Met zuurstof bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2019 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
Staan de ambulances stand-by voor Marcel Maijer?
Feitelijk heeft Shreyas gewoon ongelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Wat heeft Van Gerwen er soms toch zwakke legs tussen zitten, om je kapot te schamen. Ben je de beste darter ter wereld en dan loop je zo te kloten. Pure gemakzucht, die dacht even op halve kracht naar de finale te wandelen. Niet om aan te gluren hoe hij zo staat te gooien.
Hey Kevin kijk eens dom, of praat eens dom, of of ... ja.quote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, hier (en om moeders) blijf je toch smakelijk lachen.
Einde avond moeten we de 170 toch wel kunnen halen lijkt mequote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nog 20 toppas gaan we het redden boys?
Als de finale MvG - Price wordt met een schroeipot van 100+ gemiddeld aan beide kanten, lachendquote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
En dat je dan over 10 jaar de sterren van de hemel gooit maar darten helemaal geen ding meer isquote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Kevin kijk eens dom, of praat eens dom, of of ... ja.
Gratis geld, proficiat!quote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spaarrekening op Labanauskas gezet
Van Maijer?quote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Is nog niemand de pruillip opgevallen
makkelijkquote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Godverquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
Een break is pas een break als je de leg erna wint
Fan zijn van een mongoloïde Brabanderquote:
rebreakgenotquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
Een break is pas een break als je de leg erna wint
Sowquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Fan zijn van een mongoloïde Brabander
Oh wacht dat is een pleonasme
Gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop voor MVG dat de koffers al zijn ingepakt voor vanavond
Zin om iets uit de keuken te halenquote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
Potverdomme zin om een nieuwe keuken te halen
quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
Potverdomme zin om een nieuwe keuken te halen
Is er een xG voor darten?quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens de xG is van Gerwen aan het underperformen
Volgens de xG had White hier tegen vGerwen moeten staan.quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens de xG is van Gerwen aan het underperformen
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)quote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens de xG had White hier tegen vGerwen moeten staan.
Benito vindt dit leukquote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.quote:
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.
Ik verbaas mij wekelijks over hoe slecht/weinig men tanden poetstquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Vriezzer het volgende:
Voor iedereen die te zwakzinnig is om zijn tanden te poetsen.
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrantquote:
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsenquote:
Maijer, maar dan mik ik niet meer op het bord.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzo
Oh ja, Clemens heeft verloren van Benito. Ik was er van overtuigd dat ik dat had gedroomd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrant
Vier van de acht goed
ja, maar wat moet je er verder nog over zeggen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn die analisten toch kapot slecht, altijd die open deuren
Praten over dartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Er is niets te analyseren over darten, zie het als liefdadigheidquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Zou die wedstrijd nooit meer vergeten. Barney met counterdartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsen
3 na 1 wedstrijd naar huisquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vier van de acht goed
Wat moet Mike nu doen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
wat is jou analyse?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had vGerwen-White volgens mij. Had ook Price en Aspinall in deze fase, maar verder zat ik fout. Ben echter niet teleurgesteld met de uitkomstquote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)
Wat zeggen de stats over het bagagedragerdarten van Wade?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsen
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Praten over darts
Praten over voetbal.
Men hoeft mij niet vertellen wat ik zelf ook gezien heb.
Pieter Dartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ja, maar wat moet je er verder nog over zeggen?
Jij zit toch te kijken? Dan is een analyse niet nodigquote:
O de enige die ik anders had (naast Clemens) was Dobey ipv Durrant. Scheelde een haartje.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vier van de acht goed
cambuurgolfkarretje.gifquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
brandcard erbij, golfkarretje alles.
Net alsof we naar voetbal zitten te kijken inderdaad.quote:
gadoormnrug.gifquote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
En sowieso de verschijning Vincent van der Voort is een grote blessure
een gescheurde enkelband is hier niks bij. EAT THAT BADR!quote:
vincentskippybal.gifquote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ohallesdoetmepijn.gifquote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Thuis op de bankquote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Zat eens te kijken naar kaarten voor de premier league.. iemand een beetje een idee wat goede plaatsen zijn?
quote:
thuisquote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Zat eens te kijken naar kaarten voor de premier league in ahoy. iemand een beetje een idee wat goede plaatsen zijn?
OOOHHHH ALLES DOET MIJ PIJN DOET MIJ PIJNquote:
En gezakt voor LTS Tuinierenquote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Labanauskas heeft zijn vinger gestoken en het deed pijn en hij was afgeleid en hij mist Mason
Bij de tapquote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Zat eens te kijken naar kaarten voor de premier league in ahoy. iemand een beetje een idee wat goede plaatsen zijn?
Dagjesvolk mag thuis kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Die van mij ookquote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gifje dat ik heb opgeslagen onder die naam is kapot
Hij is uit zijn focus.quote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je met een stapelworp als die van Labby twee keer T19 willen gooien voor 164?
Ik probeer wel een nieuwe te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gifje dat ik heb opgeslagen onder die naam is kapot
Ik ben daar nog nooit geweest in Ahoy tijdens dartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan je dst op de plattegrond aanwijzen![]()
?
Ging die attractie stuk toen die eindelijk aan de beurt wasquote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij stond superlang in de rij in Disneyland
Ik ook niet. Kunnen we lekker lopen naar huisquote:Op zondag 29 december 2019 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest in Ahoy tijdens darts
Niet meer in zijn eigen vinger prikken.quote:
Je ziet het nergens goed.quote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan je dst op de plattegrond aanwijzen![]()
?
En hij is de enige van de wereld die dat ooit is overkomenquote:Op zondag 29 december 2019 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ging die attractie stuk toen die eindelijk aan de beurt was
Lekker manquote:Op zondag 29 december 2019 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kunnen we lekker lopen naar huis
Wat denk jequote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Wat is leuker.. night eight of judgement night?
Jacuzzi staat op de kant, wat een ellendequote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij is de enige van de wereld die dat ooit is overkomen
Judgement night natuurlijk!!quote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Wat is leuker.. night eight of judgement night?
En blijkbaar krijgt ie ook geen korting in de supermarkt ondanks alle prijzen die hij heeft gewonnenquote:Op zondag 29 december 2019 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jacuzzi staat op de kant, wat een ellende
Ik ben naar genoeg vloertoernooien geweest en je ziet 3 meter van het bord al niet wat ze gooien. Dus je kijkt daar vooral op de schermen.quote:
En zn vermogen, da's natuurlijk net een pan spinazie. Dat wordt steeds minder.quote:Op zondag 29 december 2019 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En blijkbaar krijgt ie ook geen korting in de supermarkt ondanks alle prijzen die hij heeft gewonnen
Kijk eens wie er op mijn tweet heeft gereageerd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gemasseerd worden door Trina, je zou voor minder.
Ze zagen gewoon een post van jou op de grote schermenquote:Op zondag 29 december 2019 21:00 schreef PSVCL het volgende:
Kutpubliek kan een 11 darter niet waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |