SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik mis Omo wast door en door schoon, NIET DUUR, de haarden van DRU en Joke met de karaoke.quote:
Die double bass bij Dyers Eve en Fight Fire with fire, bohhhquote:Op zondag 29 december 2019 16:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die constante double kick in dit nummer
Nu doet die dat alleen nog bij een live optreden wat opgenomen gaat worden. Luie donder.
Zoals nu?quote:Op zondag 29 december 2019 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou het is hier meer van: laten we rocken!
quote:Op zondag 29 december 2019 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals nu?![]()
![]()
Hiervoor sta je toch gewoon op uit de dood?
grinnikquote:
ja halo, heb jij maar lol... ik zit met dyslexie!quote:Op zondag 29 december 2019 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals nu?![]()
![]()
Hiervoor sta je toch gewoon op uit de dood?
neuj hjm was te rapquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
Allemaal kapers op de kust maar niemand slaagt?
Mijn TT was te langquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
Hebben zeker geen van allen een baardquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
En dat mobielquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
ben trots op jequote:
Classicsquote:Op zondag 29 december 2019 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Omo wast door en door schoon, NIET DUUR, de haarden van DRU en Joke met de karaoke.
En natuurlijk DE PANDA WEL.
Wel!quote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben zeker geen van allen een baard
Jan, Pier, Tjoris en Corneelquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jaren voor getraindquote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Kanaroe het volgende:
Man, hoe komen jullie zo snel in een nieuw topic
Oh. Hmm, ik dat geval is de wederopstanding van korte duur. Tijd om weer afscheid te nemen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja halo, heb jij maar lol... ik zit met dyslexie!
iddquote:
Denk je?quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Hmm, ik dat geval is de wederopstanding van korte duur. Tijd om weer afscheid te nemen.
My active topics vernieuwen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Kanaroe het volgende:
Man, hoe komen jullie zo snel in een nieuw topic
Ha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ditquote:
Zeker te weten.quote:
Ik ook niet, daarom slaag ik er ook niet in om nieuwe topics aan te makenquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ha!das meer de styl van CC en NiznoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ha!Cheaten is voor pussies, dat laat mijn perfectionisme niet toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm. Ben toch weer aan het twijfelen. Misschien kun je me toch weer naar het land der levenden halen?quote:
Truequote:
Ik hoop het, want ik zal altijd van je blijven houdenquote:Op zondag 29 december 2019 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm. Ben toch weer aan het twijfelen. Misschien kun je me toch weer naar het land der levenden halen?
Er zijn modjes hier aanwezig die dat gewoon doen hoorquote:Op zondag 29 december 2019 16:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cheaten is voor pussies, dat laat mijn perfectionisme niet toe
quote:Op zondag 29 december 2019 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn modjes hier aanwezig die dat gewoon doen hoor
quote:
Neequote:
Ergens wel mooi toch?quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef essnhills het volgende:
OMG dit is echt fantastisch. Waarom ken ik dit niet
Nee, geen Bruce Willis gifjes helaasquote:
Dat vraag ik me ook af waarom je dit niet kent, is toch best een hit geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef essnhills het volgende:
OMG dit is echt fantastisch. Waarom ken ik dit niet
quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee, geen Bruce Willis gifjes helaas
Awwwwquote:Op zondag 29 december 2019 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik zal altijd van je blijven houden
Waar Bruce Willis is een wegquote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee, geen Bruce Willis gifjes helaas
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ergens wel mooi toch?
Cadeautjes tijdens de Top 2000
Die vlotte zomer jochies beloven dat ook, maar daar moet je niet intrappen hoor!quote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik zal ook altijd alles voor jou doen
Ik mis wel vaker dingenquote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af waarom je dit niet kent, is toch best een hit geweest.
van mij niet vaak genoegquote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef Isorden het volgende:
Ok, hoe vaak gaat ie Rico nog gebruiken vanmiddag?
Minimaal nog 2 keer.quote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef Isorden het volgende:
Ok, hoe vaak gaat ie Rico nog gebruiken vanmiddag?
Maar deze ken ik welquote:
En anders de zweep erover toch?quote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die vlotte zomer jochies beloven dat ook, maar daar moet je niet intrappen hoor!
Ze bewegen ook wel vrij snel ofniet?quote:Op zondag 29 december 2019 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
oogjes bewegen tijdens het slapen genot![]()
Als ze nou eens wat andere reclame zouden uitzenden ipv steeds dezelfde.quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 29 december 2019 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetbaar papier is ook gewoon niet te vreten man
Ik doe meequote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke keer als ie Rico laat horen adje. (voor de sfeer)
of kettingen... chain chainquote:
'Schat, je weet toch'quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze nou eens wat andere reclame zouden uitzenden ipv steeds dezelfde.
[..]
Vind ik ook.
quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het gerucht gaat dat ze dit naakt zwemmend hebben opgenomen
Had Michael dat niet daadwerkelijk gedaan op wat platen?quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het gerucht gaat dat ze dit naakt zwemmend hebben opgenomen
Nou nouquote:
Is toch geen hype? Gewoon een mooi nummer.quote:
Wat drinken we?quote:Op zondag 29 december 2019 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke keer als ie Rico laat horen adje. (voor de sfeer)
Koffiequote:
Ik ook niet, maar dat heb ik bij de meeste R.E.M. platen eigenlijk wel.quote:
wel goed insmeren, want er volgt flinke zon morgen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou nou
Het mag wel wat kalmer allemaal nu de storm is gaan liggen.
Thee?quote:
Ik snap nu waarom je dit een van de mooiste vindt (als ik het goed onthouden heb)quote:
Ik heb inmiddels net weer een HJ'tje opengetrokkenquote:
Jup, toen de Radio 2-redactie nog automatisch de Top zoveel van de Snob op de keuzelijst zette. Doen ze nu om onbegrijpelijke redenen niet meerquote:Op zondag 29 december 2019 16:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er was een tijd dat nr 1's uit de Snob wel toetraden tot de Top 2000
Thats my middle namequote:
Wat als boeren uitsluitend luisterden naar Arcade Fire en Radiohead?quote:Op zondag 29 december 2019 16:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er was een tijd dat nr 1's uit de Snob wel toetraden tot de Top 2000
Ik doe rustig aan nu met de ijsthee, straks een franziskaner nul punt nulletjequote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels net weer een HJ'tje opengetrokken
hont*quote:
We krijgen er op 31 december laat ook nog een paar.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
Hey, weer een plaat die is blijven staan waar ie stond
Water.quote:
Ach, naja. Of ik nou sta te verbranden in de zon of in een kamer die in de fik staat.quote:Op zondag 29 december 2019 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel goed insmeren, want er volgt flinke zon morgen!
Ik ga zo aan de wijn denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels net weer een HJ'tje opengetrokken
Zou je denken?quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We krijgen er op 31 december laat ook nog een paar.
nou dans maar niet zoals ik doe.. kan de maat niet houdenquote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, naja. Of ik nou sta te verbranden in de zon of in een kamer die in de fik staat.
Ik wil gewoon een beetje met je schuifelen
Dan zouden Rebellion en Exit Music binnenkomen in de top 10quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat als boeren uitsluitend luisterden naar Arcade Fire en Radiohead?
quote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij speelt wat op met zijn fluit.
Slow dancing in a burning room?quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, naja. Of ik nou sta te verbranden in de zon of in een kamer die in de fik staat.
Ik wil gewoon een beetje met je schuifelen
Jaja, hahaha, mooimooiquote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
BLOE-HOE-OE-DEND HART
KWAMEN ZIE DOAR ANGESCHEURD
Lekker man ouwe reus, niks mis mee. Laat gaan.quote:
ach, of je nu kunt dansen of niet. Je bent voor altijd in mijn hartquote:Op zondag 29 december 2019 16:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dans maar niet zoals ik doe.. kan de maat niet houden
je moet ook aan je fluit trekken...quote:
Indeedquote:
en jij zit in mijn bloed!quote:Op zondag 29 december 2019 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ach, of je nu kunt dansen of niet. Je bent voor altijd in mijn hart
Ik trek hem ook zeer slecht, een van de vervelende Nederlandstalige stemmen in de pop. Hoor nog liever Rick de Leeuwquote:
Logisch, die heeft Rob dan ook gekopieerd van John Parr's Man in Motionquote:
Rick de Leeuw, iiieeuwquote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik trek hem ook zeer slecht, een van de vervelende Nederlandstalige stemmen in de pop. Hoor nog liever Rick de Leeuw
Wat er allemaal niet mogelijk is met een beetje hocus pocus hè?quote:
Die staat er ook niet inquote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Logisch, die heeft Rob dan ook gekopieerd van John Parr's Man in Motion
Echt he.quote:
Voer voor de Spinneman uit Lullaby natuurlijk, die heeft nog honger nadat hij The Cure heeft opgevreten.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat is een niet te stelpen bloedend hart eigenlijk?
Ja maar maak me niet weer gek he?! Dat ik me afvraag: Gaat ze nou echt met die kwal uit?quote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat er allemaal niet mogelijk is met een beetje hocus pocus hè?
Niet eens de beste van Disintegration.quote:
Die ene gozer bedoel je? Ja die was eigenlijk van mijquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar maak me niet weer gek he?! Dat ik me afvraag: Gaat ze nou echt met die kwal uit?
Qua muziek lijkt dat inderdaad niet zo vaak voor te komen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Kyran het volgende:
Ik ben het gewoon eens met Yashaaaaaaaaaaaaaaa wooooh
dat wist ik niet eens, maar ik heb op A Forest gestemdquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
Alles van The Cure dik gestegen dankzij Pinkpop natuurlijk.
Ja, beterquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef MielMonteur het volgende:
Hier had ook gewoon Killing An Arab 3 keer kunnen staan
Wat is jouw fave track van Disintegration?quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens de beste van Disintegration.
F1 zitten we meer op een lijnquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Qua muziek lijkt dat inderdaad niet zo vaak voor te komen.
Mijn fave 80s plaat na The Queen Is Deadquote:
Denk dat ik de NFL wel kijk ja. Gewoon de wedstrijd op Fox NL. Chiefs Chargers. Maar vind t nu niet meer zo spannend tot de PO begint. Ik wil de Eagles wel zien. Poepdivisie hahaquote:
Ik vind dat heel moeilijk, maar ik denk toch dat ik voor de titeltrack ga. Maar Plainsong en The Same Deep Water As You vind ik ook erg sterkquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is jouw fave track van Disintegration?
quote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn fave 80s plaat na The Queen Is Dead
en nu vlucht je weg naar de marathon?quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene gozer bedoel je? Ja die was eigenlijk van mij
quote:
mijne ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef ok01 het volgende:
Dit is wel m'n lievelings van The Cure denk ik
Plainsong is fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat heel moeilijk, maar ik denk toch dat ik voor de titeltrack ga. Maar Plainsong en The Same Deep Water As You vind ik ook erg sterkDeze ook wel, maar staat daar net onder.
Verder vind ik One Hundred Years en A Forest de beste liedjes. A Forest is zelfs mijn #1
Ja, het komt allemaal door jouquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
en nu vlucht je weg naar de marathon?
Seahawks game wel leuk straksquote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Denk dat ik de NFL wel kijk ja. Gewoon de wedstrijd op Fox NL. Chiefs Chargers. Maar vind t nu niet meer zo spannend tot de PO begint. Ik wil de Eagles wel zien. Poepdivisie haha
Van mij ook gewoon hoorquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Noem me een vieze casual maar A Forest blijft mijn favoriet.
ik sta aan de andere kant, zie je daar..quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Fascination Street of Inbetween gewoonquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Van mij ook en ik ben groot fan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ja je hebt gelijk. Het is toch wel een prachtige wereldquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik sta aan de andere kant, zie je daar..
Ik vond Fascination Street het zwakste liedje van Disintegration maar die liveuitvoering heeft me m wel iets in waardering doen stijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Fascination Street of Inbetween gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |