ja halo, heb jij maar lol... ik zit met dyslexie!quote:Op zondag 29 december 2019 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals nu?![]()
![]()
Hiervoor sta je toch gewoon op uit de dood?
neuj hjm was te rapquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
Allemaal kapers op de kust maar niemand slaagt?
Mijn TT was te langquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
Hebben zeker geen van allen een baardquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
En dat mobielquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef essnhills het volgende:
ben trots op jequote:
Classicsquote:Op zondag 29 december 2019 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Omo wast door en door schoon, NIET DUUR, de haarden van DRU en Joke met de karaoke.
En natuurlijk DE PANDA WEL.
Wel!quote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben zeker geen van allen een baard
Jan, Pier, Tjoris en Corneelquote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben zeker geen van allen een baard
Jaren voor getraindquote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Kanaroe het volgende:
Man, hoe komen jullie zo snel in een nieuw topic
Oh. Hmm, ik dat geval is de wederopstanding van korte duur. Tijd om weer afscheid te nemen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja halo, heb jij maar lol... ik zit met dyslexie!
iddquote:
Denk je?quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Hmm, ik dat geval is de wederopstanding van korte duur. Tijd om weer afscheid te nemen.
My active topics vernieuwen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Kanaroe het volgende:
Man, hoe komen jullie zo snel in een nieuw topic
Ha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |