abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197937160
Je houdt niet tegen dat mensen er iets van vind en er iets van zeggen. En terecht.
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 00:07:43 #252
35723 crew  GGMM
pi_197937184
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Als fok dan wordt gebruikt om volstrekt asociaal gedrag indirect aan te moedigen
lol, niemand moedigt aan dit met de trein te doen. Daar kiest iedereen zelf voor.
Wat een onzin.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:04 schreef mootie het volgende:
Je houdt niet tegen dat mensen er iets van vind en er iets van zeggen. En terecht.
Tuurlijk wel, berichten die niks aan de discussie toevoegen gewoon weggooien.
Dat iedereen hier even zijn/haar plasje komt doen is helemaal niet nodig namelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  One tough cookie donderdag 11 februari 2021 @ 01:53:08 #253
169210 liesje1979
pi_197937731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

lol, niemand moedigt aan dit met de trein te doen. Daar kiest iedereen zelf voor.
Wat een onzin.
[..]

Tuurlijk wel, berichten die niks aan de discussie toevoegen gewoon weggooien.
Dat iedereen hier even zijn/haar plasje komt doen is helemaal niet nodig namelijk.
Maar GGMM, een oprechte vraag he? Waar ligt de grens dan? Voor jullie blijkbaar niet bij een spelletje, maar wat nou als er bijvoorbeeld topics komen met uitnodigingen tot fokmeets, op het museumplein bijvoorbeeld. Of oproepen met wat FOK!ers ergens te gaan rellen?
Je kan wel zeggen dat FOK niet verantwoordelijk is maar het biedt wel een platform toch? Niemand moedigt het aan om met de trein te doen dat klopt. Maar het wordt ook niet ontmoedigd. En dat wringt een beetje. Dat begrijp je toch zelf ook wel?

En okay, ik wil best een verklaring weten, dus vraag ik er nu bewust naar. @DJMO waarom vind jij dat je het kan maken om tijdens een lockdown en blijf zoveel mogelijk thuis, met het OV (alleen voor noodzakelijke reizen) mee kan doen aan een spelletje?

Mijn plasje. :')
pi_197938089
Heeft DJMO al min of meer gegeven. Volgens eigen zeggen reisde ze nooit met het OV voor het spelletje alleen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:19 schreef DJMO het volgende:

[..]

Tel daarbij nog op dat gejank over dat ik met het OV reis, terwijl ik dat gewoon combineer met m’n werk voor de FP, of met bezoek aan m’n kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 06:40:07 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 07:43:08 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197938336
De grens lijkt me bij zelf na kunnen denken over je acties en acuut gevaar.
Het is niet strafbaar en er is geen acuut gevaar, mensen die 'onnodige' reizen willen maken zijn prima bij hun koppie en er gaat niemand direct schade aan ondervinden

Gevalletje niet zo paniekdenken en laat mensen zelf afwegingen maken zonder politieagent uit te hangen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 februari 2021 @ 08:16:09 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197938569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
En okay, ik wil best een verklaring weten, dus vraag ik er nu bewust naar. @DJMO waarom vind jij dat je het kan maken om tijdens een lockdown en blijf zoveel mogelijk thuis, met het OV (alleen voor noodzakelijke reizen) mee kan doen aan een spelletje?
Die kun je krijgen, maar dan wel via PM.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 11 februari 2021 @ 08:21:06 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197938624
Tevens ronduit klote dat iedereen nu in coronatijd maar verantwoording van elkaar eist voor keuzes

Rot op, we waren en zijn een vrij land met mensen die zelf na mogen denken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197938658
In die rode blokken disclaimers bij topics staan altijd dingen die compleet overbodig zijn als het uitgangspunt is dat mensen zelf na mogen denken en dat ook kunnen. Als dat een land of forum minder vrij maakt kunnen die ook weg.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 08:28:05 ]
pi_197938934
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom een attentie op de coronamaatregelen per definitie niet in die rode blok disclaimer kan. Het is niet alsof zo'n disclaimer vervolgens onderling bitchen en oordelen over de noodzaak van andermans reis rechtvaardigt of dat mods daar dan verder iets mee moeten.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Iedereen weet wat de regels zijn(of in dit geval: wat het advies is) en iedereen heeft zijn of haar persoonlijke verantwoordelijkheid. We gaan mensen niet als debielen behandelen.
Dus alle disclaimers verdwijnen? Alsof dit
quote:
Post hier alleen wat in feedback thuis hoort: constructieve feedback en vragen.Alle posts die hier niet thuis horen worden verwijderd + genoted.
ineens niet mensen als debielen behandelen is en een extra attentie op de coronamaatregelen wel. Die logica kan ik echt niet volgen. De regels op FOK! zijn bovendien al tientallen jaren hetzelfde (dan staat er in zo'n disclaimer bijvoorbeeld 'niet op de man spelen') terwijl coronaregels tijdelijk zijn en voortdurend veranderen. Dus als één van die twee attenties in zo'n disclaimer mensen als debielen behandelen is, dan weet ik wel welke.

Het is niet mijn standpunt dat een attentie per definitie mensen als debielen behandelen is, maar blijkbaar wel dat van FOK!. Wat ik dan niet kan rijmen met alle andere disclaimers.

Gr van een debiel

edit: Ik kan zelf overigens wel een reden bedenken om dit niet in een disclaimer te zetten, maar dat is volgens bovenstaande redenering ook weer mensen als debielen behandelen. Namelijk de reden dat die disclaimers als kapstokje dienen om mensen te wijzen op de geldende regels en dat het niet wenselijk is daar uitzonderingen op te maken.

Want in dit geval zou dat kapstokgebruik dan niet van toepassing zijn en zo'n uitzondering is dan weer verwarrend voor users, want die zijn debiel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 09:14:00 ]
pi_197939056
Ik heb niks gelezen maar doe gewoon normaal
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:07:37 #261
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197939201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin.
Sommigen voelen zich door dit spel aangemoedigd de trein te pakken. Dat er niet direct toe wordt opgeroepen klopt, daarom staat er ook "indirect".
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 09:15:10 #262
35723 crew  GGMM
pi_197939314
quote:
Maar GGMM, een oprechte vraag he? Waar ligt de grens dan? Voor jullie blijkbaar niet bij een spelletje, maar wat nou als er bijvoorbeeld topics komen met uitnodigingen tot fokmeets, op het museumplein bijvoorbeeld. Of oproepen met wat FOK!ers ergens te gaan rellen?
Het oproepen tot het plegen van strafbare feiten wordt verwijderd.
Mensen uitnodigen op meets niet, vanzelfsprekend.

quote:

Niemand is jou verantwoording schuldig
Met alle respect, wie ben jij nou helemaal om dat te vragen?

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 07:43 schreef Molo het volgende:
De grens lijkt me bij zelf na kunnen denken over je acties en acuut gevaar.
Het is niet strafbaar en er is geen acuut gevaar, mensen die 'onnodige' reizen willen maken zijn prima bij hun koppie en er gaat niemand direct schade aan ondervinden

Gevalletje niet zo paniekdenken en laat mensen zelf afwegingen maken zonder politieagent uit te hangen
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:21 schreef Molo het volgende:
Tevens ronduit klote dat iedereen nu in coronatijd maar verantwoording van elkaar eist voor keuzes

Rot op, we waren en zijn een vrij land met mensen die zelf na mogen denken
Exact, dat dus.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:23 schreef Chia het volgende:
In die rode blokken disclaimers bij topics staan altijd dingen die compleet overbodig zijn als het uitgangspunt is dat mensen zelf na mogen denken en dat ook kunnen. Als dat een land of forum minder vrij maakt kunnen die ook weg.
Eens, maar we trekken ergens de grens.
En in dit geval doen we dat hier. Heb je de Flitsmeister app ook al gemaild dat ze in een grote rode balk moeten neerzetten dat te hard rijden en met je telefoon in de auto zitten niet de bedoeling is?
Die disclaimer die jij benoemt mag van mij ook weg hoor daar gaat het niet om. Ik geef nu puur mijn oordeel over dit topic.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Sommigen voelen zich door dit spel aangemoedigd de trein te pakken
Aanname.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197939739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:15 schreef GGMM het volgende:
Heb je de Flitsmeister app ook al gemaild dat ze in een grote rode balk moeten neerzetten dat te hard rijden en met je telefoon in de auto zitten niet de bedoeling is?
Ik zie de relevantie daar verder niet van, maar als ik van een bedrijf beleid tegenkom dat zeer selectief is beargumenteerd en alle kanten op zwalkt zal ik misschien ook overwegen een mailtje te sturen ja. Voor FOK! leg ik de lat wel wat lager trouwens, want vrijwilligers en zo.

Volgens mij was ik er heel duidelijk in dat het mij niet om dat rode blok an sich gaat, maar puur om de redenering die mijn inziens niet rijmt met andere keuzes. Dus ik ervaar dit toch een beetje als een op de man spelen. Of heb ik bepaald nieuws over Flitsmeister gemist?

quote:
Die disclaimer die jij benoemt mag van mij ook weg hoor daar gaat het niet om. Ik geef nu puur mijn oordeel over dit topic.
Daar ging het mij dus wel om, want de onderbouwing daarvan kan ik niet rijmen met een hoop andere keuzes. Maar ik vatte dat standpunt blijkbaar iets te algemeen op. Van zulke discrepanties vind ik ook iets, maar dat wordt wel heel erg GC FB overstijgend.

quote:
[..]

Eens, maar we trekken ergens de grens.
En in dit geval doen we dat hier.
Helder. ^O^
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 09:44:56 #264
35723 crew  GGMM
pi_197939857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:38 schreef Chia het volgende:
Volgens mij was ik er heel duidelijk in dat het mij niet om dat rode blok an sich gaat, maar puur om de redenering die mijn inziens niet rijmt met andere keuzes.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:38 schreef Chia het volgende:
Daar ging het mij dus wel om, want de onderbouwing daarvan kan ik niet rijmen met een hoop andere keuzes. Maar ik vatte dat standpunt blijkbaar iets te algemeen op. Van zulke discrepanties vind ik ook iets, maar dat wordt wel heel erg GC FB overstijgend.

Dan heb ik dat verkeerd begrepen Excuus :)
Dan blijft het bij: We moeten ergens een grens hebben.
En als het regels op ons forum betreft kan ik er nog enigszins inkomen (al hoeft het van mij ook niet), maar die grens trek ik wel bij een advies hoe mensen zich buiten FOK om moeten gedragen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:15:00 #265
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197940375
Een aanname is iets anders dan een ovservatie, maar als je iemand gaat quoten die zegt dat onnodig reizen geen kwaad kan en dan reageert met "exact, dat dus" is de rest ook compleet zinloos natuurlijk.
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 10:23:00 #266
35723 crew  GGMM
pi_197940486
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:15 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
maar als je iemand gaat quoten die zegt dat onnodig reizen geen kwaad kan en dan reageert met "exact, dat dus"
Dat stond er niet.
Er stond dat er geen acuut gevaar is en dat mensen die dat doen prima in staat zijn zelf na te denken en dat we eens moeten stoppen met het eisen van verantwoording van mensen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:38:52 #267
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197940765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat stond er niet.
Er stond dat er geen acuut gevaar is en dat mensen die dat doen prima in staat zijn zelf na te denken en dat we eens moeten stoppen met het eisen van verantwoording van mensen.
Als je besmet bent merk je dat niet meteen, dus of je reis zonder gevaar/schade is, is vooraf überhaupt niet te zeggen.
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 10:40:16 #268
35723 crew  GGMM
pi_197940790
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Als je besmet bent merk je dat niet meteen, dus of je reis zonder gevaar/schade is, is vooraf überhaupt niet te zeggen.
Ja, dat weet ik.
En het is aan een ieder voor zich om in te bepalen hoe hier mee om te gaan. Er is een advies gegeven waarvan iedereen op de hoogte is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  One tough cookie donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:24 #269
169210 liesje1979
pi_197941606
quote:

[..]

Het oproepen tot het plegen van strafbare feiten wordt verwijderd.
Mensen uitnodigen op meets niet, vanzelfsprekend.
[..]

Niemand is jou verantwoording schuldig
Met alle respect, wie ben jij nou helemaal om dat te vragen?
[..]

[..]

Ik vroeg het vanwege
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:

En niemand is jullie een verklaring schuldig. (Al lijkt daar niet eens om gevraagd te worden en wordt er puur een oordeel geveld waarbij iedereen zijn/haar plasje nog even wil doen)

Maar goed, het is me duidelijk en ik zal het verder laten rusten,
pi_198011601
Feedback in de vorm van een compliment:

quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 02:08 schreef Erasmus het volgende:
ok
Goed verhaal, lekker kort. Hou dit soort troll-shit van @Kluun1985 van het forum.

_O_
pi_198015009
Leonos is een bemoei mod.... mijn vraag in fokstok topic was wel degelijk terecht, aangezien men niet twee keer achter elkaar een verplaatsing mag doen...

Maar meneer verwijderd mijn terechte vraag en stuurt vervolgens een domme DM

Verbazingwekkend dat iemand zoals hij nog steeds modje is.... maar goed, fok kennende zal dit wederom niet intern besproken worden en blijft meneer het fokstok topic kapot moddereren....

Walgelijk sneu triest ventje is het
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_198015122
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leonos is een bemoei mod.... mijn vraag in fokstok topic was wel degelijk terecht, aangezien men niet twee keer achter elkaar een verplaatsing mag doen...

Maar meneer verwijderd mijn terechte vraag en stuurt vervolgens een domme DM

Verbazingwekkend dat iemand zoals hij nog steeds modje is.... maar goed, fok kennende zal dit wederom niet intern besproken worden en blijft meneer het fokstok topic kapot moddereren....

Walgelijk sneu triest ventje is het
Haha, laat je niet zo kennen gek, het is een spel.
Die stok ligt bijna een week op dezelfde plek en dan ga jij je druk maken dat hij twee keer door dezelfde verplaatst is? Stel je niet zo aan.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:00:24 #273
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_198015280
quote:
4s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Die stok ligt bijna een week op dezelfde plek en dan ga jij je druk maken dat hij twee keer door dezelfde verplaatst is? Stel je niet zo aan.
Dan nog is het onzin om een normale vraag weg te halen. Er werd ook normaal op gereageerd, waarbij ook de opmerking van DJMO dat Rob haar limericks gejat heeft, nu verdwenen is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_198015320
quote:
4s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Geef je huis adres ff... kom ik wel ff bij je langs gek
pi_198015343
Dit dus.. maar sinds crew lid DJMO er post is het hele topic kapot gemaakt door de modjes.... leonos voorop....

Zal thuis wel niks in te brengen hebben dat het hier moet afreageren...

quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dan nog is het onzin om een normale vraag weg te halen. Er werd ook normaal op gereageerd, waarbij ook de opmerking van DJMO dat Rob haar limericks gejat heeft, nu verdwenen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')