I'll keep holding ooooonquote:
Dit, en dan snel hier meelezen of we er wat van vondenquote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk het wel, eigenlijk.
En dan kiezen ze de meest debiele uit voor de uitzending.
Eerder de Jan Schilder band ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
Als dit uit Volendam kwam dan had het 'Gewoon Rood' geheten
Door Mick en Simonquote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
Als dit uit Volendam kwam dan had het 'Gewoon Rood' geheten
Hoe doe je dit? Ik las dit precies toen het gezongen werd. Magisch momentquote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef essnhills het volgende:
I've wasted all my tears
Wasted all those years
quote:Op zondag 29 december 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze expres de meest ellendige eruit pikken.
Ellen moet 113 bellen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ellen klonk alsof ze er geen zin meer in had
Dat er iemand zo ineens roept: "en verder wil ik zeggen dat Marco Borsato echt bagger tot en met is!"quote:
Je typte dit al slapend?quote:Op zondag 29 december 2019 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik wilde al naar bed, maar dat monotone opleesverhaal heeft er voor gezorgd dat ik hier al in slaap gevallen ben.
Het is een gavequote:Op zondag 29 december 2019 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Ik las dit precies toen het gezongen werd. Magisch moment
Geen personality.quote:Op zondag 29 december 2019 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mick Hucknall verlaat nar 25 jaar Simply Red
"Wil solo verder"
Mick Hucknall brengt 2 soloplaten uit
"Euhh laat ik toch maar terugkomen als Simply Red"
Een paar duizend, naar eigen zeggen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoeveel vrouwen heeft Mick Hucknall ook alweer gebangd alleen omdat hij Mick Hucknall is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |