Post eensquote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
gifje van Ricky Evans moet nog terug in de OP
Ja inderdaad, einde tijdperk Bean?quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Bean staat wel voor 1730 geprogrammeerd dus beter schieten ze een beetje op
Dat zou niet best zijnquote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, einde tijdperk Bean?
8 uur?quote:
quote:
dank!quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
8 uur?
Eerste partij van de avond in ieder geval.
Ongeveer 20:15 zullen ze wel starten.quote:
stukje Beanquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Tof potje uiteindelijk wel hoor
Op naar BEANGENOT JAAAA
Ja dit was idd zeer kansloosquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Nober het volgende:
Op 120 naar de 16 switchen. Man, man, man.
Tandarts die eruit ziet alsof hij 15 is, nee dit kan niet.quote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Die sensodynevent is erg van de klemtoon
Semis allebei in de avond?quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef Vriezzer het volgende:
Dat was de laatste middagsessie, jongens.
Heb je geen Ziggy?quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik een stream vinden.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 29-12-2019 om 17:15:08Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Humphries met 5-3 van Wright heeft verloren in de kwartfinale van dit WK. Wright is zeker geen klootzak maar toch gunde ik Humphries vanwege zijn gooistyle en uitstraling meer een halve finale plek dan Wright #rtl7darts reageer retweet
Dit is pas de eerste keer dat ik Bean zie dit jaarquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak post toch niemand meer in dit topic tijdens Bean.
vreemdgaan69.nlquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik een stream vinden.
Yannick heeft wat Twitter reports aan zijn broek hangen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 29-12-2019 om 17:15:08Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Humphries met 5-3 van Wright heeft verloren in de kwartfinale van dit WK. Wright is zeker geen klootzak maar toch gunde ik Humphries vanwege zijn gooistyle en uitstraling meer een halve finale plek dan Wright #rtl7darts reageer retweet
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Caland het volgende:
Dat lijkt me handig als hij 106 gemiddeld gooit.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Wrait blijft bij deze pijltjes. @:el-stinho
Volgende wedstrijd bommetjes. Wat doe je dan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig als hij 106 gemiddeld gooit.
Geen idee. Het begint wel bloedirritant te worden dat je nu al weet dat hij eind volgende maand net zo goed weer met babypijltjes of andere onzin gaat gooien.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd bommetjes. Wat doe je dan?
Definitief einde tijdperk bommetjes.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me handig als hij 106 gemiddeld gooit.
Die feminisme promo's met Sherrock waren helemaal mensonterend.quote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Mooi altijd die hype promo's, vanavond staat het na een kwartier 3-0 voor MVG.
eerst zienquote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Wrait blijft bij deze pijltjes. @:el-stinho
Oke:quote:
quote:Mr. Bean
Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Mr. Bean
Atkinson Rowan.jpg
Debuut Mr. Bean
Laatst gezien Mr. Bean's Holiday
Bedacht door Rowan Atkinson
Gespeeld door Rowan Atkinson
Persoonsinformatie
Geslacht Man
Geboorteland Vlag van Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk
Nationaliteit Brits
Portaal Portaalicoon Media
Mr. Bean bij Manneken Pis in Brussel (2007).
Mr. Bean op een cartoon van Greg Williams.
Mr. Bean is een fictief personage gespeeld door Rowan Atkinson.
Hij is een onhandige, egoīstische, narcistische en vaak vindingrijke man die regelmatig in hilarische situaties terechtkomt bij het uitvoeren van taken die een normaal mens nauwelijks moeite zouden kosten, zoals zwemmen, het verven van een muur, het posten van een brief, het afleggen van een examen of het maken van een sandwich. Om uit de problemen te komen moet Mr. Bean steeds originele oplossingen verzinnen.
Een ander aspect van zijn persoonlijkheid wordt tot uitdrukking gebracht door zijn bijzondere band met zijn ietwat schriele teddybeertje Teddy dat hij dan ook frequent met zich meeneemt tijdens zijn uitstapjes in de hem omringende wereld met welke Mr. Bean door zijn vaak sociaal onaangepaste gedrag niet altijd op even ontspannen voet staat.
Inhoud
1 Werk
1.1 Televisieserie
1.1.1 Overige afleveringen
1.2 Films
1.3 Videosingle
1.4 Olympische Spelen 2012
1.5 Animatieserie
2 Trivia
3 Zie ook
Werk
Televisieserie
1rightarrow blue.svg Zie Lijst van afleveringen van Mr. Bean voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
De volgende afleveringen zijn in de loop van de tijd verschenen:
Mr. Bean (1 januari 1990)
The Return of Mr. Bean (5 november 1990)
The Curse of Mr. Bean (30 december 1990)
Mr. Bean Goes to Town (15 oktober 1991)
The Trouble with Mr. Bean (1 januari 1992)
Mr. Bean Rides Again (17 februari 1992)
Merry Christmas Mr. Bean (29 december 1992)
Mr. Bean in Room 426 (17 februari 1993)
Mind the Baby Mr. Bean (10 januari 1994)
Do It Yourself Mr. Bean (25 april 1994)
Back to School Mr. Bean (26 oktober 1994)
Tee Off Mr. Bean (20 september 1995)
Good Night Mr. Bean (31 oktober 1995)
Hair by Mr. Bean of London (15 november 1995)
The Best Bits of Mr. Bean (15 december 1995)
Overige afleveringen
Library (5 november 1990, nooit op tv verschenen maar wel op verschillende dvd's)
Bus Stop (nooit verschenen op tv, maar wel op verschillende dvd's)
The story of Mr. Bean
Films
In 1997 verscheen de film Bean: The Ultimate Disaster Movie. In deze film speelt Rowan Atkinson een sullige bewaker van een Londens kunstmuseum, die in de Verenigde Staten wordt gezien als een briljant kunstkenner. In deze film wordt meer gesproken door Mr. Bean dan in de televisieserie en ook de personages worden verder ontwikkeld.
In 2007 verscheen de film Mr. Bean's Holiday. Hierin is Mr. Bean op weg naar zijn gewonnen vakantie aan zee in Frankrijk. Alleen wanneer hij in de verkeerde taxi stapt gaat het mis.
Videosingle
Mr. Bean and Comic Relief (I want to be) Elected, met o.a. Bruce Dickinson. Een videoclip en twee komische scčnes op VHS-video, voor het goede doel. Uitgegeven in 1992. Comic Relief.
Olympische Spelen 2012
Hoewel Rowan Atkinson al enkele jaren inactief was als Mr. Bean maakte hij voor de openingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 in Londen een uitzondering. Toen de gerenommeerde dirigent Sir Simon Rattle ten tonele verscheen om met een symfonisch orkest een ode te brengen aan filmmuziek, zat Mr. Bean aan de synthesizer. Daar zijn instrumentenpartij in Chariots of Fire slechts één noot bevat slaat de verveling snel toe, hij droomt weg en komt terecht op het strand waar hij naar analogie met de film meeloopt met andere deelnemers. In de loopwedstrijd verslaat Bean de grootste Britse sporthelden, al is het op zijn eigen typische manier. Het humoristisch intermezzo werd gesmaakt en Rowan Atkinson kreeg een daverend applaus van de 80 000 toeschouwers. In enkele uren werd het filmpje op internet een ware hit.
Animatieserie
In 2002 verscheen een animatieserie van Mr. Bean, Mr. Bean (animatieserie), bestaande uit 26 afleveringen.
Trivia
In de allereerste aflevering reed Mr. Bean rond in een rode mini uit 1969. Aan het eind van die aflevering was dit voertuig betrokken bij een crash. In de daaropvolgende afleveringen kwam de geelgroene mini met zwarte motorkap uit 1977 ten tonele.
In de animatieserie woont Mr. Bean bij een erg knorrige oude vrouw met een gemene kat. Als hij niet rustig en stil is mag hij niet meer bij haar wonen .
Beans voornaam en beroep worden onthuld in Bean: The Ultimate Disaster Movie. In deze film komt aan het licht dat Bean een medewerker is van de National Gallery in Londen en staat als voornaam op zijn paspoort: MR.
Slechts zelden praat Mr. Bean. Over het algemeen mompelt hij slechts een onverstaanbaar gebrabbel.
In de afleveringen "Mr. Bean Goes to Town" en "The Return of Mr. Bean" is er beide keren een verwijzing naar Phut (Club Phut en de graffititekst Phut). Het gaat hier om een oud studiegenoot van Rowan Atkinson, Simon Phut.
Tijdens de intro van de afleveringen wordt Ecce Homo gezongen.
In de aflevering "Royal Bean" van de animatieserie (aflevering 3, seizoen 2) hangt in het paleis van de Britse koningin, een schilderij van lord Edmund Blackadder, uit de serie Blackadder, een andere serie waarin Rowan Atkinson de hoofdrol vertolkt.
Mr. Bean is geboren in Londen en verjaart op 15 september.
Zie ook
Whistler's Mother (het schilderij dat in de film een prominente rol speelt).
Bronnen, noten en/of referenties
(en) Mr Bean - The Animated Series officiële website
Categorieën: Mr. BeanPersonage uit filmPersonage uit televisieserieTypetjeKomisch televisieprogrammaSketchprogramma
Navigatiemenu
Niet aangemeldOverlegBijdragenRegistrerenAanmeldenArtikelOverlegLezenBewerkenGeschiedenisZoeken
Doorzoek Wikipedia
Hoofdpagina
Vind een artikel
Vandaag
Etalage
Categorieën
Recente wijzigingen
Nieuwe artikelen
Willekeurige pagina
Informatie
Gebruikersportaal
Snelcursus
Hulp en contact
Donaties
Hulpmiddelen
Links naar deze pagina
Verwante wijzigingen
Bestand uploaden
Speciale pagina's
Permanente koppeling
Paginagegevens
Wikidata-item
Deze pagina citeren
In andere projecten
Wikimedia Commons
Afdrukken/exporteren
Boek maken
Downloaden als PDF
Printvriendelijke versie
In andere talen
Deutsch
English
Franįais
עברית
हिन्दी
Bahasa Indonesia
Türkįe
اردو
中文
Nog 61
Koppelingen bewerken
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 2 nov 2019 om 23:46.
De tekst is beschikbaar onder de licentie Creative Commons Naamsvermelding/Gelijk delen, er kunnen aanvullende voorwaarden van toepassing zijn. Zie de gebruiksvoorwaarden voor meer informatie.
WikipediaŽ is een geregistreerd handelsmerk van de Wikimedia Foundation, Inc., een organisatie zonder winstoogmerk.
PrivacybeleidOver WikipediaVoorbehoudOntwikkelaarsStatistiekenCookiesverklaringMobiele weergaveWikimedia FoundationPowered by MediaWiki
Niks aan te doen danquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we het vanavond met Maijert moeten doen
Vincent kan alleen nog naast Jan Dekker zitten, totdat Jan Dekker een grap maakt over zijn driedubbele onderkin.quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat Roland nu twee keer achter elkaar met Co zit na z'n opmerking richting Vincent? #dtv
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat Roland nu twee keer achter elkaar met Co zit na z'n opmerking richting Vincent? #dtv
dramaqueensquote:Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.
Michael wil niet naast Jelle zitten en andersom ook.
Barney wil niet meer leven.
Wat zijn darters toch eigenlijk moeilijke mensen als je erover nadenkt.
En sommigen passen qua formaat niet samen achter één tafel.quote:Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.
Michael wil niet naast Jelle zitten en andersom ook.
Barney wil niet meer leven.
Wat zijn darters toch eigenlijk moeilijke mensen als je erover nadenkt.
Dat zou echt enorm zielig zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef De_Kraam het volgende:
Vinnie wil niet meer naast langnek omdat hij een grapje over hem maakte.Hoop dat de aderen van de onsympathieke Vincent dichtslibben met frituurvet.
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!! @rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering al zo'n 40-45 miljard keer gezien.
edit: Haha ik haptequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef Machielovic het volgende:
zouden er mensen zijn die dat echt doen met een lift?
Net als seks. Elke keer is het weer lekker.quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ken deze nog niet geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Announce een nieuw seizoen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk zijn er best weinig Bean afleveringen gemaakt.
Dit is niet leukquote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef wimderon het volgende:
Die was dan ook duizend keer beter dan Humphries. Peter maar twee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:48 schreef DKUp het volgende:
De stijl van schrijven lijkt te veel op de altijd onsympathieke Belg Kimmie.
! ! ! !
Liever een nieuw seizoen van Blackadder met Fry, Laurie en Robinson erbij.quote:
twitter:teundeboer92 twitterde op zondag 29-12-2019 om 17:40:37Dat was 'm dan, m'n 1e WK Darts als commentator. Droom die uit is gekomen! Dank aan iedereen voor geweldige weken. Nu nog even vanaf de bank doorgenieten! #rtl7darts https://t.co/c5A4Wvy61X reageer retweet
Goede patta's van Koert.quote:Op zondag 29 december 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
twitter:teundeboer92 twitterde op zondag 29-12-2019 om 17:40:37Dat was 'm dan, m'n 1e WK Darts als commentator. Droom die uit is gekomen! Dank aan iedereen voor geweldige weken. Nu nog even vanaf de bank doorgenieten! #rtl7darts https://t.co/c5A4Wvy61X reageer retweet
Gister met toernooi idd. Man man wedstrijd gewoon weggegeven kolere cholera, het leven heeft geen zin meerquote:
Zou alleen leuk zijn als MvG verliest. En zelfs dan is het niet echt leuk met die dooie.quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in mvg tegen labbie
5-0 genotquote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ook niet, makker.quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Dacht dat juist voetbal de droom was van hem. Daar heeft ie ook al een beste stap gemaakt vanaf de regionale.quote:Op zondag 29 december 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Speelt er nog een Nederlander vandaag??
Nee.quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Scholten speelt straks zijn kwartfinalequote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Ik accepteer een 5-0 zege van Van Gerwen als Aspinall er morgen voor een mooie pot zorgt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou alleen leuk zijn als MvG verliest. En zelfs dan is het niet echt leuk met die dooie.
Het is gewoon kut dat Jelle de enige is geweest die tegenstand kon bieden. Met name Bunting was echt dramatisch. Van Aspinall heb ik nog wel idee dat hij er een pot van kan maken. Laten we het hopen. Aspinall heeft sowieso ook al een veel zwaardere route gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik accepteer een 5-0 zege van Van Gerwen als Aspinall er morgen voor een mooie pot zorgt.
Hopelijk pakt MvG gewoon zijn 4e ster.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat Jelle de enige is geweest die tegenstand kon bieden. Met name Bunting was echt dramatisch. Van Aspinall heb ik nog wel idee dat hij er een pot van kan maken. Laten we het hopen. Aspinall heeft sowieso ook al een veel zwaardere route gehad.
De plekken 8,9,16,17,24,25,32 waren helaas meer dan matig. Of nou ja, dat vind ik ook oneerbiedig naar White. Ik zag vandaag stats voorbijkomen; als die ook maar eens leert om gewoon binnen een of twee beurten zijn dubbels te gooien..quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat Jelle de enige is geweest die tegenstand kon bieden. Met name Bunting was echt dramatisch. Van Aspinall heb ik nog wel idee dat hij er een pot van kan maken. Laten we het hopen. Aspinall heeft sowieso ook al een veel zwaardere route gehad.
Vincent van der Voort Revengequote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Tripodquote:Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Scholten speelt straks zijn kwartfinale
Albertino Essers moet zo.quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Uitmelkgenottwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 29-12-2019 om 18:50:45Fallon Sherrock will be featuring in all 2020 PDC World Series of Darts events...➡ https://t.co/epoMhO1ME0New York 🎟 https://t.co/nkqYARWqbnDenmark 🎟 https://t.co/LdBWlLUmnSNew Zealand 📃 https://t.co/m1DQDhP2DS https://t.co/MfKgtSvmsb reageer retweet
ja ik zit ook te genieten iedere keerquote:
Ze gaat volgend jaar ook Qschool spelen las ikquote:Op zondag 29 december 2019 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Uitmelkgenottwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 29-12-2019 om 18:50:45Fallon Sherrock will be featuring in all 2020 PDC World Series of Darts events...➡ https://t.co/epoMhO1ME0New York 🎟 https://t.co/nkqYARWqbnDenmark 🎟 https://t.co/LdBWlLUmnSNew Zealand 📃 https://t.co/m1DQDhP2DS https://t.co/MfKgtSvmsb reageer retweet
![]()
Ik kan er niet tegen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zit ook te genieten iedere keer![]()
Alsof die lui echt loco aan het gaan zijn met heel die cameraploeg erbij alles
Ik hoop dat ze gewoon lekker gaat spelen op de Tour en niet te veel uitmelkgedoe gaat doen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaat volgend jaar ook Qschool spelen las ik
Geef haar niet veel kans, maar wie weet.quote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaat volgend jaar ook Qschool spelen las ik
Toon Greebe staat met één been in de kwartfinalequote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Met haar WK niveau zou ze het wel moeten reddenquote:Op zondag 29 december 2019 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef haar niet veel kans, maar wie weet.
De fatwa van poepz0r komt na 00:00 wel over je neerdalen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toon Greebe staat met één been in de kwartfinale
Die leest niks terug als je hem niet mentiont, wimderon daarentegenquote:Op zondag 29 december 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De fatwa van poepz0r komt na 00:00 wel over je neerdalen.
Ik hoop dat ze keihard faalt op de kjoe skool.quote:Op zondag 29 december 2019 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon lekker gaat spelen op de Tour en niet te veel uitmelkgedoe gaat doen.
Ah, kom je weer mooi wegquote:Op zondag 29 december 2019 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die leest niks terug als je hem niet mentiont, wimderon daarentegen
Hij sprak het gewoon normaal uit toch?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:58 schreef Nober het volgende:
Gaat Dobey meedoen bij de WK BDO Vrouwen ipv Sherrock?
hij slikte het een beetje in inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij sprak het gewoon normaal uit toch?
De altijd sympathieke wimderon.quote:Op zondag 29 december 2019 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die leest niks terug als je hem niet mentiont, wimderon daarentegen
Dat gaat wel erg ver.quote:Op zondag 29 december 2019 20:00 schreef franklop het volgende:
Eerst maar veldrijden kijken dan als Maijer er zit
Mathieu is al ontsnapt. Wedstrijd beslist na welgeteld 2 minutenquote:
Kouwe Arie is ook al ontsnapt.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu is al ontsnapt. Wedstrijd beslist na welgeteld 2 minuten
helaas is mijn gifje over hem stukquote:
VDP ontsnapt nog vaker.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kouwe Arie is ook al ontsnapt.
TonZon. Die is trefzeker.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
He boys ik zoek nog goede radiatorfolie. Welke kan ik het beste nemen?
Oh damn zou het gifje graag zien.quote:Op zondag 29 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
helaas is mijn gifje over hem stuk
hij heeft eens tegen Wright gespeeld en met hem mee gedanst
Ik denk dat Barry wel weet wat werkt en niet.quote:Op zondag 29 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Berrie is nu zijn hand aan het overspelen
In landen zoals Engeland en Amerika zijn ze daar wel meer bezig met EQUALITY volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Barry wel weet wat werkt en niet.
Nee hoor. Dit gaat een compleet nieuw publiek aantrekken.quote:Op zondag 29 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Berrie is nu zijn hand aan het overspelen
ja dan denk ik dat de contenders de reguliere deelnemers zijn. EN de challengers de wegwerptegenstandersquote:Op zondag 29 december 2019 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
Eerst contenders, dan challengers en vervolgens noemt hij ze weer contenders.
En dat is ook prima.quote:Op zondag 29 december 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In landen zoals Engeland en Amerika zijn ze daar wel meer bezig met EQUALITY volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |