Ik vind het heeeerlijkquote:Op zondag 29 december 2019 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een prutnummer vind ik dat toch. Nooit wat aan gevonden
Amy Leequote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Al die vrouwen verlekkeren zich aan de zangers, maar vinden wij mannen bepaalde zangeressen nog knap? ik weet er niet zo veel hoor.
RATMquote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
One van Metallica het hardste nummer? Dan heeft ie Angel of Death zeker nog nooit gehoord?
Da's inderdaad een grove misvatting.quote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
One van Metallica het hardste nummer? Dan heeft ie Angel of Death zeker nog nooit gehoord?
Haha.quote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat je bij de tweede al de mist in gaat.
Hoe kan je een topic als dit in vredesnaam bijhouden op je mobiel?quote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef skysherrif het volgende:
Sorry had het niet door op mijn mobiel
Stressmomentje
Linkin Park genot iig!
Ik heb zelfs op mobiel ge-F5’dquote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
Totale paniek hier, wat duurde dat lang!!!
Ja. Leuke man inderdaad. Maar ik werd meer verliefd op Heidelberg.quote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand Top 2000 a go go van vandaag al gekeken? Ik ben nu verliefd op de zanger van Liquido.
neee joh, bij lange na niet. In the end stond vorig jaar in de top 50quote:
Die schuiven ze altijd onder het tapijt midden in de nacht al 7 jaar achter elkaarquote:Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |