Als dat zo is heb ik de komende maand geen broek aanquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Luppie0110 het volgende:
Van Gerwen - Price finale.
Price wint.
Ik hoop voor je dat het lekker hard vriest.quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik de komende maand geen broek aan
Hup Price!quote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
maakt voor hem toch niet uit, 5cm is al kleinquote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lekker hard vriest.
@zedenpolitiequote:Op maandag 30 december 2019 18:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zwakte.quote:
Zitten er ook clowns in het publiek vanavond?quote:Op maandag 30 december 2019 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal heeft wel een gifje van PSV-ers die weglopen
Worden er nog foto's gemaakt door die vent met darts-uiterlijk?quote:Op maandag 30 december 2019 19:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zitten er ook clowns in het publiek vanavond?
Een fijn uiteinde.quote:Op maandag 30 december 2019 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DE BESTE WENSEN HÈ @:ZIPPORTAL @:KINGROLAND @:BELG
Zin in een jaar hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel zin in 2020. Geen idee wat het gaat brengen
Beter dan er geen zin in hebben toch? Heb al weer zin in zomer en benieuwd wat het lot me gaat brengen.quote:
Ja maar dan kijk je toch uit naar specifieke momenten die je gaat beleven en niet zoiets omslachtigs als een kalenderjaar.quote:Op maandag 30 december 2019 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan er geen zin in hebben toch? Heb al weer zin in zomer en benieuwd wat het lot me gaat brengen.
Ik bedoel hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk je toch uit naar specifieke momenten die je gaat beleven en niet zoiets omslachtigs als een kalenderjaar.
Kijk dan meteen uit naar een heel decennium. Of de rest van je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |