Lekker man, Réginegenotquote:Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Tu dis que tu est mon juge
Mais je ne te crois pas
Alors tu dis que je suis une sainte
Mais ce n'est pas moi
J'entends des voix
Mais ce n'est pas moi
Je ne suis pas Jeanne d'Arc
And if you shoot, you better hit your mark (Hit your mark)
Nee, dat is dat lied van 2000 jaar oud.quote:
Maar echt, ik hoor in elk geval in dit liedje totaal geen verschil tussen haar en al die andere ongeinteresseerd mompelende zangeresjes.quote:Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef Fylax het volgende:
Billie is top jongens, dat zullen jullie ooit ook gaan inzien
true, je bent het idd nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd hip te zijn
Is z'n vriendin wat minder blij meequote:
Sophia Zomerquote:
Denk alleen morgen nog, oudejaarsdag zal het wel weer kelderen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het tempo gaat alleen maar omhoog.
Echt? heb hier ff niet gepostquote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind t prima, maar t is wel fors hoger dan afgelopen dagen
Dit heeft toch wel meer diepgang en is minder inwisselbaar dan bovengenoemde hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het geen top2000 notering waard. En denk binnen nu en 10 jaar ook weer verdwenen.
Wegwerpop a la Shakira, Britney, Spice Girls etc.
Makkelijk, nog een half uurquote:Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga nog echt geloven dat Essn er 200 posts bij heeft voor t einde van de dag
Enola Gayquote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Martinello het volgende:
Heb gestemd op Enola Gay, maar deze is ook mooi
quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is z'n vriendin wat minder blij mee
Jaquote:
Kwaliteitspostquote:Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Tu dis que tu est mon juge
Mais je ne te crois pas
Alors tu dis que je suis une sainte
Mais ce n'est pas moi
J'entends des voix
Mais ce n'est pas moi
Je ne suis pas Jeanne d'Arc
And if you shoot, you better hit your mark (Hit your mark)
Morgen al, dan werkt iederenquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk alleen morgen nog, oudejaarsdag zal het wel weer kelderen.
Ook op de pc vind ik het erg lastig hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef ok01 het volgende:
Leuk dit tempo, maar op de mobiel is het echt moeilijk bij te houden zo
Patricia Paay zei ook al zoietsquote:
Verdomme.quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja met zulke dingen kun je maar beter niet doen alsof toch?quote:
Luister eens wat meer van haar; bury a friend, everything I wanted, bellyache. Het is echt anders dan echte pop artiestenquote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar echt, ik hoor in elk geval in dit liedje totaal geen verschil tussen haar en al die andere ongeinteresseerd mompelende zangeresjes.
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook op de pc vind ik het erg lastig hoor.
Laatste uren zijn altijd heel rustigquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk alleen morgen nog, oudejaarsdag zal het wel weer kelderen.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Enola Gay vind ik wel mooier dan deze.quote:Op zondag 29 december 2019 23:32 schreef Martinello het volgende:
Heb gestemd op Enola Gay, maar deze is ook mooi
Het bewuste onweer concert?quote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk heb nog steeds het idee dat ze me aankeek tijdens dit nummer op Pinkpop 2014. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |