Kan ze een sigaret opsteken met haar schaamlippen?quote:Op maandag 30 december 2019 00:19 schreef K_uit_h het volgende:
Myrna Goossen, kun je die raken na een pilsje of 12?
Oh ik was de reclame inkomsten effe vergetenquote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Hoe kom je daarbij? MvG pakt wel wat meer dan wat tonnen. Van KeukenConcurrent krijgt hij al 2,5 miljoen per 2 jaar
JOE JOE
Verhuurd hij die of zitten er gewoon broers/zussen/moeders/ooms/tantes in?quote:Op maandag 30 december 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft inmiddels ook al 4 huizen en dat huis waar ze nu in wonen is prachtig hoor koekoek
Demonstratietjes pakt MvG ook 8K voor 2 uurtjes ongeveer en daar doen ze er ook 100-150 van ofzoquote:Op maandag 30 december 2019 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ik was de reclame inkomsten effe vergetenEn zie nu dat dat het prijzengeld van 2 jaar is
Verhuren en 1 is voor als hij in Engeland is voor PC toernooien in de buurt geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2019 00:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhuurd hij die of zitten er gewoon broers/zussen/moeders/ooms/tantes in?
Ok mooi.quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Standaard opvuldocu, gaat nog wel vaker uitgezonden worden, maar blijft mooi.
Ik zag dat Dafne tegenwoordig op Laboutin naaldhakken loopt a 1500 euro per paarquote:Op maandag 30 december 2019 00:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhuurd hij die of zitten er gewoon broers/zussen/moeders/ooms/tantes in?
Lijkt me inderdaad handig, gekocht met Van der Voort?, om ook wat in Engeland te hebben vlakbij die PC toernooien.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verhuren en 1 is voor als hij in Engeland is voor PC toernooien in de buurt geloof ik.
Dat is mooi voor hem. Maar wie koopt er een MvG dartsshirtquote:Op maandag 30 december 2019 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG pakt naar mijn inschatting ongeveer 2 miljoen per jaar NETTO. Dus zeg even 5 miljoen bruto. Vooral merchandising is onderbelicht. Van ieder shirt gaat er ongeveer 10-12,5% naar MvG zelfShirts kosten nog geen euro om te maken
.
4?!quote:Op maandag 30 december 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft inmiddels ook al 4 huizen en dat huis waar ze nu in wonen is prachtig hoor koekoek
Nee VdV heeft zijn eigen shit. Wel mag die daar slapen uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad handig, gekocht met Van der Voort?, om ook wat in Engeland te hebben vlakbij die PC toernooien.
Duizenden mensen per jaarquote:Op maandag 30 december 2019 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is mooi voor hem. Maar wie koopt er een MvG dartsshirt
Als ze wil dat Mighty Mike niet naar een ander gaat moet ze wel.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag dat Dafne tegenwoordig op Laboutin naaldhakken loopt a 1500 euro per paarNiks mis mee (die met de rode zool weet je wel).
Heb je de tv wel aan als je darts kijkt?quote:Op maandag 30 december 2019 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is mooi voor hem. Maar wie koopt er een MvG dartsshirt
Gelukkig zijn ze al sinds hun 16de bijelkaar ofzo (voor hij bekend werd) Dat scheelt.quote:Op maandag 30 december 2019 00:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze wil dat Mighty Mike niet naar een ander gaat moet ze wel.
Lekker man. Ik heb het nietquote:Op maandag 30 december 2019 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Demonstratietjes pakt MvG ook 8K voor 2 uurtjes ongeveer en daar doen ze er ook 100-150 van ofzoEn wat dacht je van de verkoop van zijn pijlen? Ook daar krijgt hij ongeveer 5% van per verkocht setje.
In 2005 was hij al bekend in het dartscircuit, die Daphne is getipt.quote:Op maandag 30 december 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze al sinds hun 16de bijelkaar ofzo (voor hij bekend werd) Dat scheelt.
HAHHAHA. Nee man die zagen elkaar bij Cafe Fellenoord. Waar ik en MvG o.a. jeugdtoernooitjes speelde in het weekend. Mooie tijden waren dat. Dat was in Boxtel. Ook Jellepelle deed meequote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2005 was hij al bekend in het dartscircuit, die Daphne is getipt.
Sowiesoquote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mike hoeft nooit meer te werken. Het is hem gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |