Nevernooitnietquote:Op zondag 29 december 2019 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mick H. zou ik niet doen trouwens.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:33 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En ik zeg vorig jaar, maar we kunnen zeggen: bijna twee jaar geleden (februari 2018)quote:
Oh 500, daar lacht Lemmy Kilmister omquote:
Ja door haar wil nu half Nederland doodquote:Op zondag 29 december 2019 22:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En op die manier kwam ze bij Radio 2 uit.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Ellen vierde dat ze al 32 jaar samen is met het lijk van haar ex. In de vriezer.
Niet met dit nummerquote:Op zondag 29 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het je nog eens lukt
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder.quote:Op zondag 29 december 2019 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mick H. zou ik niet doen trouwens.
Arrownummertje.quote:Op zondag 29 december 2019 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leuk kabbelrockertje, daarna stemgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |