t is de leeftijdquote:
Ik welquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Enola Gay vind ik wel mooier dan deze.
Dit. Toen Spice Girls, Britney, Shakira en noem maar wat random popzooi uitkwam werd hetzelfde gezegd. Dit is anders, dit is een blijvertje, beste ooit .... Nee, niet dus. Allemaal verdwijnen ze en ik zie niet in waarom deze vrouwelijke hijger anders moet zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar echt, ik hoor in elk geval in dit liedje totaal geen verschil tussen haar en al die andere ongeinteresseerd mompelende zangeresjes.
Morgen al, normale werkdagquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk alleen morgen nog, oudejaarsdag zal het wel weer kelderen.
Omdat jullie allemaal de fapdoek tevoorschijn hebben gehaald ben ik zelf ook maar eens gaan kijken en mijn oordeel is dat Sophia waarschijnlijk in een woonwagen leeft.quote:
Die plaat sloeg in als een bomquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kut zoomersquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En dan straks dat debiele nummer van Harry Styles ook nog.![]()
En dat zeg je nu pas!quote:
Ik zal het eens proberen. Maar dit liedje was geen uithangbord wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Luister eens wat meer van haar; bury a friend, everything I wanted, bellyache. Het is echt anders dan echte pop artiesten
Echt helemaal niet?quote:Op zondag 29 december 2019 23:34 schreef Strani het volgende:
Oh wat fijn dat Shakira niet in de lijst staat trouwens, dit geeft me veel hoop!
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1 937 essnhillsquote:Op zondag 29 december 2019 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel
Een paar posts
Niet zo veel hoor
Optyfen met die janknummersquote:
Geloof er niks vanquote:Op zondag 29 december 2019 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel
Een paar posts
Niet zo veel hoor
Zonde, toch wel klassieke pop.quote:Op zondag 29 december 2019 23:34 schreef Strani het volgende:
Oh wat fijn dat Shakira niet in de lijst staat trouwens, dit geeft me veel hoop!
Misschien minder inwisselbaar, mar diepgang, meh. Hoor het niet.quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit heeft toch wel meer diepgang en is minder inwisselbaar dan bovengenoemde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |