Het was het proberen waard.quote:Op zondag 29 december 2019 23:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden ze dat zelf al weten? Dit gaat wel diep hoor.
Jaaaquote:
Mijn eerste is denk ik die van Braulio Roncero (rip oude dartskameraadquote:Op maandag 30 december 2019 00:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jelle tegen Raymond is de eerste dartpartij die ik me kan herinneren die ik compleet heb gekeken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2019 00:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jelle tegen Raymond is de eerste dartpartij die ik me kan herinneren die ik compleet heb gekeken.
200 dronken kerels in een zaaltje zingen een liedje over mij, heel Nederlands is tegen mijquote:
En met wat lekkers in je mond of niet ouwe geilneef hahaha lekker manquote:Op maandag 30 december 2019 00:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik viel vroeger altijd in slaap tijdens darts (lol)
Maar wel OPGEGROEID MET DE DARTPIJL
Oude docu volgens mij. Sowieso Raya geen aandacht geven is beter.quote:Op maandag 30 december 2019 00:12 schreef leolinedance het volgende:
wtf ik ben na prijs weggegaan maar mis nu een Raya docu?
Standaard opvuldocu, gaat nog wel vaker uitgezonden worden, maar blijft mooiquote:Op maandag 30 december 2019 00:12 schreef leolinedance het volgende:
wtf ik ben na prijs weggegaan maar mis nu een Raya docu?
Is wel van dit jaarquote:Op maandag 30 december 2019 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude docu volgens mij. Sowieso Raya geen aandacht geven is beter.
Matige bedragen ook eigenlijk he. De beste darter ter wereld pakt een paar ton per jaarquote:Op zondag 29 december 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Szura Clayton mazzelt dus.
Seeds 1 en 9 tot 16 staan in ieder geval vast voor de Masters.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Matige bedragen ook eigenlijk he. De beste darter ter wereld pakt een paar ton per jaar
Heel RTL7 teert op herhalingenquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja is al op tv geweest. Herhaling genot.
Sponsorcontracten, demonstraties, pleziertoernooitjes en ook toernooien zoals de Prumjur Liek worden niet meegerekend.quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Matige bedragen ook eigenlijk he. De beste darter ter wereld pakt een paar ton per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |