Ze heeft al een vingerplant geloof ik, als substituut.quote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Planten in een potje, en dan heb je vast wel een vent over een maand of negen.
Nee, altijd met baard.quote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt aan de baard en aan de vent
Ik heb geen groene vingers, en de vent moet wel legaal zijnquote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Planten in een potje, en dan heb je vast wel een vent over een maand of negen.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, ik moet me namelijk nog scheren. Kan het nu nog cancelen.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heeft al een vingerplant geloof ik, als substituut.
Nee dat nog niet eens. Ik kan niet met planten omgaan. Het is een wonder dat de kerstboom er nog staatquote:Op maandag 30 december 2019 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heeft al een vingerplant geloof ik, als substituut.
Trust me, op het moment dat je scheerapparaat vastloopt denk je daar anders overquote:Op maandag 30 december 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Weghalen is wel makkelijker dan weer terug laten groeien
Sommige mannen hebben lelijke baarden hoorquote:
Had dat laatst dat ik me nog netjes wou scheren voor een formeel gesprek en hij uitviel vlak voor ik wegmoest 😳quote:Op maandag 30 december 2019 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trust me, op het moment dat je scheerapparaat vastloopt denk je daar anders over
Ja daar weet ik dan weer niks vanquote:Op maandag 30 december 2019 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trust me, op het moment dat je scheerapparaat vastloopt denk je daar anders over
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/25[quote]
[b]Op maandag 30 december 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat nog niet eens. Ik kan niet met planten omgaan. Het is een wonder dat de kerstboom er nog staat
Met baard wordt het niet beter, jeukt ook nog eens.quote:Op maandag 30 december 2019 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben lelijke baarden hoor
Sterker nog: niet heel veel hebben er een mooie baard! (Persoonlijke meningquote:Op maandag 30 december 2019 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben lelijke baarden hoor
Dat is een punt waar je even doorheen moet, daarna jeukt het niet meer.quote:Op maandag 30 december 2019 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met baard wordt het niet beter, jeukt ook nog eens
Ow... ik scheer 'm op dat punt altijd af dus die ervaring heb ik nog nietquote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is een punt waar je even doorheen moet, daarna jeukt het niet meer.
Ik vond je ook al wat chaotisch.quote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Ik moet morgen ook weer de baard trimmen. Het begint aardig chaotisch te worden allemaal.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef ijs_beer het volgende:
Mijn Sansevieria,
Staat voor het raam,
Als ik binnen kom,
Dan gaat ie staan,
Het is een plantje,
Van een meter hoog,
Maar met carnaval,
Staat ie altijd droog.
Ja, komt dus allemaal door de baardquote:Op maandag 30 december 2019 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vond je ook al wat chaotisch.
Ik kan best af en toe eens komen krabben, maar zo lang reikt mijn arm nietquote:Op maandag 30 december 2019 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met baard wordt het niet beter, jeukt ook nog eens.
Maar ben lui, scheer maar 1 tot 2x per week
Pics.quote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Ik moet morgen ook weer de baard trimmen. Het begint aardig chaotisch te worden allemaal.
Oh Oh, wel goed laten keuren door Guana hoop ik?quote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
En nu die handjes in de lucht,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |