Niks aan te doen danquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we het vanavond met Maijert moeten doen
Vincent kan alleen nog naast Jan Dekker zitten, totdat Jan Dekker een grap maakt over zijn driedubbele onderkin.quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat Roland nu twee keer achter elkaar met Co zit na z'n opmerking richting Vincent? #dtv
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat Roland nu twee keer achter elkaar met Co zit na z'n opmerking richting Vincent? #dtv
dramaqueensquote:Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.
Michael wil niet naast Jelle zitten en andersom ook.
Barney wil niet meer leven.
Wat zijn darters toch eigenlijk moeilijke mensen als je erover nadenkt.
En sommigen passen qua formaat niet samen achter één tafel.quote:Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vincent wil niet meer naast Co en Roland zitten.
Michael wil niet naast Jelle zitten en andersom ook.
Barney wil niet meer leven.
Wat zijn darters toch eigenlijk moeilijke mensen als je erover nadenkt.
Dat zou echt enorm zielig zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef De_Kraam het volgende:
Vinnie wil niet meer naast langnek omdat hij een grapje over hem maakte.Hoop dat de aderen van de onsympathieke Vincent dichtslibben met frituurvet.
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!! @rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:VvdV180 twitterde op zondag 29-12-2019 om 13:22:37Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering al zo'n 40-45 miljard keer gezien.
edit: Haha ik haptequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |