Dat zeg ik al dagenquote:
Die laatste zegt me niks..quote:Op zondag 29 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Please...
Ik ben meer van Kurt, maar ja das lastig he
En die Tuomas van Nightwish vind ik ook lekker
Laten we het er maar niet meer over hebben. Brengt ongeluk.quote:
Heeft iemand Top 2000 a go go van vandaag al gekeken? Ik ben nu verliefd op de zanger van Liquido.quote:Op zondag 29 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Please...
Ik ben meer van Kurt, maar ja das lastig he
En die Tuomas van Nightwish vind ik ook lekker
Dit is denk ik wel de enige die ik ken. Via 3FM (ooit).quote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh raar, deze zo hoog en die helemaal niet
quote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
Godver, dit is echt prachtig zeg. Tering.
Je wil niet dat er zo Dooddoeners bij je Verschijnselenquote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben. Brengt ongeluk.
Sony Philipsquote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
Tijd voor een LG Tour, wil ze heel graag live zien.
Als ik op mannen viel stond Tuomas bovenaan mijn lijstjequote:
liquidoquote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand Top 2000 a go go van vandaag al gekeken? Ik ben nu verliefd op de zanger van Liquido.
Alizeequote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Al die vrouwen verlekkeren zich aan de zangers, maar vinden wij mannen bepaalde zangeressen nog knap? ik weet er niet zo veel hoor.
Nou, bijna! Ik hoorde wel 'the middle'. Maar ik hoor het wel nu dat ik deze reactie typequote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef essnhills het volgende:
Have a feeling deep down that you're caught in the middle
Youtube zo in de reclame even 'wasted my young years' vind ik persoonlijk nog moouierquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de enige die ik ken. Via 3FM (ooit).
Daar heb je het al, die zender staat niet eens meer bij m'n voirkeuzesquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de enige die ik ken. Via 3FM (ooit).
Taylor Swiftquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Al die vrouwen verlekkeren zich aan de zangers, maar vinden wij mannen bepaalde zangeressen nog knap? ik weet er niet zo veel hoor.
Hannah dusquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ja The Smiths waren ook als clipje presentquote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand Top 2000 a go go van vandaag al gekeken? Ik ben nu verliefd op de zanger van Liquido.
Wat een prutnummer vind ik dat toch. Nooit wat aan gevondenquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
liquido![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem al jaren op Narcotic
Hannahquote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ik zal er eens goed op letten als ik het terugkijkquote:Op zondag 29 december 2019 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vanaf volgend jaar ook, tot het einde der tijden.quote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
liquido![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem al jaren op Narcotic
quote:Op zondag 29 december 2019 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, bijna! Ik hoorde wel 'the middle'. Maar ik hoor het wel nu dat ik deze reactie type
Ik zie flink wat fapdoeken tevoorschijn komen door die Hannah... toch?quote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
Al die vrouwen verlekkeren zich aan de zangers, maar vinden wij mannen bepaalde zangeressen nog knap?
Brr..quote:Op zondag 29 december 2019 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wil niet dat er zo Dooddoeners bij je Verschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |