Benito vindt dit leukquote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.quote:
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel zin. Ze staan altijd ongeveer op dezelfde afstand van het bord en er staat ook nooit een verdediger tussen.
Ik verbaas mij wekelijks over hoe slecht/weinig men tanden poetstquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef Vriezzer het volgende:
Voor iedereen die te zwakzinnig is om zijn tanden te poetsen.
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrantquote:
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsenquote:
Maijer, maar dan mik ik niet meer op het bord.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn met Virgil van Dijk ofzo
Oh ja, Clemens heeft verloren van Benito. Ik was er van overtuigd dat ik dat had gedroomd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrant
Vier van de acht goed
ja, maar wat moet je er verder nog over zeggen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn die analisten toch kapot slecht, altijd die open deuren
Praten over dartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Er is niets te analyseren over darten, zie het als liefdadigheidquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Zou die wedstrijd nooit meer vergeten. Barney met counterdartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsen
3 na 1 wedstrijd naar huisquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Gerwen v Clemens, Smith v Aspinall, Cross v Chisnall, Price v Durrant
Vier van de acht goed
Wat moet Mike nu doen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
wat is jou analyse?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had vGerwen-White volgens mij. Had ook Price en Aspinall in deze fase, maar verder zat ik fout. Ben echter niet teleurgesteld met de uitkomstquote:Op zondag 29 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had vooraf het toernooi hier Van Gerwen v Clemens (lol)
Wat zeggen de stats over het bagagedragerdarten van Wade?quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar vertekent wel, MvG is natuurlijk vooral een counterdarter die weet wanneer hij zijn tempopijlen moet plaatsen
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Praten over darts
Praten over voetbal.
Men hoeft mij niet vertellen wat ik zelf ook gezien heb.
Pieter Dartsquote:Op zondag 29 december 2019 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ja, maar wat moet je er verder nog over zeggen?
Jij zit toch te kijken? Dan is een analyse niet nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |