Toen vooral veel in GRTD,quote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar ben jij normaliter vooral te vinden?
Dat mag in de Islam gewoon toch?quote:Op zondag 29 december 2019 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Ike lustte er wel pap van, en zo niet dan sloeg ie t er wel uit
iddquote:
Meezingen dan?quote:
WIDM begint bijna weerquote:Op zondag 29 december 2019 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen vooral veel in GRTD,
dit jaar niet zoveel eigenlijk
Andere jaren de KSC, CREA, Iboodhunt, WIDM..
Dit is 1quote:
Ikettesquote:
Jaaaaquote:
heb je uurlijstje ff snel in een notepadje gezetquote:
And it gets bigger baby, and heaven knowsquote:
Uiteraard, daar heb ik naar uitgezien.quote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stuk voor stuk kwaliteitsposts neem ik aan?
Baby baby babyyyyyquote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
And it gets bigger baby, and heaven knows
And it gets sweeter baby, as it grows
And do I love you my oh my
Yeah river deep, mountain high
If I lost you would I cry
![]()
![]()
![]()
Erg jammer inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 22:04 schreef het_fokschaap het volgende:
dit uur de laatste notering van Simply Red alweer. Jammer dat er niet meer van het oudere werk in staat. Enkel die sky radio meuk.
Miljuschka toch ook wel? 24Kitchen, RTL Boulevard, nichtje van WIllem Holleederquote:
Jaaa die is nog veel leuker. Onbekende Belgen en leukere opdrachtenquote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Widm-genot. En daarna de nog mooiere Vlaamse Widm
Neequote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Miljuschka toch ook wel? 24Kitchen, RTL Boulevard, nichtje van WIllem Holleeder
je kent er wel meer. Minstens 6quote:
1418 is wel genoeg denk ik.quote:
En ik neem aan dat ze ook nog wel sliep?quote:Op zondag 29 december 2019 22:07 schreef peaceman het volgende:
4045 posts in 24 uur is 2,8 posts per minuut![]()
quote:
Over de hele dag hequote:Op zondag 29 december 2019 22:07 schreef peaceman het volgende:
4045 posts in 24 uur is 2,8 posts per minuut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |