stukje Beanquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Tof potje uiteindelijk wel hoor
Op naar BEANGENOT JAAAA

Ja dit was idd zeer kansloosquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Nober het volgende:
Op 120 naar de 16 switchen. Man, man, man.

Tandarts die eruit ziet alsof hij 15 is, nee dit kan niet.quote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Die sensodynevent is erg van de klemtoon

Semis allebei in de avond?quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef Vriezzer het volgende:
Dat was de laatste middagsessie, jongens.

Heb je geen Ziggy?quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik een stream vinden.

twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 29-12-2019 om 17:15:08Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Humphries met 5-3 van Wright heeft verloren in de kwartfinale van dit WK. Wright is zeker geen klootzak maar toch gunde ik Humphries vanwege zijn gooistyle en uitstraling meer een halve finale plek dan Wright #rtl7darts reageer retweet

Dit is pas de eerste keer dat ik Bean zie dit jaarquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak post toch niemand meer in dit topic tijdens Bean.

vreemdgaan69.nlquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik een stream vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |