend. Mooie tijden waren dat. Dat was in Boxtel. Ook Jellepelle deed mee
Hij kwam er elke week. Net zoals Jelle, ik, Dafne en ik sprak laatst de eigenaresse nog en die is fototjes aan het zoeken van die tijd. Mike woog toen wel 150 kilo ofzo, misschien is dat een reden voor hem om het liever niet in beeld te zien, geen idee.quote:Op maandag 30 december 2019 00:34 schreef Nober het volgende:
Ik had LOUBOUTINS als TT.
[..]
Fellenoord? Uit die docu? Waar die nooit bleek te zijn geweest....
En Toon kwam er ook weleens. Ook die kan dat bevestigen overigens.quote:Op maandag 30 december 2019 00:34 schreef Nober het volgende:
Ik had LOUBOUTINS als TT.
[..]
Fellenoord? Uit die docu? Waar die nooit bleek te zijn geweest....
Ja? Was dat z'n papzak als jonge tiener?quote:Op maandag 30 december 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kwam er elke week. Net zoals Jelle, ik, Dafne en ik sprak laatst de eigenaresse nog en die is fototjes aan het zoeken van die tijd. Mike woog toen wel 150 kilo ofzo, misschien is dat een reden voor hem om het liever niet in beeld te zien, geen idee.
Ja dat was hij zeker. Je kan het ook zien (hij waggelt een beetje). Overgehouden nadat hij heel veel afviel. Ineens werd hij ook heel dun. Dit is nadat hij zoveel was afgevallen:quote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja? Was dat z'n papzak als jonge tiener?
Toen hij op tv begon te komen toch niet.
Ja dit ken ik wel.quote:Op maandag 30 december 2019 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat was hij zeker. Je kan het ook zien (hij waggelt een beetje). Overgehouden nadat hij heel veel afviel. Ineens werd hij ook heel dun. Dit is nadat hij zoveel was afgevallen:
[ afbeelding ]
Haha nee. Ik zat wel in het publiek tegen Adams die memorabele potquote:
Maar hoe kan het dat Jelle en Michael doorbreken en jij niet?quote:Op maandag 30 december 2019 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zat wel in het publiek tegen Adams die memorabele potHet hele cafe zat er (cafe van Masterdarts).
Gokje.quote:Op maandag 30 december 2019 00:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe hij eruit ziet?
Waarom breek jij niet door dan?quote:Op maandag 30 december 2019 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat Jelle en Michael doorbreken en jij niet?
Elke kale man die naar het darten gaat en toegezongen wil worden.quote:Op maandag 30 december 2019 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is mooi voor hem. Maar wie koopt er een MvG dartsshirt
quote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja? Was dat z'n papzak als jonge tiener?
Toen hij op tv begon te komen toch niet.
YouTube-kanaaltje bezoeken allen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe hij eruit ziet?
quote:Op maandag 30 december 2019 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
YouTube-kanaaltje bezoeken allen.
Haaa!quote:
Domme vraag maat. Waarom breekt 1 voetballer uit een elftal door en de andere 10 niet. Iets met te weinig talent ofzoquote:Op maandag 30 december 2019 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat Jelle en Michael doorbreken en jij niet?
[..]
Gokje.
Toen ook al zo'n arrogante verwaande kwal!quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 12:06 schreef mabo11 het volgende:
Geen middagsessie vandaag![]()
![]()
Wat moet ik dan doen?
MvG - Wright gok ik zo.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zure lachje zal je nog vergaan.
Wright - Price wordt een dubbeltje op zijn kant denk ik. Maar het hangt meer van Wright af dan van Price.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Van Gerwen - Price finale.
Price wint.
Droomscenario!quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Price wint.
Dat leek mij sowieso al een goed plan (beter dan hem vorig jaar de hele PL laten meedoen) maar ik verwacht dat de Zwaan en Noppert gewoon die plekken gaan krijgen. De Zwaan zien ze een toekomstig PL-speler in en Noppert heeft de finale gehaald bij de WSoD Finals. Daarnaast heb je ook nog vdBergh die weer een kwartfinale op het WK heeft gehaald, maar ik denk dat hij naar Schotland mag gaan afreizen ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef spleeh het volgende:
Als ze voor de premur league Sherrock misschien gaan vragen als contender (die als het goed is na begin januari nog steeds geen tourcard zal hebben) zouden ze Barney dan niet voor een avond ahoy kunnen vragen?
Zit namelijk niet echt op Wattimena ofzo te wachten
Ik zou zeggen dat het meer van Price afhangt. Wright gaat wel geld gooien, maar wel zo nu en dan eens choken. Price kan op een slechte dag met als tegen O'Connor spelen. Maar basisniveau is wel hoger bij Price, dus ik zou zeggen Price.quote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wright - Price wordt een dubbeltje op zijn kant denk ik. Maar het hangt meer van Wright af dan van Price.
MvG durf ik wel op te schrijven voor de finale.
Normaliter verwacht ik De Zwaan en Van den Bergh, omdat Noppert geen spektakel biedt en Wattimena minder talentvol is. Maar na de opmerking van Barry Hearn gisteren dat wij erg blij zouden gaan worden van Rotterdam, doet mij denken aan De Zwaan + Wattimena als challengers.quote:Op maandag 30 december 2019 17:19 schreef spleeh het volgende:
Als ze voor de premur league Sherrock misschien gaan vragen als contender (die als het goed is na begin januari nog steeds geen tourcard zal hebben) zouden ze Barney dan niet voor een avond ahoy kunnen vragen?
Zit namelijk niet echt op Wattimena ofzo te wachten
Als dat zo is heb ik de komende maand geen broek aanquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Price wint.
Ik hoop voor je dat het lekker hard vriest.quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik de komende maand geen broek aan
Hup Price!quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
maakt voor hem toch niet uit, 5cm is al kleinquote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lekker hard vriest.
@zedenpolitiequote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zwakte.quote:
Zitten er ook clowns in het publiek vanavond?quote:Op maandag 30 december 2019 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal heeft wel een gifje van PSV-ers die weglopen
Worden er nog foto's gemaakt door die vent met darts-uiterlijk?quote:Op maandag 30 december 2019 19:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zitten er ook clowns in het publiek vanavond?
Een fijn uiteinde.quote:Op maandag 30 december 2019 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DE BESTE WENSEN HÈ @:ZIPPORTAL @:KINGROLAND @:BELG
Zin in een jaar hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel zin in 2020. Geen idee wat het gaat brengen
Beter dan er geen zin in hebben toch? Heb al weer zin in zomer en benieuwd wat het lot me gaat brengen.quote:
Ja maar dan kijk je toch uit naar specifieke momenten die je gaat beleven en niet zoiets omslachtigs als een kalenderjaar.quote:Op maandag 30 december 2019 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan er geen zin in hebben toch? Heb al weer zin in zomer en benieuwd wat het lot me gaat brengen.
Ik bedoel hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk je toch uit naar specifieke momenten die je gaat beleven en niet zoiets omslachtigs als een kalenderjaar.
Kijk dan meteen uit naar een heel decennium. Of de rest van je leven.
Da's een nog ergere act dan @Zipportalquote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
Vanavond het beste van chateau meiland op Tv.
quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
jij ookquote:Op maandag 30 december 2019 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DE BESTE WENSEN HÈ @:ZIPPORTAL @:KINGROLAND @:BELG
@GGMMquote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
Ja, iemand daar beeld van?quote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef mikieu het volgende:
Wel mooi hoe van Gerwen compleet uit zn concentratie werd gehaald op het moment dat ze Vincent vd Voort gingen zingen.
En ging hij nu 141 proberen te gooien op t moment dat die andere een 9 darter kon halen?
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet present.
Dat boekje van Barney vandaag eens gelezen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer een kutjaar. Leven heeft geen zin meer.
Tweede partij.quote:
Rijdt 200 plus op de snelweg maar vindt dat de politieagent te snel praatquote:
Wij keken ook.quote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef mikieu het volgende:
Wel mooi hoe van Gerwen compleet uit zn concentratie werd gehaald op het moment dat ze Vincent vd Voort gingen zingen.
En ging hij nu 141 proberen te gooien op t moment dat die andere een 9 darter kon halen?
Hergebruik van beelden, niets mis mee.quote:
Hahahaquote:Op maandag 30 december 2019 19:54 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Laten we vooral hopen dat hij die niet genoemd mag worden er niet zit..
La Casa de Papel is veel te populair.quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)op-netflix~a9f90987/
@:zipportal Mupke voor je
Doen ze in die promo filmpjes de PDC ookquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hergebruik van beelden, niets mis mee.
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 30 december 2019 19:59 schreef Szura het volgende:
Deze gast heeft zichzelf al doodgereden
Al die sjappies zitten nu in Ally Pally walgelijk carnaval te vierenquote:
Zo'n boutfilm als 6 Underground gelijk tweede. Aids.quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)op-netflix~a9f90987/
@:zipportal Mupke voor je
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij zichzelf de lucht in steken?
Die hangt zichzelf dan alsnog op na een avond Maijer.quote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet scherp
Wel Raybar natuurlijk
Heb ik ook niet nodig, heb een IKEA Markus.quote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar krijg je niet ineens een ruggegraat van![]()
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij zichzelf de lucht in steken?
alleen al dat haar zou een hint moeten zijnquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Protoplanet het volgende:
Gooit ie op zo'n band uit de jaren 60 ofzo
Wij hebben ook live.dartsdata.comquote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef K_uit_h het volgende:
PriceGOD gaat zo beginnen met gooien, u las het hier.
Sorryquote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wij hebben ook live.dartsdata.com
quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Protoplanet het volgende:
Jammer dat VdVoort niet in de studio zit voor een blik op die zure kop
1 januari Maijer Vincent en Barneyquote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Protoplanet het volgende:
Jammer dat VdVoort niet in de studio zit voor een blik op die zure kop
quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er ook bij vanavond boys
@:maxi-mus
@:jr-style-93
@:coco.
@:de_kraam
@:zipportal
Successupporterquote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als hij door de deuropening loopt komt eerst zijn pens de kamer binnen en een uur later Arjan zelf.quote:
Als je maar voor Aspinall juicht.quote:Op maandag 30 december 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/okookgoed/status/1211277789531426816?s=19
RITSED
Wright dan met zijn kutact.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Caland het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk walgelijker, Price of Wright?
Wright is kut choker.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Caland het volgende:
Is water nat?quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef K_uit_h het volgende:
Gaat Zjak iets zeggen over het materiaal van Wright?
Ja ik ben er niet over uitquote:
Voorlopig nog niet nee.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef K_uit_h het volgende:
Gaat Zjak iets zeggen over het materiaal van Wright?
Zal ik doen. Al vind ik Wright wel geinig met z'n act.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar voor Aspinall juicht.
Die speelt tegen Price.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal ik doen. Al vind ik Wright wel geinig met z'n act.
Connor Dunne stopt ermee.quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef wimderon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
RITSED
Prijs met zijn walgelijke juichacts, zelfs bij het gooien van 140’squote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Caland het volgende:
Ja dat zal hem echt uitmaken.quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef gniffie het volgende:
haha al die internethelden hier op hun zolderkamertje die voor Wright zijn. Durf je niet tegen Price in zijn gezicht te zeggen he!
Is wel ernstig dit hoorquote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ik ben er. Eerst even wat comments gelezen over de to-ta-le ellende in aanloop naar het BDO-wk.
Ik sta al in Markham om het hem PERSOONLIJK te vertellen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef gniffie het volgende:
haha al die internethelden hier op hun zolderkamertje die voor Wright zijn. Durf je niet tegen Price in zijn gezicht te zeggen he!
Prijs is ook gewoon smerig dik, lijken meer spieren dan het zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef gniffie het volgende:
Kan toch niet met zo'n bijnaamquote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Hoogste tijd dat Price een ander nummer kiest
quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
RITSED
twitter:okookgoed twitterde op maandag 30-12-2019 om 19:42:01Gefeliciteerd Clits. Je bent de meest irritante vent op het internet @RitsdeBoer 🖕🏼#rtl7darts https://t.co/6pQqyasVWf reageer retweet
Is toch ergens ook wel zondequote:
Van nostalgie kun je niet vreten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel zonde
Maar meer uit sentiment
Prijzengeld omlaag, 15% van de kaarten is wél verkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |