Gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop voor MVG dat de koffers al zijn ingepakt voor vanavond
Zin om iets uit de keuken te halenquote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
Potverdomme zin om een nieuwe keuken te halen
quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
Potverdomme zin om een nieuwe keuken te halen
Is er een xG voor darten?quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens de xG is van Gerwen aan het underperformen
Volgens de xG had White hier tegen vGerwen moeten staan.quote:Op zondag 29 december 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens de xG is van Gerwen aan het underperformen
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)quote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens de xG had White hier tegen vGerwen moeten staan.
Benito vindt dit leukquote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.quote:
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.
Ik verbaas mij wekelijks over hoe slecht/weinig men tanden poetstquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Vriezzer het volgende:
Voor iedereen die te zwakzinnig is om zijn tanden te poetsen.
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrantquote:
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsenquote:
Maijer, maar dan mik ik niet meer op het bord.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |